• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Save the drama for your mama, please.

    Het is niet eens bedoeld als een romantische film en toch is dit met afstand een van de meest overtuigende liefdesverhalen die ik ooit heb gezien. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahahaha puistje op mn lip au.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miep. Vet weinig verdient vandaag. Merp.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is een kleine tragedie dat er geen goede vertaling bestaat die echt alles wat schusselig omvat tot uitdrukking brengt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    hoNGER o mijn god laat me naar huis vracht komt toch niet op tijd


    i put the fun in funeral

    Rot op, f*cking WRTS Nog maar tíen lijsten en dan moet ik gaan betalen? Hoepel toch een flink eind op, klootzakken.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ga maar weer wat op Netflix kijken, want ik verveel me de pleuris en ik kan me nergens toe zetten.


    Your make-up is terrible

    Lekker twee en half uur openbaarvervoeren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eindelijk vrij. Wat een lange dag was dit. Al helemaal met de pauze al na de eerste les.

    Ik zie er echt tegenop om een RPG post te schrijven waar ik 8 andere posts in moet verwerken omdat alle personages schijnbaar op dezelfde plek moeten komen en ik nog eens overgeslagen werd om te posten.


    Your make-up is terrible

    Wat heb ik mezelf aangedaan. Nu moet ik maandag voor honderden kinderen doedelzak in een kerk spelen. Kutlies.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Dit duurt echt zo fucking lang. Check je fucking inbox.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    OpgeroldEten schreef:
    Lekker twee en half uur openbaarvervoeren.


    Muahaha ik had er drie. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Square schreef:
    Dood want A) The Motion Picture is echt een rommel van overdreven lange shots en het begin had wel wat maar daarna was het nonsens op de niet-positieve manier en B) The Wrath of Khan is zO GOED en "I have been, and always shall be, yours" (niet eens meer your friend, gewoon flat out yours, ha) en Kirk met een fucking leesbril en die sTERFSCENE WAS OOK MIJN OVERLIJDEN (voor de tweede keer).


    Ik weet echt nog steeds niet hoe ik The Motion Picture ooit overleefd heb. Ik weet wel dat ik 'm nooit meer ga bekijken. WIE DOET ER NOU EEN KWARTIER OVER OM NAAR EEN RUiMTESCHIP TE VLIEGEN?!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried