• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Alsof ik nog geen last genoeg had van mijn keel moet er natuurlijk weer iemand zijn halve Deo bus leeg spuiten in de trein.


    Happy Birthday my Potter!

    O my god, hij heeft me al 3 keer aangesproken in de les. Holy shit, stop met mijn hart op hol laten slaan. Nouja, stop liever niet.
    Hij is nog maar 25. What. Veel jonger dan ik dacht vorig jaar.

    lol lol lol lol lol lol lol

    Dit duurt fucking lang met die fucking goedkeuring.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh mijn god, ik kan niet over die hypocrieten heen komen die op Facebook heel stoer posts delen over honden die worden afgemaakt want het is dieronvriendelijk. Wat denk je dat er met koeien, varkens, kippen etc gebeurt voor je ze opvreet? Misschien daar beginnen als je tegen dierenleed bent? Echt pleur toch een eind op zeg. Gekkies.


    Caution first, always.

    Zeurzeurzeur. Alsof jij het beter kan.


    Deep inside, I've never felt alive

    Stranger pugs. Mijn hemel. Zo perfect.


    She's imperfect but she tries

    Ik denk dat ik zojuist mijn eerste date heb gepland?! (dance)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Riv schreef:
    Oh mijn god, ik kan niet over die hypocrieten heen komen die op Facebook heel stoer posts delen over honden die worden afgemaakt want het is dieronvriendelijk. Wat denk je dat er met koeien, varkens, kippen etc gebeurt voor je ze opvreet? Misschien daar beginnen als je tegen dierenleed bent? Echt pleur toch een eind op zeg. Gekkies.


    Ikr


    i put the fun in funeral

    Ik heb een laptop gezien die betaalbaar is én is wat ik zoek. YAY


    26 - 02 - '16

    Ik vind het er niet gezelliger op worden hier. Zo. Dat is eruit.


    26 - 02 - '16

    Alleen de terugweg nog overleven en dan kan ik mijn bed weer in.


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom kijken mensen me altijd zo raar aan als ik over straat loop?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil slápen


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Kut mensen. :(