• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Moe.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sommige mensen zijn té trots op de verkeerde dingen. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    "Welkom in het harde leven"
    Ha ha ha ha ha, wat weet jij er van. Jij doet geen reet omdat je zwanger bent.
    En als je misselijk bent moet je misschien stoppen met eten? Ik weet niet hoor, maar volgens mij werkt dat zo..

    // Trein is gestrand. Heeft een persoon doodgereden.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 19:06 ]

    Akutagawa schreef:
    Moe.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hahahah oh gosh I f*cked up so bad..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Als je eens luistert met je oren, zou je niet na alles hoeven vragen wat er gezegd werd. Én dan hoeft niemand boos te worden.

    Oké serieus dit is de beste cover die ik ooit heb gemaakt.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 19:04 ]

    Augurey schreef:
    (...)

    Ik weet echt nog steeds niet hoe ik The Motion Picture ooit overleefd heb. Ik weet wel dat ik 'm nooit meer ga bekijken. WIE DOET ER NOU EEN KWARTIER OVER OM NAAR EEN RUiMTESCHIP TE VLIEGEN?!


    JA PRECIES. Die anderhalve minuut compleet zwart scherm met dramatische muziek aan het begin hadden me al moeten waarschuwen, waarschijnlijk. Gelukkig is de rest van de films beter. (krul)

    ---

    Ik ga een half uur buiten zitten en word spontaan verkouden terwijl ik dat doe? Voor zover ik weet hoort het niet zo te werken? Mijn neus is nu al knalrood en ik geloof dat ik keelpijn voel opzetten en ik heb hier echt geen tijd voor of zin in, dus plz stop. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Meteorites schreef:
    Oké serieus dit is de beste cover die ik ooit heb gemaakt.


    damn that's really really good!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ziekig buh :c

    Aahhh ik ben zo trots maar een heel topic aanmaken is ook weer zoiets. Ik dacht; aangezien Meteorites het deed mag het vast wel :')



    Gemaakt met;

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 19:38 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik ben een week weg uit mijn dorpje maar het voelt al als vijf jaar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mentys schreef:
    (...)
    damn that's really really good!

    thank youuu aaaaahhhh

    Waarom is nou NERGENS die Red Hood figure te koop?! Ik zweer ik zag hem vorige week nog ergens voorbij komen..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Virtues schreef:
    Aahhh ik ben zo trots maar een heel topic aanmaken is ook weer zoiets. Ik dacht; aangezien Meteorites het deed mag het vast wel :')



    Gemaakt met;


    Ik vind die van jou echt heel mooi. Daar mag je zeker trots op zijn.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 19:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.