• Hee, ik ben egt serie verslaaft, zowel amken als lezen. En nu heb ik een enorme lees kick. En daar kan jij natuurlijk gebruik van maken. Heb jij een quiz die:

    1, 100 of meer delen heeft.

    2, een goede vehaallijn.

    3, een beetje normaal getypt(wel leesbaar dus.)

    4, liefst ‘dhbddhdh’ segt die en die. Niet: die: dhhrhrfdh ander: hjhijhh

    Snapje?

    Wat bedoel ik nou?

    Als jou quiz aan de bovenstaande eisen voldoet. Set dan hier je quiz, als eht kan met link? Set erbij: hoeveel delen(ongeveer?) en in kort waar hij overgaat.

    Ik maak een top 10. En die zet ik ook op mijn profiel. En mss word die top 10 wel alnger. Want ik ben egt serie verslaaft. Asl je ijna bij 100 delen ebtn. Dan kan eht ook. Maa rik wil er wle eme kunnen doorlesen. Trouwens. Ik heb al wat staan:


    1. Xx Im a Vampire....xX

    2. **__Dramalicious__**

    3.

    4.

    5.

    6.

    7.

    8.

    9.

    10.




    nou dit is tot nu toe mijn lijst. overigens, die quizjs sijn gwn te goed:P

    Xx Michelle,

    p.s vind ik het een goed verhaal ga ik hem natuurlijk eers een stukje lezen. en als i leuk ism, maak ik hem natuurlijk ook af:P


    Gaat maken:
    1. Where’s mu silence to kill?
    2. [th] get a fucking life nerd!


    Di ga ik alvast maken en dan kijk ik of ik se afmaak ik lees ongeveer 10 a 20 delen om t ekijke of i leuk is:P

    Wel nog maar 12 delen xd


    We'll never be as young as we are tonight

    Mijn serie heeft 370 delen :x
    Call 911, Somebody Stole My Heart.... 'K vind 'm niet zo leuk zelf mr oké t was m'n eerste serie xD
    K heb ook nog I'm Just A FAn. You're A Girlmagnet With A Lot Of One-Night-Stands. Well Boy, Enjoy! It's Your Last One, For Now... Ofzoiets XD die heeft 70 delen x']



    okee