• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Thunderfvck schreef:
    Waarom zou ik nog iemand helpen. :'D


    Omdat jij een aardig persoon bent misschien?(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Omdat jij een aardig persoon bent misschien?(:


    Nou, nu niet meer. Ik heb er meer dan genoeg van.


    Your make-up is terrible

    Gemeen :O

    Ugh..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Toen besloot mijn Internet om weer even uit te vallen, waardoor dus ook mn muziek stopt, terwijl ik Writersblock op heb staan :C


    Stenenlikker

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Nou, nu niet meer. Ik heb er meer dan genoeg van.


    No, Nikki.



    Misschien dat heel veel mensen je lieve dingen niet waarderen, maar ik ga echt never nooit vergeten hoe je voor mijn fav shirt hebt gezorgd en dat ga je dus ook voelen meid Be prepareeeeed Ik weet wanneer je jarig bent nu en zo en everyone knows what I do to nice people who's birthday I know (wbw) . Je bent namelijk ontzettend geweldig en lief en hoewel dat soms zuigt en je jezelf er nu mogelijk vanaf wil helpen, gaat dat je lekker toch niet lukken, want je bent daar veel te amazing voor en als je dat vergeet ben ik nu hier om je dat te vertellen, want dat ben ik je toch op zijn minst wel verschuldigd plus dat ik dat heel graag doe. Je bent een geweldig persoon en iedereen die dat niet ziet of onderwaardeert is de grootste sukkel ooit. En dat is een feit. Punt.
    I love you en ik ben je nog steeds ontzettend dankbaar en vind je geweldig.


    Happy Birthday my Potter!

    Fucking end my life


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Zitplek. Hallelujaaaaaa.

    @NS: langere treinen inzetten misschien? Niet maar zeven delen koploper op een druk traject?!?!?!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn hoofd doet zo erg pijn... Ik ga wel naar boven want het boeit beneden ook niemand dat ik hier half zit te sterven.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I can't.


    26 - 02 - '16

    Yay Bridget Jones op tv

    Don't be stupid.
    You know I love you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Devinsport schreef:
    (...)

    No, Nikki.



    Misschien dat heel veel mensen je lieve dingen niet waarderen, maar ik ga echt never nooit vergeten hoe je voor mijn fav shirt hebt gezorgd en dat ga je dus ook voelen meid Be prepareeeeed Ik weet wanneer je jarig bent nu en zo en everyone knows what I do to nice people who's birthday I know (wbw) . Je bent namelijk ontzettend geweldig en lief en hoewel dat soms zuigt en je jezelf er nu mogelijk vanaf wil helpen, gaat dat je lekker toch niet lukken, want je bent daar veel te amazing voor en als je dat vergeet ben ik nu hier om je dat te vertellen, want dat ben ik je toch op zijn minst wel verschuldigd plus dat ik dat heel graag doe. Je bent een geweldig persoon en iedereen die dat niet ziet of onderwaardeert is de grootste sukkel ooit. En dat is een feit. Punt.
    I love you en ik ben je nog steeds ontzettend dankbaar en vind je geweldig.


    Je bent echt heel lief, maar dat hoeft niet. Ik ben al blij genoeg dat jij zo blij bent met je shirt.

    En nu ga ik huilen, want Drag Race had geen ondertiteling dus heb ik de helft niet meegekregen. ;c

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 20:29 ]


    Your make-up is terrible

    Hahaha nice. Nu huil ik op mijn verjaardag. Echt TOP. Dankjewel. Ik ga slapen. Doei.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Reageer je eindelijk, ga je direct daarna slapen....
    Hallo, ik neem eindelijk weer contact op, omdat ik daar een beetje behoefte aan heb, komt er nauwelijks wat van jouw kant...


    Stenenlikker