• Sorry als het verkeerd staat


    Ik ben Quizlet werkelijk zo dankbaar. Toen ik hier jáááren geleden (eind 2007) voor de eerste keer actief was, heb ik zoveel lieve vrienden gemaakt. Deze vrienden zijn inmiddels uitgegroeid tot beste vrienden en ik zou ze voor geen goud meer willen missen. Zonder Quizlet had ik die mensen nooit gekend. Daarnaast is Q. altijd de perfecte uitlaatklep geweest, met quizzen en stories om me even op andere gedachten te brengen als het leven even niet meer zo rooskleurig leek.
    Na een hele lange tijd niet meer op Quizlet geweest te zijn, kwam ik een jaar of twee geleden weer terug. Quizlet was een stuk rustiger geworden, maar de mensen waren nog altijd net zo lief. Ik heb in deze twee jaar weer nieuwe vrienden gemaakt en ik hoop over een jaar of 8 / 9 ze nog steeds mijn vrienden te noemen.

    Dankjewel voor alles, Quizlet.

    Om dit topic nuttig te houden: waar zijn jullie allemaal dankbaar voor?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 11:22 ]


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik ben het helemaal met dit topic eens (:
    Ik ben ook ontzettend blij dat ik Quizlet heb ontdekt, want in de afgelopen drie jaar dat ik hier heb rondge.. (lopen? eh, dwalen? Hoe zeg je dat?) heb ik een aantal vrienden gemaakt waar ik ontzettend blij mee ben *kuch Riv, Maia, Nikki, Natas, Mehri, Jip, Emma, Erieka, Yolanda en -insert de rest van Q- kuch*. En daarnaast heb ik hier ontdekt hoeveel schrijven kan betekenen, het is inmiddels zo'n belangrijk onderdeel van mijn leven geworden dat ik er zelfs mee verder wil in de vorm van journalistiek. Zonder Q had ik deze hobby nooit ontdekt. En eigenlijk ben ik ook even heel dankbaar voor mijn nieuwe functie c:

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 11:29 ]

    Ik ben mijn ouders erg dankbaar, dat zij mij constant blijven steunen ondanks een aantal verkeerde keuzes die ik gemaakt heb. En ondanks dat ze niet altijd zo positief zijn als ik dat ben over wat ik ga doen, staan ze toch achter me. Daar ben ik heel erg dankbaar voor en dat zeg ik ze te weinig, dus dat moet ik straks nog maar eens doen.

    En natuurlijk ben ik ook dankbaar voor Quizlet, dat ik daar altijd mezelf mag en kan zijn en hier de geweldige kans krijg om mijn schrijfkunsten te ontwikkelen. Ook al ligt dat al een poosje op stil, heh. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ook ik ben het hiermee eens. Zonder Quizlet had ik sommige mensen nooit mogen ontmoeten, en sinds ik de meest geweldige mensen via Q heb ontmoet ben ik heel erg dankbaar voor iedereen op deze site, voor de leuke tijden. Maar vooral voor mensen zoals Jack, Mehri, Wendy, Famke, Xantha etc. Deze betekenen zoveel voor mij en ik zou niet weten wat ik zonder hun zou moeten.

    Quizlet is voor mij echt een uitlaatplek geworden, en als ik dat nooit had laten gebeuren had ik de meest belangrijke personen in mijn leven nooit mogen leren kennen. c:

    Ook ben ik mijn oudste zus heel erg dankbaar. Met haar kan ik over dingen praten die ik niemand anders zou durven vertellen. Ze is meer dan een zus voor mij; ze is een van de beste vriendinnen die ik heb. Vroeger ging het vaak fout, maar gelukkig zijn we daar overheen gekomen en zijn we nu closer dan ooit.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 11:44 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —