• Ik ga deze maand een dagje naar Amsterdam om een internet vriendin weer te zien, en wij willen allebei een neuspiercing dus hebben we besloten om in Amsterdam te kijken of we daar ergens een kunnen zetten.

    Nu is mijn vraag: Wat is de gemiddelde prijs voor het zetten van een neuspiercing?
    En welke piercer raden jullie ons aan?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Meestal rond de 40 euro, maar ik heb de mijne gratis gekregen.

    Ik kon de mijne laten zetten voor 20 euro.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 14:06 ]


    El Diablo.

    Ga alsjeblieft naar een hygiënische piercer en laat hem piercen ipv schieten. That's all I know. (:
    Amsterdam heeft vast wel goede piercers.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Is dit het officiele 'neem een neuspiercing-jaar' ofzo ;') Ik ken zoveel mensen die dit jaar ineens een neuspiercing willen. Niet beledigend bedoelt, het valt me gewoon op.

    Het is inderdaad normaal rond de veertig euro, met roestvrije piercing mee, die je de eerste tijd in moet houden terwijl het heelt. Een plaats om aan te raden heb ik niet echt, want de piercingshop waar ik de mijne nu ongeveer zeven jaar geleden heb laten zetten is ondertussen overgenomen door iets wat seven sins heet en dat vindt ik voor piercings dus helemaal niks om eerlijk te zijn.
    Wel ben ik er sinds kort achter dat er nog plaatsen in Amsterdam zijn waar ze he schieten, in plaats van prikken en daar moet je naar mijn mening sowieso wegblijven, wat het mag helemaal niet meer geschoten worden. Op sommige plaatsen heb ik er weinig tot geen moeite mee dat de piercing nog geschoten word, maar neus is daar denk ik niet één van...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Prijs is rond de 20-35 euro gemiddeld, anders heb je echt een dure piercer. Inderdaad wel kijken dat ze hem piercen en niet schieten.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 14:24 ]


    We're all mad here.

    Ga naar body cult, zitten er twee van in Amsterdam.

    Childs schreef:
    Ga alsjeblieft naar een hygiënische piercer en laat hem piercen ipv schieten. That's all I know. (:
    Amsterdam heeft vast wel goede piercers.


    Dit, schieten veroorzaakt onnodig trauma. Plus, als je prijs rond de 30 ligt, is dat vrij normaal, aangezien je een juweel van titanium krijgt. Is een stuk beter dan 'chirurgisch' staal.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Geen idee, maar wat je ook doet, laat hem niet schieten. Dat ik heb gedaan en mijn neus was toen van binnen gescheurd en daar heb ik nu een heel dik litteken wat toch wel in de weg zit, zo in je neus :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat niet schieten had ik toevallig al ergens gelezen, dus dat ga ik sowieso al niet doen.
    Bedankt voor de tips allemaal, we komen er vast wel uit ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Childs schreef:
    Ga alsjeblieft naar een hygiënische piercer en laat hem piercen ipv schieten. That's all I know. (:
    Amsterdam heeft vast wel goede piercers.


    Exactly, een vriendin van mij heeft 'm laten schieten en die heeft de rest van haar leven een blauwe neus.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik was voor de mijne toentertijd 50 euro kwijt.


    26 - 02 - '16

    Growlithe schreef:
    Is dit het officiele 'neem een neuspiercing-jaar' ofzo ;') Ik ken zoveel mensen die dit jaar ineens een neuspiercing willen. Niet beledigend bedoelt, het valt me gewoon op.

    Het is inderdaad normaal rond de veertig euro, met roestvrije piercing mee, die je de eerste tijd in moet houden terwijl het heelt. Een plaats om aan te raden heb ik niet echt, want de piercingshop waar ik de mijne nu ongeveer zeven jaar geleden heb laten zetten is ondertussen overgenomen door iets wat seven sins heet en dat vindt ik voor piercings dus helemaal niks om eerlijk te zijn.
    Wel ben ik er sinds kort achter dat er nog plaatsen in Amsterdam zijn waar ze he schieten, in plaats van prikken en daar moet je naar mijn mening sowieso wegblijven, wat het mag helemaal niet meer geschoten worden. Op sommige plaatsen heb ik er weinig tot geen moeite mee dat de piercing nog geschoten word, maar neus is daar denk ik niet één van...


    Damn, de piercingshop waar ik gepierced ben (navel, dan), is ook overgenomen door iets dat Seven Sins heet, haha.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Damn, de piercingshop waar ik gepierced ben (navel, dan), is ook overgenomen door iets dat Seven Sins heet, haha.


    Stiekem hebben we het dan waarschijnlijk over dezelfde piercing shop in Purmerend?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Growlithe schreef:
    (...)

    Stiekem hebben we het dan waarschijnlijk over dezelfde piercing shop in Purmerend?


    Ik denk het wel. (krul)


    Your make-up is terrible