• Ik heb net van mijn uitgever te horen gekregen dat er slechts 20 exemplaren zijn aangeschaft door bibliotheken. En in de uitgeverswereld is dat echt héél weinig (100 is ongeveer normaal). Ik baal dus echt als een stekker. Op de uitgeverij begrijpen ze het ook niet, want ik had een goede Biblion-recensie gekregen (waarop bibliotheken hun aankoop baseren). Dus meeeh ik voel me nu heel sad. Bij volgende boeken kijken ze namelijk ook vaak naar de afname van je vorige boek, dus dit is echt niet goed :/.

    Dus I don't know. Mochten jullie lid zijn van een bibliotheek, dan zou het heel lief zijn als jullie mijn boek aanvragen, zelfs als jullie het niet lezen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Awh, dat is jammer. Ik kan hem aanvragen in Genk en Diepenbeek, als je wil ^^ Is wel in België, maar dat zou dus moeten kunnen?

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 17:52 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik moet morgen naar de bieb voor school, dan zal ik meteen even voor je kijken en natuurlijk aanvragen als ze hem niet hebben hier^^. Ik heb ook meteen even een paar vrienden in andere steden gevraagd om hetzelfde te doen. Over het algemeen allemaal schrijfers, dus die begrijpen de struggle zeker wel. Ik vind het echt balen voor je!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik moet niet heel vaak meer naar de bib, maar ik kan hier in België even kijken om 'm aan te vragen. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat balen zeg!! Het is dat ik nooit naar een biep ga, anders had ik het zeker ook even geregeld! Misschien wanneer weer een keer langs Cultura loop, dan zal ik er zeker even aandenken!! ^^
    Keep your head up! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb als t goed is een manier gevonden om m online aan te vragen, dus ik ben er mee bezig ^^

    Ohw, t is dus alleen om t boek te kunnen lezen, niet dat je bieb m zelf aanschaft... Nahja, dan maar verder kijken naar hoe ik het voor elkaar kan krijgen :')

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 18:45 ]


    Stenenlikker

    Het ligt vast niet aan je boek. Het moet een andere reden hebben of toeval zijn!

    Ik ga binnenkort wel even navragen bij onze bieb in Heerhugowaard.


    i put the fun in funeral

    He bah wat naar! :c Ik ben geen lid meer van de bieb, maar vind het toch echt onwijs jammer! Het ging juist zo goed, dacht ik. D:
    Hugs <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    He bah wat naar! :c Ik ben geen lid meer van de bieb, maar vind het toch echt onwijs jammer! Het ging juist zo goed, dacht ik. D:
    Hugs <3


    Ja, over het algemeen gaat het ook heel goed, hoor. Maar dit is echt heel belangrijk en dan is het toch wel flink balen. Maar wat een schattig plaatje haha. c;

    Bonafide schreef:
    Ik ga binnenkort wel even navragen bij onze bieb in Heerhugowaard.

    Aah super, thanks. (:

    WingedHussar schreef:
    Ik heb als t goed is een manier gevonden om m online aan te vragen, dus ik ben er mee bezig ^^

    Ohw, t is dus alleen om t boek te kunnen lezen, niet dat je bieb m zelf aanschaft... Nahja, dan maar verder kijken naar hoe ik het voor elkaar kan krijgen :')

    Dat was lekker makkelijk geweest, digitaal, haha. Dankjewel dat je dat wil doen!

    Krull schreef:
    Het ligt vast niet aan je boek. Het moet een andere reden hebben of toeval zijn!

    Ik vrees inderdaad gewoon domme pech.

    Laleah schreef:
    Wat balen zeg!! Het is dat ik nooit naar een biep ga, anders had ik het zeker ook even geregeld! Misschien wanneer weer een keer langs Cultura loop, dan zal ik er zeker even aandenken!! ^^
    Keep your head up! ^^

    Dank je. (:

    Augurey schreef:
    Ik moet niet heel vaak meer naar de bib, maar ik kan hier in België even kijken om 'm aan te vragen. (:

    Dat zou echt tof zijn!

    BelIona schreef:
    Ik moet morgen naar de bieb voor school, dan zal ik meteen even voor je kijken en natuurlijk aanvragen als ze hem niet hebben hier^^. Ik heb ook meteen even een paar vrienden in andere steden gevraagd om hetzelfde te doen. Over het algemeen allemaal schrijfers, dus die begrijpen de struggle zeker wel. Ik vind het echt balen voor je!

    Super! Ook echt heel lief dat je het nog aan anderen hebt gevraagd. c;

    Belgiumball schreef:
    Awh, dat is jammer. Ik kan hem aanvragen in Genk en Diepenbeek, als je wil ^^ Is wel in België, maar dat zou dus moeten kunnen?

    Ah, dat zou superlief zijn! In principe moet hij in België ook gewoon aan te vragen zijn, ja!

    Devinsport schreef:
    Whut maar je boek is awesome pffft. Ik kom echt nooit meer bij de bieb omdat ik boeken koop, maar ik vind ze nu echt achterlijk, want je boek doet het hartstikke goed. Ik weet niet welk achterlijk persoon die inkopen heeft gefixt, maar die moet even een brilletje opzetten geloof ik.

    En als ze al die goede recensies zien en dergelijke zullen ze vast wel iets verder kijken dan enkel de afname, toch? Het komt vast goed, want verder is hij overal echt best wel heel erg populair.

    Degene die de Biblion-recensie heeft geschreven had zijn bril sowieso wel opzetten, want hij heeft echt dingen geschreven die niet waar zijn. Volgens mij heeft hij het echt gescand in plaats van gelezen. Ik hoop inderdaad dat het toch op een andere manier kan, maar waarschijnlijk moet het dan echt aangevraagd worden. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Reigns schreef:
    Oei, ik had ook wel meer verwacht, sinds je boek best wel populair is. Ik ga helaas nooit naar de bib, anders had ik het zeker aangevraagd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gosh, wat een bummer.. Zelf ben ik geen lid van de bieb, maar anders had ik 't wel geweten. Volgens mij is dit gewoon een internationale pech-week of zo. Zoveel mensen om mij heen, inclusief ikzelf, met allemaal pech en tegenvallers..


    26 - 02 - '16

    Was er iemand eigenlijk nog naar de bieb geweest?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kom echt nooit naar de bibliotheek. De laatste keer dat ik in een bibliotheek kwam, was samen met mijn oma en ik kon toen zelf amper lezen volgens mij. Ik was een tijdje lid, maar was telkens te lui om boeken terug te brengen, dus ben ik al snel gestopt met een lidmaatschap. Maar wellicht dat het daar aan ligt. Misschien zijn er meer mensen die je boek gewoon liever willen kopen, in plaats van het te huren? Ik was van plan ook je boek te lezen, maar dan ga ik hem kopen bij Bol, en niet in een bibliotheek. Wellicht dat je meer kopers als huurders krijgt, is dat dan niet gunstig? ;o


    She wanted a storm to match her rage.

    Ik ben naar de bib geweest en heb een formuliertje meegenomen, maar ik moet het nog terugbrengen. (Ik wist de ISBN namelijk niet van buiten. :'D)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dat is niet leuk voor je. Ik koop mijn boeken meestal dus ik kan je verder niet helpen, maar krijg je ook een reden waarom die mensen je boek niet willen toevoegen aan hun collectie? Of kun je daarnaar informeren? Dat kan de teleurstelling enerzijds verlichten, want misschien lag het helemaal niet aan jou. Anderzijds kun die informatie dan aanwenden wanneer je zelf bibliotheken contacteert. Dan ben je ze een stapje voor als het ware.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.