• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je je zoveelste post bereikt en moet je dat delen of zo? Heb je problemen? Is je Taco niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Deal with it

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 14:34 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Alles, echt fucking alles, heb ik ervoor over om niet naar de efteling te gaan vandaag.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ha ha, ha ha, ha ha ._.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Als ik de belangrijkste persoon in je leven was, waarom liet je me dan zo makkelijk gaan? En waarom deed je niet de moeite om me terug te krijgen? Je moest eens weten hoe erg ik je mis.
    Het is maar goed dat je dat niet doet. Het was toch niet beter geworden.

    Twenty One Pilots cover van MCR's Cancer is verdomme zo mooi ;-; Stop nouu. Ook precies wanneer ik al een paar dagen weer heel veel My Chemical Romance luisterde want groep 8 herinneringen. Stop. :c


    Caution first, always.

    "Iets met ijsje niet lekker gooi het hier eruit." Betere beginpost dan de werkelijke beginpost

    // Nu nog eventjes die optimistische attitude terugkrijgen en dan ben ik weer zo goed als nieuw


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik voel me altijd zo awkward wanneer een random gast in een filmpje van bol.com in een blauw pak voor je gaat zingen (cat)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wiarda schreef:
    "Iets met ijsje niet lekker gooi het hier eruit." Betere beginpost dan de werkelijke beginpost

    // Nu nog eventjes die optimistische attitude terugkrijgen en dan ben ik weer zo goed als nieuw

    Gahahahahaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Is het alweer bedtijd? Nee? Jammer.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Riv schreef:
    Twenty One Pilots cover van MCR's Cancer is verdomme zo mooi ;-; Stop nouu. Ook precies wanneer ik al een paar dagen weer heel veel My Chemical Romance luisterde want groep 8 herinneringen. Stop. :c

    DIT.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Heftig dromen over Jared Leto is nooit verkeerd.

    Tandarts afspraak. Nooooooooooo.


    26 - 02 - '16

    Had ik maar de tijd om te kunnen huilen. Daar ben ik wel aan toe.

    // Wat heeft 'ik wil gezellig eten' te maken met dat de horren dicht blijven? Het is niet zo dat je elkaar niet meer kan zien door een hor.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 8:07 ]

    Nou. Nog twee minuten voor ik jou kan wakker maken. Revenge.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik heb zin om niet naar college te gaan want ik heb nog niks voorbereid met dit warme weer... En ik heb echt slecht geslapen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    En toen was dr weer een dag aangebroken...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •