• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je je zoveelste post bereikt en moet je dat delen of zo? Heb je problemen? Is je Taco niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Deal with it

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 14:34 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wat hebben die gamemakers geslikt? Mensen die een atoombom die op ontploffen staat vereren? Doe normaal :'D

    De jacks voor mn steampunk outfit zijn gekomen en te klein. Uuuuugh. D: gaat echt goed weer. #not


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb te weinig tijd. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    6000ste post *O*

    Ugh mam, hou je mond. Als ik wil vasten, dan vast ik. Ik ga er echt niet dood aan. Het is allemaal medisch onderbouwt en onderzocht.


    Your make-up is terrible

    Waarom wilt iedereen altijd liever haar? Ik ben altijd het buitenbeentje, de derde wiel, de zwarte schaap. Het is zo moeilijk om positief te blijven als ze aldoor negatief tegen me zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet het, ik leef. Sorry daarvoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vitriol schreef:
    Deze hitte is niet leuk meer. Make it stop.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Villainess schreef:
    Wat hebben die gamemakers geslikt? Mensen die een atoombom die op ontploffen staat vereren? Doe normaal :'D


    Dat klinkt als Megaton uit Fallout 3 :'D

    //

    Ik ga maar wat eten halen. M'n hoof spat zowat uit elkaar ugh...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Villainess schreef:
    6000ste post *O*


    Nog even en ik zit aan 10.000. D: Het duurt te lang.


    What would Emma do?

    Kojima schreef:
    (...)

    Dat klinkt als Megaton uit Fallout 3 :'D


    Debiele, lelijke gasten zijn het. Wil je met een burger praten, roepen ze "I don't want any trouble". Ja zeg, ook hallo, alsof ik altijd gedoe veroorzaak! Alleen soms

    Op dit moment is The Walking Dead lezen het enige wat me gelukkig maakt. Ik heb zo hard geen leven.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oh god why. Vriendin heeft last minute afgebeld dat ze te ziek is om uiteten te gaan met daarna Ladies Only. Gelukkig heb ik voor het etentje wat kunnen regelen. De kaartjes heb ik gelukkig ook niet hoeven betalen of what so ever. Ze gaat ze zelf verkopen, dus prima, I guess. Maar ja, wel jammer dit.


    26 - 02 - '16

    Misselijk uit school weg gegaan. Meh.

    EDIT; Bijna tweeduizend posts hihi

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 14:15 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wauw, bijna 50.000! I'm such a special snowflake. (joehoe)


    26 - 02 - '16