• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je je zoveelste post bereikt en moet je dat delen of zo? Heb je problemen? Is je Taco niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Deal with it

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 14:34 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Verdorie, nu zweven er ook nog eens allemaal offtopics door mijn actieve topics. KAN EEN MENS DAN GEEN OVERZICHT HEBBEN. (cat)

    Ik haat in een flat wonen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh, ik wil antwoord hebben. Ik kan er zó niet tegen als ik genegeerd word, zeker niet door jou. Hoe moeilijk is het om even antwoord te geven? Desnoods zeg je dat ik op moet rotten. Nu voel ik me net een fucking stalker omdat jij zo'n bitch bent niet even normaal te reageren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fuck me.

    Villainess schreef:
    Verdorie, nu zweven er ook nog eens allemaal offtopics door mijn actieve topics. KAN EEN MENS DAN GEEN OVERZICHT HEBBEN. (cat)

    Bij de instellingen kan je aanpassen wat je bij actieve topics wil zien en niet. (:

    Ribcage schreef:
    Fuck me.

    (...)
    Bij de instellingen kan je aanpassen wat je bij actieve topics wil zien en niet. (:


    Dat weet ik haha, maar het is wel handig om ook de offtopics in de gaten te houden en als ik dan iedere keer moet denken aan apart op dat deel van het forum te klikken ga ik het vergeten :')

    Mijn ouders willen ook dat ik uit huis ga. Ja, heel leuk, maar zolang het geld er niet is, kan ik niets.


    26 - 02 - '16

    Haha ik hou helemaal niet van 50 Shades maar de trailer is wel echt awesome. And Jamie Dornan is sexy as hell.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Als ik vast, voel ik me altijd zoveel beter.


    Your make-up is terrible

    Wauw dit komt echt harder aan dan zou moeten..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    jij bent zo niet normaal irritant. Aub hou je bek is een keer of ga gewoon weg.

    Dromen over Jared Leto oke. Dagdromen over Jared Leto... niet zo oke.
    Doei concentratie. Gelukkig na dit hoorcollege vrij.

    Ik vul altijd de bak met ijsklontjes bij en leeg beide dingen met vormpjes die je met water vult, en als jij ze leegt, leeg je alleen je eigen. Sorry hoor, maar dan ga ik het ook niet meer voor jou doen en zorg je zelf maar voor je ijsklontjes.

    Deze hitte is niet leuk meer. Make it stop.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vanavond lekker draadjesvlees :9~

    //Het boeit je ook geen moer volgens mij


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Dit is niet jouw huis. Ik weet niet dat er is, of je verdwaald bent of dat je een nieuwe kat bent, maar bij ons moet je niet zijn.


    <3