• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je je zoveelste post bereikt en moet je dat delen of zo? Heb je problemen? Is je Taco niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Deal with it

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 14:34 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Haha wauw. ._.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I love lazy days (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik wil in m'n bed liggen met een goed boek en een pizza maar helaas


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ziekte, ga weg. Ik wil naar YalBal!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Dit duurt nu al letterlijk een week. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tijd om alles van facebook te verwijderen.

    Asdfghjkl.


    26 - 02 - '16

    Everything's going to shit. :')


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    En ook om alles van mijn whiteboard te wissen wat mijn ex er lang geleden op gezet heeft. Doei lieve tekstjes. Ik ga jullie missen.

    FIFA 17 demo downloaden c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Echt... Begin niet aan samenwonen of wat dan ook.... Hij zal eeuwig blijven blowen....
    Hij praat al zn gedrag goed.. maar het blijft echt niet bij één... rekej maar dat ie t héél véél doet.. al die afgelopen maanden.. hij is de grootste leugenaar die ik ken.


    Ik wou dat ik op deze dag naar de eerste ex van hem geluisterd had. Wat ben ik een naiëf meisje.

    Echt fijn dat ik wat appreciatie krijg. Alles is toch normaal en vanzelfsprekend jn jouw wereld blijkbaar. Ik zal wel alles doen en de ander niets. Zeer fijn allemaal. Zal me nog eens kapot jagen om van alles te doen.


    Tears are words the heart can't say.

    Oooh, nog maar 1 trophy en ik heb Bloodborne platinum ;D So hyped!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ik zit helemaal onder de permanente marker maar mijn gordijn wordt dope


    i put the fun in funeral

    Soms vraag ik me wel eens af of mijn internet het gewoon niet doet en altijd hetzelfde laat zien, maar dan herinner ik me dat dat niet mogelijk is en er gewoon niks nieuws is.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible