• • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?
    ©Amatis & Constellation


    Constellation - Kato • Caleb Williamson, Hephaestus, pagina 7, af
    Rae Yulia Tsvetkov, Hypnos, pagina 16, niet af
    BelIona - Sav • Feline Rhainnon Thompson, Aphrodite, pagina 3, af
    Daniella Guana Medina, Hecate/Poseidon, pagina 4, af
    Cain Jainnis Reese, Ares, pagina 4, af
    Artifices - Lene • Julian Jackson, Poseidon|Athena, pagina 4, af
    Savannah Claire Morales, Hephaestus, pagina 9, niet af
    FantasyQueen - Anaïs • Anaïs Westwood, Zeus, pagina 5, af
    BlondieBrownie - Iris • Juna Reeder, Hebe, pagina 3, af
    Zeno Grace, Zeus, pagina 10, af
    Léon Incanto, Hecate, pagina 5, af
    Mundanes - Gabriëlle • Persia Lilith Morwen, Hades, pagina 4, af
    LiminalUriah Remus, Hades, pagina 3, af
    Carrie Quinn Brant, Iris, pagina 4, af
    Santorski - Freddie • Dominik Bain Angelo, Hades, pagina 14, af
    WingedHussar - Belle • Damian Xifos Machon, Ares, pagina 3, af
    Astraeus - Camilia • Nikephoros Alcippe Metaxas, Nike, pagina 2, niet af
    Remarkeyable - Leonie • Kennith Sinclair, Aphrodite, pagina 7, af
    Raccoon - Saar • Conor Augustus Forester, Athena, pagina 5, af
    Asher Evander Mackenzie, Tyche, pagina 10, af
    Polovina - Lisanne • Kristiina Bizina, Apollo, pagina 3, af
    Mikael Jones, Nemesis, pagina 9, af
    GinnyWeasley8 - Lilly • Lilly Sagesse, Athena, story, af
    Zusak - Cheryl • Remy Sanders, Aphrodite, pagina 4, af
    Helena "Lena" Alaska Gallagher, Demeter, pagina 14, af
    RuelleRafe Eòghan Brennan, Apollo, pagina 14, niet af
    SamanthablazeSoley Phirun Enphys, Iris, pagina 12, af
    xoFrnkJace Moonson, Hades, pagina 11, af(?)
    HalfBloodPrinceAlexia Zeta Dorcas, Hebe, pagina 15, af

    De Capture The Flag teams (met dank aan Artifices)

    Blauw:
    Athena - Leider (3)
    Poseidon (1)
    Hermes (0)
    Aphrodite (3) (hoewel zij meestal niet meedoen)
    Nike (1)
    Zeus (2)
    Nemesis (1)
    Hypnos (1)
    Dionysus (0)

    Rood:
    Ares - Leider (2)
    Hades (4)
    Apollo (2)
    Hecate (2)
    Hebe (2)
    Hephaestus (2)
    Iris (2)
    Tyche (1)
    Demeter (1)

    (x) = het aantal Q-users in deze cabin



    [Moest er een naamwijziging zijn gebeurd, heb ik je naam vergeet geschreven of je wilt je naam toevoegen, typ het in een reactie hieronder]


    Topics:

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 21:59 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Remarkeyable schreef:
    Holy fucking shit I'm in shock and I hate the KNAU en ik ga ff ranten hoor. Jezus man. Wat een fucking bullshit. Dit is zo. Facking. Sneu.


    Wanna Talk about what happened?


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    (...)

    Wanna Talk about what happened?


    JA.

    Zegmaar, ik had vandaag dus NEK in Amstelveen, en wij hebben evht super goede meisjes D op de 600, dus die liepen een 4x600. In 7.04.nogwat, en met 200 m voorsprong in hun serie en acht seconden sneller dan de nummer twee. Maar nu zijn ze gediskwalificeerd omdat ze 'buiten de baan' (naast baan 1, op het middenstuk waar nog wat baan was ipv een verhoging) zijn gestapt. Maar bij die 4x600 deed de nr 2/3/4/etc (bijna iedeteen) dat ook. Maar alleen SAV is gediskwalificeerd. En omdat een officieel jurylid dat zegt, kan niemand er wat tegenin brengen. Zelfs meerdere protesten niet. En ik vind het echt heel sneu en zuur. Het was zo gaaf om ze te zien lopen en ze verdienen het echt. Die meiden zaten nu allemaal te janken terwijl ze n paar minuten voordat dat bekend werd echt zo blij waren. En het kwam ook pas een uur nadat ze gelopen hadden zegmaar. Ik kan er zo boos om worden.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik schrijf snel hoor! Ben dit weekend gewoon druk in de weer geweest met van alles en nog wat! (:


    Geloof niet alles wat je denkt

    Astraeus schreef:
    Wie voor Niki, ik wil voor haar gaan schrijven :Y)


    Savannah?


    kindness is never a burden.

    Guys, het spijt me echt heel erg dat ik deze hele week niet gepost heb. Morgenmiddag komt er een post hoor! Dan ben ik immers terug van werkweek


    take me back to the basics and the simple life

    Guys, het zou echt tr triest voor woorden zijn als deze rpg nu al doodgaat, kijkende naar het aantal mensen dat mee doet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vind ik ook. Ik wil nog eens vragen of Ilona toch niet kan helpen met beheren. Want 2 keer weinig tijd is beter dan 1 keer weinig tijd haha. Ik zal zelf trouwens ook nog een post krijgen. Ik denk gewoon dat iedereen met het begin van het nieuwe jaar het het nogal druk heeft.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik denk het ook. Ik zou zelf ook wel willen posten maar HalfBloodPrince had gezegd dat die dat ging doen dus daar wacht ik op.

    Zusak schreef:
    Guys, het zou echt tr triest voor woorden zijn als deze rpg nu al doodgaat, kijkende naar het aantal mensen dat mee doet.

    Dit dus


    How far is far

    Ik zal van het weekend proberen te reageren, ligt eraan of ik me beter voel d: vandaag ging wel, dus mijn posts komen hopelijk snel

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 15:40 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    GinnyWeasley8 schreef:
    Ik denk het ook. Ik zou zelf ook wel willen posten maar HalfBloodPrince had gezegd dat die dat ging doen dus daar wacht ik op.


    Deze komt eraan!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    We gaan dit niet nu al dood laten gaan eh?


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    We gaan dit niet nu al dood laten gaan eh?


    Ik hoop van niet.

    Voor mij is het probleem vooral dat we enorm veel personages hebben, maar de helft hiervan nog niet eens een beginpost heeft ... Het is een leuk rpg idee maar als de eerste post al te lastig is voor mensen weet ik niet of het veel zin heeft dat deze rpg in leven blijft...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JC_ schreef:
    Voor mij is het probleem vooral dat we enorm veel personages hebben, maar de helft hiervan nog niet eens een beginpost heeft ... Het is een leuk rpg idee maar als de eerste post al te lastig is voor mensen weet ik niet of het veel zin heeft dat deze rpg in leven blijft...


    Dat dus, ergens wil ik echt wel zin maken om te reageren, maar ik heb ook weinig zin om nog een post te schrijven als zo'n groot deel gewoon niet reageert


    We've lived in the shadows for far too long.