• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het belachelijk dat het in het weekend vrijwel onmogelijk is om met de NS te rijden vanwege werkzaamheden. Ik heb al vier uur aan het gereisd voor iets wat ik normaal in twee uur zou kunnen doen en nu is het weer precies hetzelfde. Zo is ergens heen gaan toch ook niet meer leuk?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Exiled schreef:
    (...)

    Ik snap het ja, het is gewoon eng allemaal :/


    Very. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    DoII schreef:
    Ik vind het belachelijk dat het in het weekend vrijwel onmogelijk is om met de NS te rijden vanwege werkzaamheden. Ik heb al vier uur aan het gereisd voor iets wat ik normaal in twee uur zou kunnen doen en nu is het weer precies hetzelfde. Zo is ergens heen gaan toch ook niet meer leuk?


    Waar moest je heen en waar kwam je vandaan? :c
    Volgend weekend 'moet' ik van Groningen naar Eindhoven — ik wil heel graag heen want mijn neef is net terug uit India en gaat meteen door naar Seattle — maar dan zijn er net werkzaamheden tussen Groningen en Hoogeveen dus duurt de reis zo'n vier uur...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Als ik nu 50% meer amazing was geweest had ik heel smooth z'n nummer kunnen vragen want damn hij was pittig leuk maar hee helaas ben ik socially awkward.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Deze topcoat is shiny af, maar heeft wel mijn nailart verneukt. Poor lil panda.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 19:23 ]

    Waarom quote je me telkens? Ga lekker iemand anders irriteren. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Let’s blow this city into ashes and see what pow-pow thinks,
    It’s such pathetic neatness,
    But not for long cause you’ll get Jinxed!


    26 - 02 - '16

    En toen was het alweer avond.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Lolol, daarom speel je dus geen Pokémon Go tijdens het autorijden.

    Miall schreef:
    (...)

    Waar moest je heen en waar kwam je vandaan? :c
    Volgend weekend 'moet' ik van Groningen naar Eindhoven — ik wil heel graag heen want mijn neef is net terug uit India en gaat meteen door naar Seattle — maar dan zijn er net werkzaamheden tussen Groningen en Hoogeveen dus duurt de reis zo'n vier uur...

    Nijmegen - Schiphol(Hoofddorp) maar het is echt niet te doen want ik moet vanaf Nijmegen nog met een bus en de fiets naar huis dus dat is sowieso al een uur en vanaf Hoofddorp was het nog een uur rijden naar locatie.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DoII schreef:
    Ik vind het belachelijk dat het in het weekend vrijwel onmogelijk is om met de NS te rijden vanwege werkzaamheden. Ik heb al vier uur aan het gereisd voor iets wat ik normaal in twee uur zou kunnen doen en nu is het weer precies hetzelfde. Zo is ergens heen gaan toch ook niet meer leuk?


    Je kan altijd je geld terug vragen. 8D Doe ik ook altijd.


    Your make-up is terrible

    Het was een goed idee om Unox groentesoep te eten. <3

    Lisa: oh jeetje, dat is inderadad echt een heel eind...
    Nikki: dat is alleen met minimaal een halfuur vertraging, dus werkzaamheden ehbben daar niks mee te maken volgens mij :C Of ja, als de reis in de reisplanner van de NS vertraging heeft. Zoiets.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 20:00 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Serieus pap? Ben je nu boos omdat ik hoest? Wauw


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Miall schreef:
    Het was een goed idee om Unox groentesoep te eten. <3

    Lisa: oh jeetje, dat is inderadad echt een heel eind...
    Nikki: dat is alleen met minimaal een halfuur vertraging, dus werkzaamheden ehbben daar niks mee te maken volgens mij :C


    Wel als het langer duurt dan aangegeven. Ik heb wel eens gehad dat ik daardoor vertraging had, maar op een ander gedeelte van mijn reis ook en samen was het meer dan 30 minuten en toen kreeg ik alsnog mijn geld terug.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Wel als het langer duurt dan aangegeven. Ik heb wel eens gehad dat ik daardoor vertraging had, maar op een ander gedeelte van mijn reis ook en samen was het meer dan 30 minuten en toen kreeg ik alsnog mijn geld terug.


    Ja, dat bedoel ik. :') Maar niet als de werkzaamheden gepland zijn en zo, haha. Ik heb het ook een keer gehad, hoor. Halfuur later op plek van bestemming, ik reisde toen met 40% korting dus betaalde wel €15,70. Kreeg de helft terug, vond ik al heel wat.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.