• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Your make-up is terrible

    Mijn grootste nachtmerrie werd zonet werkelijkheid D: Dit is precies waarom ik deze dingen zolang uitstel.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik wil gewoon een leuk bouwspel spelen of zo.


    Your make-up is terrible

    Omg, we hebben hier kermis en één attractie waarbij je afgeschoten word in zo'n bal, is kapot gegaan. Een elastiek is geknapt. Was sowieso al niet van plan om daar in te gaan, maar nu al helemaaaal niet meer. :')

    Krolock schreef:
    Omg, we hebben hier kermis en één attractie waarbij je afgeschoten word in zo'n bal, is kapot gegaan. Een elastiek is geknapt. Was sowieso al niet van plan om daar in te gaan, maar nu al helemaaaal niet meer. :')


    Zat er iemand in? Sowieso vind ik de bungee super gevaarlijk.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 19:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Zat er iemand in? Sowieso vind ik de bungee super gevaarlijk.

    Ja. Mijn oom had het gezien, maar ze zijn er gelukkig wel heel uitgekomen. Volgens mij waren ze nog niet afgeschoten.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ja. Mijn oom had het gezien, maar ze zijn er gelukkig wel heel uitgekomen. Volgens mij waren ze nog niet afgeschoten.

    Die hebben geluk gehad. Ik zag op youtube een filmpje waar dat ook gebeurde met mensen erin (en ik zoek die dingen op, kwam het niet toevallig tegen) en die vrouw had haar hele been verbrijzeld. Zij waren wel al afgeschoten en met dat ze bovenaan waren knapte het elastiek en viel hij dus terug tegen de paal aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)
    Die hebben geluk gehad. Ik zag op youtube een filmpje waar dat ook gebeurde met mensen erin (en ik zoek die dingen op, kwam het niet toevallig tegen) en die vrouw had haar hele been verbrijzeld. Zij waren wel al afgeschoten en met dat ze bovenaan waren knapte het elastiek en viel hij dus terug tegen de paal aan.

    Ik zoek dat soort dingen ook altijd op, maar eigenlijk doe ik er nooit wat mee omdat het ongelukken zijn en het dus iedereen kan overkomen. Ik ga niet per se de kermis vermijden door dat soort video's haha. Maar nu het hier gebeurt is met die katapult zit de schrik er wel even in. Ze hebben mazzel dat het vandaag de laatste dag is en ze alle omzet al gemaakt hebben. :'D

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik zoek dat soort dingen ook altijd op, maar eigenlijk doe ik er nooit wat mee omdat het ongelukken zijn en het dus iedereen kan overkomen. Ik ga niet per se de kermis vermijden door dat soort video's haha. Maar nu het hier gebeurt is met die katapult zit de schrik er wel even in. Ze hebben mazzel dat het vandaag de laatste dag is en ze alle omzet al gemaakt hebben. :'D

    Oh ik ga nog net zo hard in achtbanen hoor, al heb ik bijna elk filmpje dat er te vinden is over achtbaanongelukken al gezien. Als het je tijd is, is het het nou eenmaal. Valt niets tegen te doen, dus tot zolang gewoon lekker genieten van kermissen en attractieparken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    COLUMNS
    Liefde op het eerste gezicht een mythe?
    18 sep 2016 - 12:39 Laleah
    Bol in je zomer?!
    17 sep 2016 - 21:12 Vitriol
    Racist!
    17 sep 2016 - 21:02 Bloodborne
    Vrijheid
    17 sep 2016 - 20:53 Necessity
    Mijn VWO-diploma of mijn rijbewijs?
    17 sep 2016 - 20:19 Eledhel


    Dit zicht maakt mij als een persoon die toch wel een zwak voor columns heeft heel erg blij.


    She's imperfect but she tries

    Ik hou zo ziek veel van Tony Stark


    Caution first, always.

    TenSharp schreef:
    Time for coffee _O_

    It's always time for coffee :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    This is who I am.

    Kupo schreef:
    This is who I am.



    Hee ja, dat ben ik


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kupo schreef:
    (...)
    Ik denk dat het door de film komt, gezien het daarin zo 'geweldig' liefdevol en zoetsappig leek. Verder kennen mensen het echte verhaal niet omdat ze de strips e.d. niet gelezen hebben.
    Het is hetzelfde als mensen die een Christian Grey willen als partner. Lol.

    // Ik kan nooit één versie van een cover maken, maar moet gelijk 7 hebben zodat ik kan kiezen..

    Dat is pas een hype. Al voordat ie uitkwam. Die relatie is alles behalve liefdevol en zoetsappig. Het is toch algemeen bekend dat Harley Quinn eerst zijn psychiater was en ze op een gegeven moment gefascineerd door hem raakte. De manier waarop ze van hem houdt, is obsessief en ongezond. De Joker gebruikt haar en mishandeld haar, waarom zou iemand dat willen? Het maakt me boos dat er blijkbaar zo gemakkelijk over wordt gedacht. Het is niet schattig en lief, het is ziek en verkeerd. Je mag nodig eens aan je zelfvertrouwen gaan werken als je dat toe zou laten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Foooood <3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt