• S e x      &      D r u g s      &      R o c k      &      Roll

    Het verhaal
    Een groepje jong volwassenen komen allemaal naar New York om hun geluk in de muziek industrie te vinden. Door middel van online hulp zoeken, komen ze uit bij een oude band. Ze accepteren de ze te helpen met liedjes schrijven, als de jongeren hun ook helpen om naamsbekendheid te krijgen. Hoewel ze jongens en meiden goed worden getraind en toffe nummers schrijven, ontstaan er af en toe conflicten tussen de oude bandleden en komen er allerlei geheimen naar boven.

    Ondanks al die geheimen die er naar buiten komen, redden de jongeren zich aardig goed en werken zich langzaam aan naar de top. Hoe bekender de jongeren worden, des te meer het begint te rommelen in de band en krijgt de media er ook lucht van. Vele geruchten gaan ten ronde en het is maar de vraag hoe de opkomende talenten zich hier onder zullen gedragen. Maar in elke band vallen er wel onderlinge relaties waardoor er spanning ontstaat in de groep.

    De vraag nu is, hoe gaan de jongeren het doen in deze wereld?


    Regels
    • De gebruikelijke regels van Quizlet
    • Hou je aan het limiet van 200 woorden (mag ook meer zijn)
    • Je hebt maximaal 5 dagen om je rol in te leveren. (Deze regel is er zodat mensen er niet te lang over doen)
    • Controleer de rol van een ander niet tenzij je toestemming hebt. Vermeldt dit ook onderaan je post i.v.m. verwarring
    • Ga geen ruzie maken. Ik haat ruzie en als je iemand niet mag, prima, maar vecht dat lekker in een dm uit ofzo.
    • Maar natuurlijk boven dat alles, heb veel plezier!


    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd: (20+)
    Geboorteplaats:
    Muziekinstrument:
    Innerlijk
    Uiterlijk:
    Relaties:
    Geschiedenis:
    Extra informatie:


    Rollen      STOP OP MEIDEN// 2 MANNEN OVER
    Meiden:
    • Gigi Siphonei Blackburn || Zang || eenentwintig jaar || HarleyQuinnx
    • Gabrielle Faith Sangster || Bass || tweeëntwintig jaar || Liminal
    • Ambrosia "Amber" Nicoletta Fox || Zang || ... jaar || Cotrona
    • Avery Saélihn Phelan || Elektrische Gitaar || drieëntwintig jaar || Canagan
    • Juliana "Julia" León Jaramillo || Piano || tweeëntwintig jaar || Beaumont FC:Bruna Marquezine (Piano)
    • Nia Harper Elizabeth Ziegler || Zang || twintig jaar || greenlight22

    Jongens:
    • Djoni Pauly Ramirez || Zang || vijfentwinig jaar || Mirandacosgrove
    • Jonathan "Jonse" Dominik Blecher || Akoestisch Gitaar || ... jaar || trasecolare
    • Magnus Rae Graham || Synthesizer || zesentwintig jaar || Shireen
    • Gereserveerd voor HarleyQuinnx



    Speeltopic:
    1,
    Praattopic:
    1,

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 13:38 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    QUOTE QUOTE QUOTE QUOTE


    JONATHAN "JONSE" DOMINIK BLECHER

    NAAM
    Jonathan • meaning
    Dominik • meaning
    Blecher • meaning
    Bijnamen • Als Jonathan één ding niet snapt van zijn ouders, is het dat zijn ouders hem de namen 'Jonathan' en 'Dominik' hebben gegeven. Jonathan heeft een gloeiende hekel aan zijn eerste en tweede naam, en houdt dan ook erg veel van bijnamen. Het liefst wordt hij aangesproken als 'Jonse', maar 'Nathan' vind hij ook oke.


    LEEFTIJD
    text text text

    AFKOMST
    text text text


    QUOTE QUOTE QUOTE QUOTE


    MUZIEKINSTRUMENT
    akoestische gitaar, western. text text text

    QUOTE QUOTE QUOTE QUOTE


    INNERLIJK
    • trait
    • trait
    • trait
    • trait
    • trait
    • trait
    • trait
    • trait
    • trait
    • trait
    • trait
    • trait
    text text text text text text text text text text text text text text text text text text text
    UITERLIJK
    text text text text text text text text text text text text text text text text text text text

    GESCHIEDENIS EN FAMILIE
    familie familie familie

    geschiedenis geschiedenis geschiedenis


    RELATIES
    who volunteers?


    FAVORIETEN
    Eten •
    Drinken •
    Fruit •
    Film •
    Serie •
    Dier •
    Kleur •

    EXTRA
    Verslavingen •
    Seksualiteit •
    Likes •
    Dislikes •
    Angsten •
    Talen •




    QUOTE QUOTE QUOTE QUOTE

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 10:57 ]


    take risks

    Ik zou toch een dame willen reserveren, met als faceclaim Bruna Marquezine & als instrument piano (:


    Faith is everything.

    Vet gaaf idee, mag ik een jongen reserveren?
    (Not a quitter, btw. Het lijkt er misschien wel op door de vorige GoT RPG maar ik wist niet meer wat ik ermee aan moest (inspiratie enz) :c)


    how dare you speak of grace

    Ik ga zometeen even alles nakijken en bijvullen. Mijn dochter ligt nog niet in bed, dus kan nu nog niet bijwerken


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam:
    Ambrosia vind haar naam erg mooi en is er dan ook erg trots op. Het wordt echter heel vaak afgekort naar Amber en meestal heeft ze hier ook geen problemen mee. "Amber Fox" vind ze namelijk ook wel wat hebben.
    Ambrosia ~ Greek - food of the gods
    Nicoletta ~ Greek - victory of the people
    Fox ~ Family name


    Leeftijd:
    Amber is geboren op een hete 21 augustus en ze is nu 23 jaar.
    Haar sterrenbeeld is dus een leeuw.


    Geboorteplaats:
    Amber is half Grieks en is dan ook geboren op Thera, ook bekend als Santorini. Hier heeft ze dan ook haar eerste zeven jaar gespendeerd, voor ze met haar moeder mee reisde naar Amerika.

    Muziekinstrument:
    Amber is al van jongs af aan helemaal verliefd op muziek en het is dan ook geen wonder dat ze als klein meisje al begon te oefenen met verschillende instrumenten. Uiteindelijk zijn de piano en gitaar haar wel altijd bijgebleven. Soms heeft ze bij het zingen dan ook haar gitaar mee, maar lang niet altijd

    Innerlijk:
    • Speels
    • Vriendelijk (zolang jij dat bent)
    • Betrouwbaar
    • Grappig
    • Harde werker
    • Spontaan
    • Charmant
    • Sterk
    • Uitdagend
    • Doelgericht
    • Neemt zeker geen blad voor de mond
    • Impulsief
    • Hard
    • Heeft een vrij sluwe kant
    • Ze wordt echt nasty als ze boos is
    • Ziet geen grenzen en gaat er dus vaak overheen
    • Tikkeltje rebels
    • Behoorlijk onverantwoordelijk
    • Denkt iets te makkelijk over bepaalde dingen


    Uiterlijk: [FC = Eva Marie]
    • Ze heeft lang, golvend haar. Van nature zwart maar sinds een aantal jaar houdt ze het op een felrode kleur.
    • Ze heeft lichtbruine ogen met een speelse twinkeling
    • Ze heeft een smalle, rechte neus
    • Ze heeft volle, zachte lippen
    • Haar kaaklijnen en jukbeenderen springen er erg uit
    • Ze heeft parelwitte, rechte tanden
    • Ze heeft een lichtgetinte huid
    • Qua make up maakt ze haar ogen vaak donker op en wil ze de rode lippenstift wel eens tevoorschijn halen
    • Ze is zo'n 1,73 lang
    • Ze sport een paar keer in de week en is hierdoor ook lichtjes afgetraind
    • Ze is erg voluptueus. Ze heeft een erg prominente boezem, duidelijke heupen en een flinke kont. Ze is hier erg trots op.
    • Ze heeft verschillende gaatjes in haar oren, een tongpiercing, tepelpiercings en een navelpiercing
    • Ze heeft verschillende tattoos
    • Haar stijl verschilt per dag, maar heeft altijd wel een speels en cheeky tintje
    • Haar uiterlijk wordt vaak beschreven als uitdagend en speels

    Relaties:
    Who wants?


    Geschiedenis:

    Extra:
    • Amber heeft nooit een label op zichzelf geplakt, maar als het moest zou het zeker bi zijn
    • Ze is half Grieks en half Amerikaans
    • Ze spreekt vloeiend Grieks, Engels en Spaans
    • Ze woont sinds kort in een klein penthouse midden in de stad

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 20:10 ]


    El Diablo.

    Gabrielle Faith Sangster
    During my life I've made many mistakes that have made me realize I don't have conscious - the sad thing is I couldn't care less.
    soundtrack


    Naam
    Gabrielle (ga-bree-èl)
    Faith (fayth)
    Sangster (seng-stur)

    Leeftijd
    22.
    17/07/'94

    Geboorteplaats
    Gabrielle is geboren op een warme zomerdag in het Franse Normandië, Etretat om precies te zijn. Hier heeft ze haar eerste vier levensjaren gewoond, waarna ze samen met haar ouders naar Frisco - San Francisco - verhuisde.

    Muziekinstrument
    Basgitaar, een instrument dat ze al een groot deel van haar leven bespeelt en waar ze erg veel van houdt. Ook doet de jongedame wat backing vocals, maar voor de rest zul je haar niet horen zingen.

    Uiterlijk
    Gabrielle heeft lange, donkerbruine haren die het contrast met haar bleke huid erg groot maken. Ook haar ogen zijn erg donker, iets waar de jongedame erg trots op is. Waar ze ook blij mee is, is de piercing die haar onderlip siert. Deze heeft ze al enkele jaren en zal ze niet snel laten vervangen. Qua kledij is de jongedame gek op bandshirts, skinny jeans en alles wat er volgens haar 'punkrock' uit ziet.

    Come find me where the wild things are.


    Innerlijk
          Gabrielle is een jongedame met een goed stel hersens, dit is in het verleden wel gebleken. Als zij zich ergens ook maar een beetje voor inzet lukt het haar het te behalen zonder er al te veel moeite voor te doen. Hierdoor hadden haar ouders ook altijd gedacht dat ze het ver zou schoppen in het leven, en zelf had zij dit ook voor een tijdje gedacht. Maar het is anders gelopen en ze kan niet zeggen dat ze er spijt van heeft, zo wordt er niet meer al te veel van haar verwacht, doet zij wat goed voelt maar heeft ze hier geen verdere verplichtingen aan. Ze is vrij, los, en wilt van haar leven genieten zolang zij er de kans voor heeft.
          Hoewel dit misschien moeilijk voor te stellen is, was Gabrielle niet altijd sociaal. Ze was ontzettend introvert en graag alleen in stilte. In gesprekken met anderen was ze vaak ontzettend ongemakkelijk en in het voeren van gesprekken was, en is ze nog steeds niet altijd, even goed. Wel is ze inmiddels socialer geworden, en liever onder de mensen. Al is ze nog steeds een fan van stiltes, het enige wat dezen graag mogen onderbreken is muziek of het gekreun van haar of één van haar bedpartners. (smirk)
          Tegenwoordig is ze veel te vinden op feesten, al zijn dit meestal niet de feesten in een normale club of bar. Huisfeesten vindt ze leuker, misschien wat persoonlijker en ze houdt meer van de sfeer die dezen met zich meebrengen. Ze worden gezien als iets alternatievers en dit is dan ook iets wat goed bij haar past. Ze is totaal niet ziek van wat alcohol. Wel drinkt ze het met mate, omdat ze het niet fijn vindt om na een wilde nacht wakker te worden met een vreselijke kater. Gabrielle weet dan ook waar haar grenzen liggen en stopt altijd op het juiste moment om de koppijn, de misselijkheid en het klamme gevoel te slim af te zijn. Ook heeft zij op zijn tijd geen problemen met softdrugs, ze heeft veel meer lol aan de effecten die hierbij horen. Verdere dingen die belangrijk zijn om te weten over Gabrielle is dat ze niet snel bang is, en graag uitdagingen aanneemt. Het leven is te kort om altijd binnen de grenzen te blijven, en wat is hier de lol aan?
    What's the fun in doing what you're told?

    Geschiedenis
          Gabrielle is een 22 jarige jongedame, geboren in Frankrijk. Lang heeft ze hier echter niet gewoond, zo is ze op een jonge leeftijd naar Amerika verhuisd, het land waar zij nu nog in leeft. Ze is opgegroeid in een gezin dat bestaat uit vier personen, haar vader, moeder en haar jongere broertje. Omdat ze de oudste is werd er van haar altijd verwacht dat zij goed presteerde, het goede voorbeeld gaf aan haar broertje zodat hij in haar voetsporen zou willen treden. Haar ouders waren dan ook erg strict op haar en ontzettend prestatiegericht.
          Ze had een tijdje aan hun eisen willen voldoen, de dochter willen zijn die haar ouders wilde dat ze was; maar de constante drang naar perfectie was haar teveel geworden. En wat gebeurt er vaak met jongeren die thuis niet de ruimte hebben zichzelf te uiten? Juist ja, ze slaan door en worden opstandig. Dit is ook wat er bij haar gebeurde toen zij de leeftijd van 17 had bereikt. Ze deed niet meer wat er van haar verlangd of verwacht werd, ging met andere mensen om en volgens haar ouders had, en heeft, ze geen respect meer voor zichzelf en voor haar lichaam. Ze duikt met iedereen het bed in; handelt niet door gevoelens maar door lust.
          En hoewel haar ouders ontzettend klaar met haar zijn, zich misschien wel schamen voor hun dochter haar gedrag, houden ze Gabrielle toch in huis. Ze kunnen het immers niet over hun hart verkrijgen hun bloedeigen kind op straat te zetten; bang voor wat er dan met haar zou gebeuren. Ze proberen echter van alles te doen om haar weer op het juiste spoor te krijgen, maar tot nu toe nog niet met het gewenste resultaat.



    Extra
    Favoriet lied voor basgitaar; Numb, from Linkin Park
    Sexuality~ Pansexual.
    Likes~
    Dislikes~

    Relaties
    Text.

    Stop being cute or come being cute in my bed.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 12:00 ]


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Oh btw als het goedgekeurd wordt is mijn FC Miles McMillan


    how dare you speak of grace

    Mirandacosgrove schreef:
    Mag ik een jongen? Zang ook als dat kan?


    Ja dat kan.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Shireen schreef:
    Oh btw als het goedgekeurd wordt is mijn FC Miles McMillan


    Je FC is goedgekeurd


    Freaking hell zoveel aanmeldingen voor meiden!!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zou ik Taylor Momsen kunnen faceclaimen? Zang en Gitaar?


    We've lived in the shadows for far too long.

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Je FC is goedgekeurd


    Freaking hell zoveel aanmeldingen voor meiden!!


    tja daarom dacht ik al laat ik een jongen nemen hehehe

    ik zit te twijfelen over instrument... ik zat te denken aan een soort synthesizer/mixer/gekke geluidjes ding dat ik vaak op het podium zie bij Aurora (electro-pop, dit instrument vanwege de electro dus (klik, instrument staat rechts vooraan) maar ik ga ervan uit dat de band rock/rocknroll muziek maakt dus ik weet niet zeker of dat erin zal passen?
    Wat voor instrumenten zijn er anders nog nodig? C:


    how dare you speak of grace

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Freaking hell zoveel aanmeldingen voor meiden!!


    Het is ook een ontzettend leuk idee! (:

    Kan ik trouwens mijn dame een link met drugs geven? Ik wil haar vader drugssmokkelaar laten zijn, mits dit geen probleem is natuurlijk.


    Faith is everything.

    Beaumont schreef:
    (...)

    Het is ook een ontzettend leuk idee! (:

    Kan ik trouwens mijn dame een link met drugs geven? Ik wil haar vader drugssmokkelaar laten zijn, mits dit geen probleem is natuurlijk.


    Hehe vond ik zelf ook wel, maar had nooit gedacht dat zoveel mensen mee zouden willen doen o.o

    Oh by the way dat is iets wat jij moet beslissen, maar kan wel negatieve publiciteit geven aan haar

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 13:37 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    —————————————————————————

    —————————————————————————

    —————————————————————————

    —————————————————————————

    —————————————————————————

    —————————————————————————

    I've always loved the idea of not being what people expect me to be.”

    II Naam II
          Avery Saélihn Phelan
    II Leeftijd II
          Drieëntwintig jaar.

    II Innerlijk II
          — Flirt.
          — Sarcast.
          — Openlijk.
          — Creatief.
          — Impulsief.
          — Eigenwijs.
          — Leergierig.
          — Standvastig.
          — Nieuwsgierig.
          — Onredelijk - met vlagen.
          — Betrouwbaar.

          Toelichting; Avery is een jonge vrouw die enorm kan genieten van de dingen om haar heen. Haar donkere poelen weten je doorgaans vrij snel te vertellen wat ze van je denkt, of wat er op dat moment door haar heen gaat. Als het aankomt op compleet vreemde is dit juist absoluut het tegenovergestelde en weet ze vrij goed haar emoties gesloten te houden — wat voornamelijk te maken heeft met het feit dat ze hen niet geheel durft te vertrouwen zonder hen te leren kennen.
          Avery is niet het type meisje wat op haar mondje gevallen is, maar weet wel enigszins een beetje rekening te houden met hoe ze bepaalde dingen formuleert. Haar impulsiviteit kan hierbij weleens in de weg staan, waar haar eigenwijze karaktertrekken in mee lijken te vloeien. Tijdens een ruzie weet de jongedame op sommige vlakken onredelijk over te komen, waardoor ze standvastig bij een bepaald punt kan blijven zonder daar op toe te geven. Als je haar de tijd geeft om hier — op eigen tempo — over na te denken zal ze, wanneer ze inziet toch fout te hebben gezeten, een manier zien te verzinnen om dit alsnog te laten blijken.
    "She is water,
    powerful enough to drown you
    soft enough to cleanse you
    deep enough to save you."

    II Uiterlijke II
          Avery heeft lange, grijze witblonde lokken die tot laag op haar onderrug reiken. Van nature zit er een hele lichte slag in die alleen zichtbaar is als de jonge vrouw niks aan haar haren heeft gedaan. De blondine is erg trots op de lengte van haar haren en ze verzorgt ze dan ook uitermate en tot in de punten. Ze staat er om bekend verschillende dingen met haar haren te doen, zo kunnen ze de ene dag vol met krullen zitten, maar een andere dag in een sierlijke vlecht, of juist op een losse knot met speelse losse lokken. Evenals dat ze haar haren vaak in een gekleurde spoeling zet; paars, roze of zilvergrijs.
          Haar ogen hebben een diepe, donkerbruine kleur die — voornamelijk wanneer ze boos wordt/is — naar het zwarte toe weten te neigen. Voor vele van haar eigen volk zijn haar heldere poelen een open boek en daardoor gemakkelijk voor hen om ze te lezen. De jonge vrouw schroomt zich niet om haar emoties door haar kijkers heen te laten schemeren, en deze weten je eveneens vaak van top tot teen volledig ongegeneerd op te nemen. Voor vreemde echter, met name de mensen, zullen haar blikken geslotener zijn dan normaal. Ze worden omrand door een dikke rij volle wimpers, waar ze een dun laagje mascara overheen doet.
          Met een vederlichte tint in haar huidskleur hoeft de jonge vrouw zich geen zorgen te maken in de zon, daar ze niet gauw zal verbranden.
          Qua kledingstijl is de jonge vrouw niet geheel veeleisend en heeft ze een geheel eigen smaak met wat ze leuk vind, en in wat ze graag draagt. Ze is hierdoor niet het type wat met de mode mee zal lopen en strikt volgt wat er op dat moment erg in is. Je kunt haar dan in ook verschillende outfits tegen komen — of dat nou een leuke korte rok is, of een simpele effe spijkerbroek. Sieraden zul je haar echter niet zo veel dragen, daar Avery hier weinig tot geen interesse in lijkt te hebben en ze niet de behoefte heeft zichzelf vol te hangen met verschillende dingen.
          Super veel make-up zal Avery niet dragen, al vind ze het wel leuk zichzelf op te mogen tutten. Het meeste wat je haar op een normale dag zal zien op doen is wat mascara, oogpotlood en een lipstick — die vaak wisselt tussen een donkere kleur, of juist een wat lichtere nude tint.
          Met een lengte van rond de 1m70 is Avery van een normaal slank postuur, en heeft ze haar vrouwelijke rondingen op de juiste plekken zitten. Om haar lichaam een beetje in vorm te houden houd de blondine ervan om een rondje te joggen. Ook is ze verzot op zwemmen waardoor ze graag — als ze de kans krijgt — een plons in het diepe zal nemen.
    "Never gave you reason to hate me.
    You're just creating your own little drama of pure insecurity."

    II Geschiedenis II
    Familie:
    • Vader • Grayson Phelan, 57 jaar.
    • Moeder • Adelaide Mae Phelan, 49 jaar.

         

    II Relaties II
          • Who’s in? •

    II Extra II
          • Likes • Water — Mannen — Muziek — Vrijheid — Drank —
          • Dislikes • Afgunst — Brutaliteit — Regels —



    Even vlug alvast een opzet, ze word nog volledig aangepast en bijgewerkt.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 13:42 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Hehe vond ik zelf ook wel, maar had nooit gedacht dat zoveel mensen mee zouden willen doen o.o

    Oh by the way dat is iets wat jij moet beslissen, maar kan wel negatieve publiciteit geven aan haar


    Dat weet ik, ik wilde het eigenlijk ook een soort van geheim laten zijn wat later uitkomt als dat geen probleem is.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 13:40 ]


    Faith is everything.