• WELKOM BIOSCOOPVERSLAAFDEN!

    Het leek mij wel leuk om een topic te hebben waar je kunt laten weten dat je naar een film in de bios gaat. En als je niemand hebt zou je altijd nog iemand van Q kunnen proberen mee te nemen!

    Let us know:
    • Naar welke film ga je?
    • Wat vond je van de film?
    • Raad je het anderen aan?

    Check vooral ook IMDb voor meer informatie over films.

    Bridget Jones was onbeschrijfelijk goed.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Bridget Jones was onbeschrijfelijk goed.


    Die ben ik uiteindelijk ook gaan kijken en hij was super leuk :'D echt strijk gelegen met momenten


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Veel plezier aan iedereen die vanavond ook naar de bios gaat. :Y)

    Heeft iemand toevallig de trailer gezien van La La Land? Dat lijkt echt een hele leuke musicalfilm :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga vrijdag naar Inferno ^^

    Holy shit, Doctor Strange was epic en Dolby Cinema is erg gaaf. Beetje jammer dat we een film later moesten pakken door vier uur vertraging en ik gestrand raakte in Eindhoven, lol.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferno was echt een goede film, zoals verwacht. Wel origineel ten opzichte van de afgelopen films.

    Yes ik ga vanavond naar Doctor Strange!


    Your make-up is terrible

    Ben ik de enige die naar de "kinderfilms" in de bioscoop gaat?

    Want ik wil namelijk ook nog naar Trolls.


    Physics is awesome

    Ik ben naar Hacksaw Ridge geweest.
    En wow.
    Just wow.

    Heftig en héél mooi.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 18:29 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Virtuoso schreef:
    Ik ben naar Hacksaw Ridge geweest.
    En wow.
    Just wow.

    Heftig en héél mooi.

    Is het wel waard dus? Soms is het even afwachten met oorlogsfilms, want ze zijn vaak heel goed of juist heel slecht

    Ik vond Doctor Strange echt heel leuk. ;3 Ik vraag me af of mensen er nou zo'n probleem van die film maken omdat The Ancient One door een witte vrouw gespeeld wordt, of dat er nog meer dingen zijn?


    Your make-up is terrible

    Virtuoso schreef:
    Ik ben naar Hacksaw Ridge geweest.
    En wow.
    Just wow.

    Heftig en héél mooi.


    Daar wil ik ook nog heen!

    Ik ben gister naar Hell or High Water geweest en die was écht leuk. Het was geen film waar ik bewust heen zou gaan, maar we kwamen er per ongeluk terecht.

    Thunderfvck schreef:
    Ik vond Doctor Strange echt heel leuk. ;3 Ik vraag me af of mensen er nou zo'n probleem van die film maken omdat The Ancient One door een witte vrouw gespeeld wordt, of dat er nog meer dingen zijn?

    Ik vind het echt heel raar dat mensen zich daar druk om maken. Het gebeurt zo vaak dat personages een andere afkomst/huidskleur/geslacht krijgen. Wat maakt het uit? Zolang ze maar goed acteren en het er bij past.