• WELKOM BIOSCOOPVERSLAAFDEN!

    Het leek mij wel leuk om een topic te hebben waar je kunt laten weten dat je naar een film in de bios gaat. En als je niemand hebt zou je altijd nog iemand van Q kunnen proberen mee te nemen!

    Let us know:
    • Naar welke film ga je?
    • Wat vond je van de film?
    • Raad je het anderen aan?

    Check vooral ook IMDb voor meer informatie over films.

    Ik vond Inferno een leuke film... maar stiekem was ik wel een klein beetje teleurgesteld, mijn verwachtingen lagen wat hoger denk ik.

    Bridget Jones baby was geweldig. Mijn vriend vond 't zelfs een grappige film :Y)


    26 - 02 - '16

    Iedere keer als ik naar de bios wil, komt het er niet van. Maandag wil ik naar Storks, maar het is een kinderfilm en de herfstvakantie is begonnen. Dus ik weet niet of dat een goed idee is.


    Physics is awesome

    Morgenavond Unlimited Night bij Pathé, the Accountant word dan gedraaid. Heb de trailer al wel gezien en het ziet er wel interessant uit.
    Ben ook al bezig met vrienden aan het overleggen voor premiere kaarten voor Fantastic Beasts. :D


    Credendo Vides

    Volgende week Doctor Strange *O*

    Morgen ga ik naar Inferno


    26 - 02 - '16

    Krolock schreef:
    Volgende week Doctor Strange *O*


    Ja, ik ben heel enthousiast! Al vind ik dat hier veel minder rond te doen is dan de vorige films. Ik ben benieuwd of deze zo'n succes zal hebben. Aan mij zal het niet liggen, want ik sleur al mijn vrienden mee. :'D


    What would Emma do?

    Femtastic schreef:
    (...)

    Ja, ik ben heel enthousiast! Al vind ik dat hier veel minder rond te doen is dan de vorige films. Ik ben benieuwd of deze zo'n succes zal hebben. Aan mij zal het niet liggen, want ik sleur al mijn vrienden mee. :'D

    Benedict speelt de hoofdrol - dat kan toch niet fout gaan? *klopt af*

    Krolock schreef:
    (...)
    Benedict speelt de hoofdrol - dat kan toch niet fout gaan? *klopt af*


    Helemaal mee eens! :Y) Ik heb mijn vrienden verteld dat de film absoluut van essentieel belang is om bij de volgende films mee te zijn en ze waren overtuigd. Ik weet niet of dat zo is, maar een van hen is mee gegaan naar Civil War zonder AoU te zien en ze begreep de helft van het plot niet, dus de schrik zit er wel een beetje in. :'D


    What would Emma do?

    Krolock schreef:
    (...)
    Benedict speelt de hoofdrol - dat kan toch niet fout gaan? *klopt af*

    En Mad Mikkelsen speelt de villain. Kan voor mij niet beter!

    Ik ga kijken of ik al kaartjes kan regelen :Y)


    Seasons will change, but I shall remain

    Oscura schreef:
    (...)
    En Mad Mikkelsen speelt de villain. Kan voor mij niet beter!

    Ik ga kijken of ik al kaartjes kan regelen :Y)

    Omg ja hij is echt zo sexy

    Zijn er mensen al naar Prooi geweest? De nieuwe film van Dick Maas?

    Ik wilde heel graag (omdat Pieter Derks in die film speelt :'D ) maar toen kwam ik er een paar dagen geleden pas achter dat het een horrorfilm was... Ik dacht echt dat het een comedy was ofzo :'D :'D :'D

    Dus zijn er mensen al geweest en zo ja, hoe was het?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben zo benieuwd naar Inferno *_*


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    Ik ben zo benieuwd naar Inferno *_*

    Heb je boek gelezen?

    Krolock schreef:
    (...)
    Heb je boek gelezen?


    Nee :x


    26 - 02 - '16