• WELKOM BIOSCOOPVERSLAAFDEN!

    Het leek mij wel leuk om een topic te hebben waar je kunt laten weten dat je naar een film in de bios gaat. En als je niemand hebt zou je altijd nog iemand van Q kunnen proberen mee te nemen!

    Let us know:
    • Naar welke film ga je?
    • Wat vond je van de film?
    • Raad je het anderen aan?

    Check vooral ook IMDb voor meer informatie over films.

    Nice C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik was afgelopen vrijdag naar Bridget Jones Baby geweest omdat een vriendin graag wilde en hoewel ik dacht dat het een super saaie film zou wezen; was het toch wel leuk c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat leuk! Ik ga graag naar de bios. 8D

    De laatste film die ik gezien heb in de bios was Hurricane Bianca, maar die draait ondertussen niet meer.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 19:46 ]


    Your make-up is terrible

    Ik zou eergisteren naar Ben Hur gaan, maar ik ben ziek geworden :c


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wat een leuk idee!

    Tijdje terug heb ik Ben Hur gezien, delen waren goed, het verhaal ging eigenlijk iets te snel.

    En nog iets langer geleden naar The legend of Tarzan, die vond ik echt super vet. Mooie animatie en het verhaal was goed bedacht!

    Ik heb drie jaar lang een abbo gehad op de bioscoop en ging ongeveer 2/3 keer per week. Mis het zo erg :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Thunderfvck schreef:
    Wat leuk! Ik ga graag naar de bios. 8D

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 19:47 ]


    26 - 02 - '16

    Philip schreef:
    Ik was afgelopen vrijdag naar Bridget Jones Baby geweest omdat een vriendin graag wilde en hoewel ik dacht dat het een super saaie film zou wezen; was het toch wel leuk c:

    Heb je de eerste twee films ook gezien dan? Want ik persoonlijk vind die echt geweldig haha. En ik moet de nieuwe nog zien.

    Virtues schreef:
    Ik zou eergisteren naar Ben Hur gaan, maar ik ben ziek geworden :c

    Dat is balen, vooral omdat ik zelf altijd eeeenorm uitkijk naar een uitje bios. Al plannen gemaakt om hem een andere keer te gaan kijken dan?

    Bloodborne schreef:
    Ik heb drie jaar lang een abbo gehad op de bioscoop en ging ongeveer 2/3 keer per week. Mis het zo erg :c

    Dude. Dat wil ik ook. Maar ik twijfel steeds omdat er soms periodes zijn waarin er gewoon niets leuks draait en dan ga ik het geldverspilling vinden.

    Krolock schreef:
    (...)
    Dat is balen, vooral omdat ik zelf altijd eeeenorm uitkijk naar een uitje bios. Al plannen gemaakt om hem een andere keer te gaan kijken dan?

    Ik hoop volgende week te kunnen, als ik weer een beetje ben opgeknapt


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    De laatste film die ik zag was Jason Bourne en die vond ik errug GOED. Sowieso Alicia Vikander <3

    Het volgende uitje wil ik echt naar Suicide Squad. Ik ga iedere maand één keer met mijn vader naar de bios, ons maandelijkse uitje hehe.

    Krolock schreef:
    (...)
    Heb je de eerste twee films ook gezien dan? Want ik persoonlijk vind die echt geweldig haha. En ik moet de nieuwe nog zien.


    Nummer twee was laatst op tv, heerlijk om te kijken! Ik moet de nieuwe ook nog zien, ben super benieuwd!

    Krolock schreef:
    (...)
    Dude. Dat wil ik ook. Maar ik twijfel steeds omdat er soms periodes zijn waarin er gewoon niets leuks draait en dan ga ik het geldverspilling vinden.


    Die periodes had ik ook, maar dan ga je naar films waar je normaal gesproken niet zo snel heen zou gaan en ontdek je dat daar ook echt leuke tussen zitten! Dus echt geldverspilling zou ik het niet willen noemen. Ik betaalde maandelijk €26, dus dat houdt in dat we naar 2 normale films moesten en 1 3D, of 2 3D's of 3 normale. Dat haal je er echt makkelijk uit en alles wat je meer kijkt is mazzel.

    (In December zijn we een keer 18 keer in de maand naar de bios geweest. Needless to say dat we het er voor een paar maanden uit hadden)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Krolock schreef:
    (...)
    Dude. Dat wil ik ook. Maar ik twijfel steeds omdat er soms periodes zijn waarin er gewoon niets leuks draait en dan ga ik het geldverspilling vinden.


    Dit is precies wat mij tegenhoud. Over het algemeen heb je in twee periodes met veel films (halverwege) februari-mei en september/oktober-december. De zomer is meestal niks en ik ben echt iemand die vergeet om zo'n abonnement weer af te zeggen.


    When time and life shook hands and said goodbye.