• WELKOM BIOSCOOPVERSLAAFDEN!

    Het leek mij wel leuk om een topic te hebben waar je kunt laten weten dat je naar een film in de bios gaat. En als je niemand hebt zou je altijd nog iemand van Q kunnen proberen mee te nemen!

    Let us know:
    • Naar welke film ga je?
    • Wat vond je van de film?
    • Raad je het anderen aan?

    Check vooral ook IMDb voor meer informatie over films.

    Krolock schreef:
    (...)
    Nee ik ga altijd naar de bios in Enschede eigenlijk. Niet zo veel zin om te gaan reizen laat op de avond haha

    Ohja, dat is daar niet. Wel 3D though? :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Steve schreef:
    (...)
    Ohja, dat is daar niet. Wel 3D though? :Y)

    Nee, helaas anders was ik waarschijnlijk wel vaker naar imax geweest haha.
    Ja 3D wel! Maar volgens mij staat dat sowieso vast en kun je daar niet uit kiezen.

    Krolock schreef:
    (...)
    Nee, helaas anders was ik waarschijnlijk wel vaker naar imax geweest haha.
    Ja 3D wel! Maar volgens mij staat dat sowieso vast en kun je daar niet uit kiezen.

    Idunno, het is ook gewoon een film die je niet niet in 3D moet gaan kijken. :'D
    Ik kan je wel aanraden om eventjes iets vast te pakken als je opstaat na de film. Mijn evenwicht was helemaal naar de kloten gisteren.

    Ik was trouwens echt vet verbaasd hoeveel mensen meteen bij de eerste aftiteling (met visuals) al opstonden. Ik had echt zoiets van: je gaat al naar de nachtpremiere, dan moet je toch minstens zo'n Marvel-fan zijn dat je weet dat er minstens één aanhangsel is.
    Doctor Strange spoiler:
    Ik was zo blij toen ik Chris zag zitten, ohmijngod. Ja ik zeg Chris, want dan blijft het nog lekker cryptisch voor de mensen die per ongeluk op de spoiler drukken uit zulke nieuwsgierigheid.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 14:16 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Steve schreef:
    (...)
    Als ik geld had gehad was ik echt met alle liefde nog een keer gegaan. Sorry D:


    Geeft niet! Maar ik zie nu ook dat hij alleen maar in 3D draait dus het wordt hem sowieso niet :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Steve schreef:
    (...)
    Idunno, het is ook gewoon een film die je niet niet in 3D moet gaan kijken. :'D
    Ik kan je wel aanraden om eventjes iets vast te pakken als je opstaat na de film. Mijn evenwicht was helemaal naar de kloten gisteren.

    Ik was trouwens echt vet verbaasd hoeveel mensen meteen bij de eerste aftiteling (met visuals) al opstonden. Ik had echt zoiets van: je gaat al naar de nachtpremiere, dan moet je toch minstens zo'n Marvel-fan zijn dat je weet dat er minstens één aanhangsel is.
    Ik was zo blij toen ik Chris zag zitten, ohmijngod. Ja ik zeg Chris, want dan blijft het nog lekker cryptisch voor de mensen die per ongeluk op de spoiler drukken uit zulke nieuwsgierigheid.

    Heel veel mensen vinden 3D vervelend of niets toevoegen, maar ik vind 3D altijd wel iets hebben. Al is het ook wel eens fijn om het een keer niet te hebben. Maar ik kan me alleen maar voorstellen dat het bij deze film heel belangrijk is lol.

    IK SNAP DAT OOK NIET. Het is freakin' marvel, daar heb je altijd wel een extra scene. Of zelfs soms twee! haha. Door marvel blijf ik vaak bij heel veel andere films ook zitten in de hoop dat er nog iets komt. :')

    Die spoiler tho. I have no clue. Gelukkig. :')

    Krolock schreef:
    (...)
    Heel veel mensen vinden 3D vervelend of niets toevoegen, maar ik vind 3D altijd wel iets hebben. Al is het ook wel eens fijn om het een keer niet te hebben. Maar ik kan me alleen maar voorstellen dat het bij deze film heel belangrijk is lol.

    IK SNAP DAT OOK NIET. Het is freakin' marvel, daar heb je altijd wel een extra scene. Of zelfs soms twee! haha. Door marvel blijf ik vaak bij heel veel andere films ook zitten in de hoop dat er nog iets komt. :')

    Die spoiler tho. I have no clue. Gelukkig. :')

    Ik ken die Avatar film niet, maar Alice in wonderland wel en dat eigenlijk gewoon hetzelfde. De hele film is gemaakt om 3D te zijn. Dus dan moet je dat ook niet niet doen, want dan mis dat extra effect.

    Joah. Het is alleen ook gewoon heel jammer. Ik had ooit van iemand gehoord dat er mensen voor haar zaten met Deadpool die de hele tijd aan het opscheppen dat ze zulke Marvelfans waren.
    Driemaal raden wat ze deden tijdens de aftiteling. :W

    Had ik erboven moeten zetten dat het een Doctor Strange spoiler was? Want dan ga ik dat nu direct doen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Steve schreef:
    (...)
    Ik ken die Avatar film niet, maar Alice in wonderland wel en dat eigenlijk gewoon hetzelfde. De hele film is gemaakt om 3D te zijn. Dus dan moet je dat ook niet niet doen, want dan mis dat extra effect.

    Joah. Het is alleen ook gewoon heel jammer. Ik had ooit van iemand gehoord dat er mensen voor haar zaten met Deadpool die de hele tijd aan het opscheppen dat ze zulke Marvelfans waren.
    Driemaal raden wat ze deden tijdens de aftiteling. :W

    Had ik erboven moeten zetten dat het een Doctor Strange spoiler was? Want dan ga ik dat nu direct doen.

    Jup! Maar ik kan snappen dat als je zelf een bril op hebt of zo dat je dan liever geen 3D films wilt zien. Of als je er hoofdpijn van krijgt of zo. Of als je zoals mijn leraren bent die het verkrachting van de film vinden... jep...

    Lol. Dat soort situaties heb ik ook wel vaker meegemaakt. Mensen die claimen dat ze mega fan zijn en ondertussen de namen van personages niet eens kennen en dan zeggen "euh ja ik ben gewoon slecht met namen". Right.

    Ah kan. Het spoiled alleen niets als je de context niet begrijpt.

    Krolock schreef:
    (...)
    Jup! Maar ik kan snappen dat als je zelf een bril op hebt of zo dat je dan liever geen 3D films wilt zien. Of als je er hoofdpijn van krijgt of zo. Of als je zoals mijn leraren bent die het verkrachting van de film vinden... jep...

    Lol. Dat soort situaties heb ik ook wel vaker meegemaakt. Mensen die claimen dat ze mega fan zijn en ondertussen de namen van personages niet eens kennen en dan zeggen "euh ja ik ben gewoon slecht met namen". Right.

    Ah kan. Het spoiled alleen niets als je de context niet begrijpt.

    Mja, ik heb zowel lenzen als bril, dus ik kan gelukkig kiezen. Maar ik snap dat inderdaad wel.

    Hahahaha. Dat is een beetje jammer.
    Nuja soms is ook gewoon dat je naam nooit uitgesproken hebt gehoord. Ik heb dat altijd gehad met Barnabas/Barabas van Suske en Wiske. Ik heb overigens nog steeds geen idee welke nu goed is, haha.

    Ik heb het toch even voor de zekerheid gedaan ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Vanavond voor de tweede keer naar Peculiar Children whoop.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vanavond naar inferno (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Maandag naar Storks geweest!


    Physics is awesome

    Oké Doctor Strange was inderdaad een hele goede film. Volgende week ga ik weer haha.

    Oh en twee bonusclips aan het einde. De eerste was heel leuk. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 22:21 ]

    Ik ben dinsdag naar De Premier gaan kijken! Die vond ik heel erg leuk. (:
    De volgende wordt Inferno denk ik. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik ben dinsdag naar De Premier gaan kijken! Die vond ik heel erg leuk. (:
    De volgende wordt Inferno denk ik. :Y)


    Inferno is echt goeeed (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    FIuttershy schreef:
    (...)

    Inferno is echt goeeed (:


    Yes it is. Er zijn weinig films waarbij ik op het puntje van de stoel zat van spanning, maar dit was er een waarbij ik dat wel had (:


    26 - 02 - '16