• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Welke anime tho?


    Death Note c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Akutagawa schreef:
    (...)

    Death Note c:

    Daar moet ik nog mee verder, omg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Err, waarom krijg ik nu pas bericht dat ik al mijn Engelse opdrachten weer opnieuw moet doen dit jaar? Bij rekenen en Nederlands mag ik gewoon verdergaan.

    LittleOwlet schreef:
    (...)
    Daar moet ik nog mee verder, omg.


    Ooh dat moet je echt doen! Ik vond hem echt gaaf ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Akutagawa schreef:
    (...)

    Ooh dat moet je echt doen! Ik vond hem echt gaaf ^^


    Oh, L Lawliet. Ik was het helemaal vergeten, hahaha. Zo lang geleden.


    Your make-up is terrible

    Serieus, dat deze username nog niet gebruikt was is een wonder. I mean, Ruin, wtf.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga zo echt nog eens in huilen uitbarsten.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik word ziek. Neeeeee.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Heeeeeelemaal geen zin in morgen. I just want to sleeeeeep WhileEatingDoritos (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben heel blij dat ik twee keer om één uur uit ben van de week.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    "ik hou van je"
    "okee"

    BrrrruuuUUUUHHHHH :'''')))

    Het worden twee meisjes, wat leuk.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 21:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je weet woorden altijd zo leuk om te draaien dat je ervoor zorgt dat men jou gaat pity-partyen en je de ander afschildert als de "grote, slechte wolf", terwijl je zelf echt niet een van de onschuldige bent. Ik vind je echt een schijnheilig mens die zich heel anders voordoet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nu ik Prince of Persia aan het kijken ben, krijg ik alleen maar meer zin in de Assassin's Creed film. Please please pleaaase laat het een goede film zijn.

    Deze jaloezie is echt te erg en godverdomme ik ben nooit jaloers maar nu echt gewoon té jaloers en ik sta echt op het punt om te breken.


    — Inner peace, it's hard to find. —