• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Bloodborne schreef:
    Weetje, ik stop wel gewoon met schrijven, denken en het hebben van een eigen mening.
    Kennelijk helemaal fout.


    Ahw meid please nee! Gewoon doorgaan! Ik heb je stukje ook gelezen en ik vond het echt heel goed! Blijf alsjeblieft lekker je mening geven! Daar gaan de columns toch ook een beetje om, durven te spreken? ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Ah, dankjewel, dat had ik even nodig (:
    Ik zou het me niet zo moeten aantrekken maar asgdjioerqjgsghiofhetgs, het voelt alsof m'n hele punt gewoon voorbij gegaan is :')

    Sommige mensen lezen enkel wat ze willen lezen. Niet te veel waarde hechten aan zulke reacties dus.

    Zo, een doelen en activiteiten 2017 blog gemaakt. Hopelijk inspireert het mensen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HAHAHAHAH ik hou zo van mijn moeder. Lekker spraakberichten sturen waarin ze keihard mee blèrt met Heathens.


    Caution first, always.

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Ah, dankjewel, dat had ik even nodig (:
    Ik zou het me niet zo moeten aantrekken maar asgdjioerqjgsghiofhetgs, het voelt alsof m'n hele punt gewoon voorbij gegaan is :')

    nehh, je hele punt is er nog en blijft er. Ik zou die twee reacties gewoon ff wegdenken en er niet eens meer op reageren. Als ze nou eens respectvol waren geweest en klopten was het een ander verhaal maar lol nee, dit is gewoon jou afkraken omdat jij niet dezelfde mening deelt. Ik zou er gewoon ff kort om lachen en ze lekker laten. Als ze niet eens willen begrijpen dat men al jaren het beeld heeft van zwarte piet als zwarte piet en er een bepaalde keuze wordt gemaakt om van zwarte pieten "gekleurde pieten" te maken zonder dat het hele volk erachter staat. Het gaat er meer om dat mensen zo kunnen zeuren en zich zo snel aangesproken kunnen voelen. En deze twee mensen maar makkelijk roepen dat jij het erg vind dat deze pieten gekleurd zijn. Het is gewoon fking rude dat ze jouw woorden gewoon verdraaien en tegen jou gebruiken. Maar zoals ik al eerder zei, even om lachen en doorgaan en lees de leuke reacties en opbouwende kritiek. Ik ben benieuwd naar je andere columns!

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 22:04 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Stomme keel/longen/neus/waar ik ook last van heb: stop aub met mij proberen te laten verstikken. Niemand vindt het fijn


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Idk waarom, maar het geeft me altijd zo'n goed gevoel wanneer mensen zich goed voelen door mijn columns help


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    JamesPotter schreef:
    Stomme keel/longen/neus/waar ik ook last van heb: stop aub met mij proberen te laten verstikken. Niemand vindt het fijn

    Woensdag moet ik serieus om 6 uur(de andere dagen ook, tho) opstaan om vervolgens van 8:15 tot 9:00 les te hebben en dan DRIE UUR tussenuur te hebben en om 12:15 weer verder te gaan tot 16:15 en om half zes thuis te zijn. Pfff...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Was er maar iemand waarmee ik pizza kon eten nu.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Was er maar iemand waarmee ik pizza kon eten nu.


    Kies mij!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yusssss, mijn nieuwe verhaal staat online ^^
    Na 3 weken heel hard werken, is het eindelijk zo ver :3

    Wie heeft gezegd dat je mijn nummer door kon geven? Nu word ik gebeld door vreemde jongens die me 'chick' noemen en vragen waar ik ben.


    i put the fun in funeral

    ...
    Dit meen je niet. Ugh, ik laat me nog eens wegjagen omdat ze zogenaamd willen slapen. Echt fenks, appreciate it. Zeg maar gewoon direct als jullie willen dat ik gewoon een eind oprot. En dan vooral jij, ugh. Ik krijg steeds meer de indruk dat je tussen mij en mijn moeder wilt komen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Niet mee eens. En morgen ga ik eens even grondig mijn kamer schoonmaken.