• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Love pull me down
    Hate lift me up
    Just turn around
    There's nothing left

    Somewhere far beyond this world
    I feel nothing anymore


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ruin schreef:
    (...)

    Kies mij!


    Nu? 8D
    Nee, ik moet niks meer eten om deze tijd.


    Your make-up is terrible

    Nou, ik ben benieuwd. Ajuu


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Nu? 8D
    Nee, ik moet niks meer eten om deze tijd.


    Ik ben altijd in voor pizza.





    en chocolade.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, stiekem moet ik nu wel huilen.


    Your make-up is terrible

    Irritatie... alweer!


    16 - 09 - '17

    Ik heb honger, dus ik ga even eten maken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet echt zo nodig naar de wc verdomme.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke, dingen uitstellen is iets wat ik erg goed kan
    Maar eens moet ik er toch aan geloven


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Lol, ik woon in een gat waar in de middaguren geen bussen rijden. WTF. Nu moet ik met de trein en bus naar school en dat duurt een uur, in plaats van 17 minuten. Wauw.

    Ik drink geen koffie. Mensen kijken me raar aan wanneer ik dat zeg en dan komt de eerste de beste zin naar boven; dat leer je nog wel drinken.

    Euh nee. Het is in deze maatschappij bijna raar als iemand geen koffie (of alcohol) drinkt. Ik snap dat het een gezelligheids drankje is maar ik voel me niet verplicht het te drinken.

    En ja, ik heb al een compleet stagejaar achter de rug en nee, ik drink nog steeds geen koffie. Want waarom zou je jezelf afhankelijk maken van een drankje om de dag door te kunnen komen?

    Doe mij dan maar water tijdens werk en een colaatje op het terras.

    Soms denk ik er echt aan om te stoppen met Quizlet...


    16 - 09 - '17

    Ik snap het niet. Maar het zal altijd wel weer aan mij liggen.
    Want ik snap wel vaker dingen niet en dan moet ik gewoon mijn mond houden. Want ik zeur.

    //Ohmy, wat verlang ik er ontzettend naar om mijn cuties in A'dam weer te zien. Ik denk dat ik ga huilen volgende week. Ze gaan me waarschijnlijk vet raar aankijken, maar ik heb ze gewoon vet erg gemist.
    Of ik heb nu gewoon te veel emoties. Idunno, het zal allemaal wel.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2016 - 0:13 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Zoveel lieve berichtjes gekregen, omg <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Um oké, dan stik je d'r maar in. Ik had je wel wat hoger ingeschat hoor.

    // Somebody kill my nose. In de laatste paar uur is het van kriebel maar regelrechte verkoudheid gegaan, en dat terwijl ik nooit ziek word :/