• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Weetje, ik stop wel gewoon met schrijven, denken en het hebben van een eigen mening.
    Kennelijk helemaal fout.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dontcrydontcrydontcrydontcrydontcrydontcrydontcry
    :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Eerste mandala boek is vol
    Op naar de tweede (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Het breekt mijn hart altijd als ik het laatste stukje chocolade (oke, twee repen achter elkaar, maar goed) opeet.

    Mooi bedrag op mijn bank 66,66

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 21:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben echt een trap onder mijn derriere nodig. Dit is toch wel mijn record als het aankomt op dingen uitstellen. :/


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik heb nog nooit zo weinig geld gehad in twee jaar tijd, maar dit komt letterlijk door het bestellen van de kaarten voor Shawn Mendes op 1 mei, lol. Alles voor Shawn.

    Maar hé, eerste rang en vlak achter de golden seats.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 21:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bweeeh, dat introkamp was niet echt tof... Bier over je heen gegooid krijgen (oa terwijl ik al in bed lag) en daarvoor een mentale breakdown hebben... Wel een knuffel gekregen van mijn lieve mentorpapa, wat erg goed voelde en ik dus blijkbaar eigenlijk heel hard nodig had.


    Stenenlikker

    Bloodborne schreef:
    Weetje, ik stop wel gewoon met schrijven, denken en het hebben van een eigen mening.
    Kennelijk helemaal fout.

    ik weet niet of dit over je column gaat, zowel.
    Trek je er aub niets van aan want aan de opbouw van beide reacties te zien hebben ze er niet eens goed over nagedacht aangezien in jouw column duidelijk wordt gemaakt dat het jouw mening is. ik vind ze zelfs nogal bozig en rude. Daarbij vind ik dat je niks verkeerds hebt gezegd. Ik blijf erbij dat het een goede column waarbij het duidelijk gewoon een mening van jou is.
    groetjes iemand die je niet kent hahahaha lol :')

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 21:40 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wat is er toch mis met Quizlet? De tekst bij de inleiding van mijn story is veel groter dan normaal..
    Zo te zien komt het niet door de url code, want de tekst er voor is ook groot.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 21:42 ]

    Bweeeeh het is onzinnig en overdreven, maar ik word echt onzeker van dit soort dingen aksjdfkdjl

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 21:47 ]

    Zondag met Lubach, highlight van de week.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bloodborne schreef:
    Weetje, ik stop wel gewoon met schrijven, denken en het hebben van een eigen mening.
    Kennelijk helemaal fout.


    Nee, blijf schrijven, je hebt gedaan wat een columnist hoort te doen: provoceren en na laten denken. Die twee die op jouw column hebben gereageerd, hebben niet verder gekeken dan hun neus lang is. Het is oké als jouw column provocerend is, omdat je dan toch niet geheel politiek correct handelt, en dat tot denken aanzet. Ik sta volledig achter jou, omdat je een expliciet opiniestuk hebt geplaatst. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BigBellyBurger schreef:
    (...)
    ik weet niet of dit over je column gaat, zowel.
    Trek je er aub niets van aan want aan de opbouw van beide reacties te zien hebben ze er niet eens goed over nagedacht aangezien in jouw column duidelijk wordt gemaakt dat het jouw mening is. ik vind ze zelfs nogal bozig en rude. Daarbij vind ik dat je niks verkeerds hebt gezegd. Ik blijf erbij dat het een goede column waarbij het duidelijk gewoon een mening van jou is.
    groetjes iemand die je niet kent hahahaha lol :')


    Ah, dankjewel, dat had ik even nodig (:
    Ik zou het me niet zo moeten aantrekken maar asgdjioerqjgsghiofhetgs, het voelt alsof m'n hele punt gewoon voorbij gegaan is :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Niet huilen pls. Niet het moment.


    Your make-up is terrible

    Soms denk ik dat je je schaamt om mijn beste vriend te zijn.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.