• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Jesus het meest vervelende op de wereld is wel wanneer mensen gaan mee neuriën met liedjes of mee fluiten of mee zingen. Houd gewoon je bek.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn hele jaarlaag fictie is toegevoegd aan de "directors club" op zowel Facebook als Whatsapp, maar of course wist ik er niks van tot een vriendin van mij het noemde en ze heel verbaasd op ging zoeken of ik tussen de leden stond, wat ik niet stond. Ik dacht dat we over het maken van "geheime clubjes" en mensen buitensluiten waren. Dit is geen basisschool meer, right? Wtf.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mentys schreef:
    Jesus het meest vervelende op de wereld is wel wanneer mensen gaan mee neuriën met liedjes of mee fluiten of mee zingen. Houd gewoon je bek.


    Zo erg. Ik kan daar écht niet tegen, tot het punt waarop ik mijn tenen krom om niet boos te worden op mensen die dat doen.


    Your make-up is terrible

    Waarom doet die site nou kut op het moment dat ik mijn serie kijk?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Schat, je bent 18. Je kan prima zelf lezen hoe iets werkt. Dat ga ik je niet elke keer uitleggen. Ja, je kan cookies toestaan. Ja, het is goed dat McAffee je laptop scant. Ja, het is normaal als een site je vraagt je usernaam en wachtwoord op te slaan. Als je steeds alles aan mij moet vragen, had je geen laptop moeten kopen.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2016 - 19:27 ]

    Wat is Frans toch een prachtige taal...


    Deep inside, I've never felt alive

    Het voelt zo ontzettend goed om keihard met Rob of TT hun songs mee te zingen.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2016 - 19:35 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Aaaaaaah, ik wil fucking ondertiteling bij mijn serie! Is er dan geen enkele fucking site die ondertiteling heeft?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom gaan mensen er altijd van uit dat als je ouder bent dan 18, dat je geen maagd meer bent? Like, wtf. Nee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anderen proberen te helpen maakt mij letterlijk het gelukkigst. Het is echt gewoon iets waar ik voor wil leven.
    Ja, het klinkt dramatisch, nou en.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2016 - 20:00 ]

    Current mood: wil aan een liaan naar beneden slingeren in een Jane-jurkje terwijl ik 'I came in like a wrecking ball' brul.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wait what? Kun je vanaf nu niet meer reserveren bij Kinepolis of begrijp ik dat verkeerd?
    Ugh ik wil Cinestar terug. Kinepolis zuigt.

    Hahahaha wow, de enige laptop die het nog deed, start niet meer op, kut systeemherstel. School, y u only want laptops :'D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Deze stellingmod had al gehoopt dat er een discussie zou komen over het feit dat eigenlijk Clinton ook helemaal niet geschikt is, dus ze is heel blij. Keep the arguments coming people! *O*


    Deep inside, I've never felt alive