• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    *dies* laat mij aub beter worden. Ik trek het niet meer


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik. Heb. Teveel. Boeken.
    Nee echt. Ik heb één boekenkast en het past gewoon niet.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    When a woman gives their most precious secret away for free, to anyone, she loses value.

    Bloodborne schreef:
    Ik. Heb. Teveel. Boeken.
    Nee echt. Ik heb één boekenkast en het past gewoon niet.


    One can never have too many books.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vitriol schreef:
    Hahahaha wow, de enige laptop die het nog deed, start niet meer op, kut systeemherstel. School, y u only want laptops :'D


    Ik ga de laptop morgen op de post doen! Ik heb nog steeds geen tijd gehad om de ventilator schoon te maken. >.>


    Your make-up is terrible

    Hahahaha, ik haat mezelf nog steeds omdat ik gewoon geen motivatie kan opbrengen om te schrijven aan mijn verhaal, terwijl ik dit eignelijk wel wil doen...


    Stenenlikker

    Peaky Blinders is een goede serie

    Even heel casual huilen omdat ik een prutser ben


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    hoi jeff goldblum is echt kapot attractive in jurassic park 2 doei


    Caution first, always.

    Australian tv shows ftw.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is lichtweek met sprookjes als thema. Wat ziet de straat er gezellig uit ^^

    Wilde aanvoerdster van het team worden - loopt nu weg uit de zaal omdat iets niet gaat zoals ze wil, wat niet de eerste keer is. Snap je nu waarom niemand jou als aanvoerdster wilde? :')


    That is a perfect copy of reality.

    Huh als de les morgen toch pas om 14.00 begint kan ik van tevoren net zo goed nog even shoppen bij de primark. :Y)

    Ah kom op zeg, ik word hier lek geprikt. Kutmug!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    In zo'n tv reclame mauwt een kat even en telkens denken mn moeder en ik dat het één van onze beesten is, om dan te bedenken dat zij niet zo mauwen...


    Stenenlikker