• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    En nu zijn ze godverdomme wéér ergens aan het verbouwen, Jezus christus. Ik raak hier zó zat van.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gibbs schreef:
    Tico tico ti. Tico tico ta. Ticoticoticoticoticotoooo.

    Same


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gibbs schreef:
    Tico tico ti. Tico tico ta. Ticoticoticoticoticotoooo.


    Landa, moet ik me zorgen gaan maken om je mentale gesteldheid?

    Bijna flauwvallen in de badkamer omdat je blijkbaar een abnormaal lichaam hebt. Go me.
    Misschien toch maar eens een keer laten testen wat er mis met me is.

    Krolock schreef:
    Bijna flauwvallen in de badkamer omdat je blijkbaar een abnormaal lichaam hebt. Go me.
    Misschien toch maar eens een keer laten testen wat er mis met me is.

    Been there, maar toen werd ik echt wakker op de grond. Terwijl ik een paar seconden ervoor nog stond te douchen.


    Zag je zwarte vlekken en werd je duizelig?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah wat een mooie ochtend. De treinen rijden ook vandaag niet. Wat is een maandag ochtend toch zonder seinstoring?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ruin schreef:
    (...)
    Been there, maar toen werd ik echt wakker op de grond. Terwijl ik een paar seconden ervoor nog stond te douchen.


    Zag je zwarte vlekken en werd je duizelig?

    Dat is wel heftig. Ik voel het meestal wel aankomen en probeer dan gelijk te zitten, dat helpt altijd vrij snel. Al is het wel drie keer eerder mis gegaan.
    Niet per se de zwarte vlekken, die zie ik eigenlijk pas als het echt te laat is. Maar wel een soort onwerkelijk gevoel, duizelig, beetje misselijk en ik hoor dan niet zoveel meer.

    Krolock schreef:
    (...)
    Dat is wel heftig. Ik voel het meestal wel aankomen en probeer dan gelijk te zitten, dat helpt altijd vrij snel. Al is het wel drie keer eerder mis gegaan.
    Niet per se de zwarte vlekken, die zie ik eigenlijk pas als het echt te laat is. Maar wel een soort onwerkelijk gevoel, duizelig, beetje misselijk en ik hoor dan niet zoveel meer.

    Ja precies, je oren lijken wel heel dicht te zitten. Het is echt eng, maar bij mij is het zout te kort


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmm, ik moet de trein van 11u halen en ik lig nog in bed. Dat wordt interessant.
    En dat ding voor de trein ligt in Gent, maar ik ben thuis en moet naar Gent geraken. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mensen onderschatten echt hoe lastig het is om mod te zijn maar niet als een stomme politieagent over te komen, lol :')

    Ik wil gewoon chips vreten, slechte soaps kijken en janken tot deze week over is. Meh.


    26 - 02 - '16

    Mijn opa kan echt niet normaal doen. No way dat ik ooit mijn toekomstige vriend(in) mee naar huis neem.

    En natuurlijk ga jij net douchen als ik moet douchen. Hadden we geen afspraak dat je niet mag douchen zolang ik nog niet naar school ben?

    [ bericht aangepast op 19 sep 2016 - 10:56 ]

    Gisteravond was ik er nog zo zeker van dat ik met iemand hierover wilde praten, maar nu...


    Your make-up is terrible

    @BigBellyBurger
    Yeah *boks*

    @Lieke
    Tico Tico! Zoek het lied maar eens op. Accordeonversie though. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    @ een heel aantal users boven mij, die ik even niet allemaal direct kan quoten omdat ik op mijn telefoon zit, sorry: Lieve mensen, ik waardeer dat jullie iemand proberen op te vrolijken en een hart onder de riem te steken, echt waar, maar lijkt het jullie een goed idee om dan te praten over "die twee mensen"? Dit is een openbaar topic waar Sarah en Marleen ook regelmatig komen, en jullie zijn bij lange na niet de eersten die in het ljh over Q zelf praten, maar ze niet bij naam noemen of direct aanspreken verhult op geen enkele manier om wie het hier gaat. Ik moet toch even kwijt dat dit mij erg ongemakkelijk maakt, helemaal los van mijn eigen mening over de column waar het om draait. (no_chears)


    In mijn geval ben ik juist een kijkje gaan nemen naar de column nadat ik alle reacties hier had gelezen, dus die gingen in ieder geval niet over mij. Maar ik vind het ook een beetje jammer dat het schrijven van een provocerende tekst wel wordt aangemoedigd, maar het schrijven van een (naar mijn mening goed onderbouwde) kritische reactie erop iets gemeens en respectloos is. Niet ieders mening is hetzelfde, en als je zo'n stuk schrijft moet je er ook de kritiek kunnen omarmen.


    i put the fun in funeral