• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik vroeg als eerst of ik één van de laatste tijdstippen mocht hebben... dan verwacht ik ook dat ik die krijg en niet opeens iemand anders...
    Ik zeg het niet gauw maar dan zitten er toch wat mensen in mijn klas waar ik voortaan wat voorzichtiger mee om zal gaan. Ik werk liever niet samen met onbetrouwbare mensen.

    Wow, jongens. Kunnen we dit column gedoe laten rusten? Ik had nooit verwacht dat iedereen het met me eens zou zijn, noch vind ik het erg dat iemand een afwijkende mening heeft. Daarvoor zijn we tenslotte allemaal mensen. Maar hoewel misschien uitdagend, was het niet bedoeld om mensen boos te maken en ik voel me er slecht over dat dat kennelijk wel gebeurd is. Laat staan dat mijn boodschap kennelijk niet goed is over gekomen.
    That's it, meer niet. Punt erachter.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Crybabies


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe kan ik op deze manier werken?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Thunderfvck schreef:
    Gisteravond was ik er nog zo zeker van dat ik met iemand hierover wilde praten, maar nu...


    Hé maatje, geef het de tijd. Je hoeft niet in één keer die beslissing te maken en dan nog even tien stappen te nemen. Laat het gewoon even bezinken en praat dan wanneer je het gevoel hebt dat je er wat zekerder van bent (:

    Waarom is de tekst op Q zo klein?

    // Ugh, op naar school.

    Ik voel me echt elke dag zo unfit om op school te zijn. Het zou grappig worden als ik niet elke dag dood wilde.


    Caution first, always.

    Ik moet m'n profiel en stuff aan gaan passen maar bleh geen zin


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom vergeet ik altijd wat ik moet doen?

    Waarom geeft niemand een fuck om me. Zelfs mijn beste vriendin lijkt meer afstand van me te nemen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Kojima schreef:
    Waarom geeft niemand een fuck om me. Zelfs mijn beste vriendin lijkt meer afstand van me te nemen.

    I give a fuck about you. Als je wilt praten ben ik hier voor je.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    I give a fuck about you. Als je wilt praten ben ik hier voor je.


    +I even cared enough to send you my bad hairday pic, which I wouldn't even dare to share here on Q ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik kan jullie niet aanraden om een verkouden keel keihard mee te gaan zingen met Panic! At The Disco, dan gaat je keel ondragelijk kriebelen.

    May I go home already....?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Die gast verdiende een fucking klap op zijn kutkop. Fuck you, ik kan er niets aan doen dat ik een spook ben.