• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik moet echt leren relativeren. Het is en blijft dat ik gewoon niet iedereen tevreden kan houden, maar het blijft zo lastig mweh


    26 - 02 - '16

    Enn weer een nieuwe username hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Morgen bloedprikken. Yikes. Dat gaat sowieso vermoeiend worden door het huilen, dat weet ik nu al. En dan loop ik waarschijnlijk weer dagen met hoofdpijn daardoor. Kut

    [ bericht aangepast op 19 sep 2016 - 0:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom zoveel pageviews. Waar heb ik dat aan verdiend?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zie mij nu zitten. Nog heel vrolijk naar muziek aan het luisteren en niet moe zijn... Gaat moeilijk worden met opstaan.


    16 - 09 - '17

    @ een heel aantal users boven mij, die ik even niet allemaal direct kan quoten omdat ik op mijn telefoon zit, sorry: Lieve mensen, ik waardeer dat jullie iemand proberen op te vrolijken en een hart onder de riem te steken, echt waar, maar lijkt het jullie een goed idee om dan te praten over "die twee mensen"? Dit is een openbaar topic waar Sarah en Marleen ook regelmatig komen, en jullie zijn bij lange na niet de eersten die in het ljh over Q zelf praten, maar ze niet bij naam noemen of direct aanspreken verhult op geen enkele manier om wie het hier gaat. Ik moet toch even kwijt dat dit mij erg ongemakkelijk maakt, helemaal los van mijn eigen mening over de column waar het om draait. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet niet waarom, maar ik heb het gevoel je kwijt te raken. Vooral nu je me dat niet hebt laten weten. Ik ben bang dat ik opdringerig overkom als ik jou steeds berichten stuur.. Op een of andere manier moet ik je aandacht hebben.

    Square schreef:
    @ een heel aantal users boven mij, die ik even niet allemaal direct kan quoten omdat ik op mijn telefoon zit, sorry: Lieve mensen, ik waardeer dat jullie iemand proberen op te vrolijken en een hart onder de riem te steken, echt waar, maar lijkt het jullie een goed idee om dan te praten over "die twee mensen"? Dit is een openbaar topic waar Sarah en Marleen ook regelmatig komen, en jullie zijn bij lange na niet de eersten die in het ljh over Q zelf praten, maar ze niet bij naam noemen of direct aanspreken verhult op geen enkele manier om wie het hier gaat. Ik moet toch even kwijt dat dit mij erg ongemakkelijk maakt, helemaal los van mijn eigen mening over de column waar het om draait. (no_chears)


    Het was niet echt m'n bedoeling om zoiets te starten :/ Sorry!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Square schreef:
    @ een heel aantal users boven mij, die ik even niet allemaal direct kan quoten omdat ik op mijn telefoon zit, sorry: Lieve mensen, ik waardeer dat jullie iemand proberen op te vrolijken en een hart onder de riem te steken, echt waar, maar lijkt het jullie een goed idee om dan te praten over "die twee mensen"? Dit is een openbaar topic waar Sarah en Marleen ook regelmatig komen, en jullie zijn bij lange na niet de eersten die in het ljh over Q zelf praten, maar ze niet bij naam noemen of direct aanspreken verhult op geen enkele manier om wie het hier gaat. Ik moet toch even kwijt dat dit mij erg ongemakkelijk maakt, helemaal los van mijn eigen mening over de column waar het om draait. (no_chears)

    Het gaat vooral om de eerste twee aanvallende reacties, ik wil best wel open de namen noemen maar ik ken die mensen achter de eerste twre reacties niet. Daarbij gaat het ook niet over de reactie van Sarah die totaal niet vergelijkbaar is met die eerste twee, want ik vind dat dus opbouwende kritiek.
    Maar mijn excuses.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2016 - 6:42 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik mag echt van geluk spreken met jou.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2016 - 6:59 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Verkouden zijn is echt bweeeegh, alles kriebelt aan de binnenkant van mijn hoofd :')

    Ik ga mezelf mentaal een kopstoot geven. Jezus Christus wat heb ik geen zin meer in het leven.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Jij en je veel te onzinnige teksten: tyf op.
    Ik word er echt helemaal gek van. Je leven bestaat niet alleen maar uit quotes. Doe maar gewoon, niet meer.

    OHMYGOD, dat was serieus een paar dagen geleden?!
    Okayokayokay: nou moet gewoon echt: stahpstahpstahp.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2016 - 8:24 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    End me.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Tico tico ti. Tico tico ta. Ticoticoticoticoticotoooo.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •