• Hooi (:

    Ik heb net accordeonles gehad. Ik heb de Tico Tico (zit op mobiel maar zoek maar op op YT "Tico Tico Accordeon") in twee weken tijd gestudeerd en uit mijn hoofd geleerd. En dat heb ik vandaag laten horen aan mijn docent.

    "Weet je wat ik nou jammer vindt? " uh oh, daar zou het komen, dacht ik. Daar kwam het commentaar.
    "Waarom heb je niet meegedaan aan de audities? " we hebben zo'n groot orkest en eens per anderhalf jaar een zeer groot concert in Orpheus te Apeldoorn. En daar kun je sinds kort mee doen aan audities om een solo te krijgen. Ik wist alleen niet dat orkestleden ook aan mee mochten doen. Kwam ik te laat achter. Maar volgend jaar doe ik mee! Plus ik heb al wel de 1e partij in t orkest gekregen. Wat betekend dat mijn docent (tevens de dirigent en arrangeur van de stukken die we spelen) vind dat ik de beste ben van het 120 ledig orkest!

    Dus helemaal geen erg commentaar! Ik heb een heel goede les gehad! Mijn humeur was door wat dingen van de afgelopen tijd weer ver te zoeken, maar nu ben ik toch trots op mezelf en happy. :3

    Waar ben jij happy om? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wauw, wat goed Yolanda! Hopelijk krijg je volgend jaar de solo dan ook, al is dit echt al waanzinnig knap.

    Ik ben blij omdat ik inmiddels dus ongeveer 11 kilo afgevallen ben. Ik zat (en zit nog steeds) in de categorie 'zwaar overgewicht', maar ben hard op weg om in een gezonde categorie te belanden.


    I don't understand that reference. - Castiel

    ^
    Dankjewel! En wauw, 11 kilo er al af! Dat is zeer zeker een prestatie om trots op te zijn! Echt superknap! I'm proud of you, you can do this! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wooaahh wat gaaaf!!

    Ik ben heel, heel, heel blij met het cadeau van een user hier op Quizlet voor mijn verjaardag, waarin ze de beste dingen die de fictionele wereld kent met elkaar vermengt *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Aaah super vet!

    Ik ben even heel blij omdat ik vastzat in mijn verhaal en iemand me met een hele korte brainstormronde een oplossing heeft gegeven. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wauw! Topper (:

    Eigenlijk ben ik totaal niet blij. Zonder baan zitten is klote en mijn laptop is ook nog eens kapot :/


    26 - 02 - '16

    Ah wat goed om te horen van iedereen!!

    Ik heb vandaag met een vriendin afgesproken dat we samen een appartementje gaan zoeken! Ik kan niet wachten! Heb nu al ideeën voor de inrichting ^^

    Wat fijn dat je zulk goed nieuws hebt gekregen. Volgend jaar krijg je zeker weten die solo, ik geloof in je. Ik hoop dat het goed blijft gaan, maar als ik het zo hoor dan hoef ik daarover niet te twijfelen.

    Ik was vandaag gaan werken en toen kwam ik er vanmiddag achter dat ik dus eigenlijk niet ingeroosterd stond. Ik ben toch wel blij dat ik ben gaan werken, anders had ik maar drie dagen werk. Het klinkt best wel raar om te zeggen.


    Physics is awesome

    @Froukje
    Thaanks c:
    En naahw, dat klinkt heel erg leuk! :3

    @Natas
    Thank you!
    Brainstormen met iemand is prettig, nietwaar? ^^ Brengt je vaak op ideeën die je anders nooit bedacht zou kunnen hebben. C:

    @Erieka
    Hihi :3
    Nahw, big hugs for you, because you deserve them. <3 Hopelijk komt er snel iets goeds jouw kant op. <3



    @Puellae
    Oeeeh, dat klinkt zo leuk! Heeeeeeel veel plezier alvast! :3

    @Kelmeckis
    Haha dankjewel! c: Ik kan nog wel eens in een mood komen dat echt niets gebeurt omdat ik daar dan geen zin in heb. Maar dit wil ik al zo lang en mijn docent heeft eindelijk sinds een paar maanden vertrouwen in me, dus dat doet echt goed. c:

    Wat voor werk doe je? ^^ Drie dagen werk is niet heel veel, maar misschien is het genoeg. In ieder geval fijn dan dat je toch ging werken! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mooi om te horen. Je kunt meer bereiken dan je denkt als je, je ertoe zet.

    PostNL buitenlandse post sorteren. Qua geld is het best oké om drie dagen te werken, maar ik werk liever meer, want dan verdien ik ook meer. Nu klink ik waarschijnlijk als iemand die heel graag geld wil, maar het is gewoon dat ik het fijn vind om geld te verdienen zodat ik mijn vaste lasten ook weer kan betalen.


    Physics is awesome

    Super leuk!

    Ik ben blij omdat ik maandag een hele leuke dag in Den Haag heb gehad en duidelijk mijn stem heb kunnen laten horen aan belangrijke mensen. En omdat het vandaag nog zulk lekker weer was dat we gingen barbecuen. En ik heb mijn natuurkunde huiswerk afgekregen in de les (met dank aan de koffie die onze docent voor ons ging halen)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one