• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil ook Disney kleuren op nummer. ;c


    Your make-up is terrible

    I did it. Ik heb alles opgezegd waar veel van mijn geld heenging; Big Fish, Zylom, Netflix. Weg met die zooi. Ik moet me focussen op mijn toekomst en zulk soort dingen gaat veel te veel van mijn geld zitten D:


    26 - 02 - '16

    Volgens mij ben ik ziek aan het worden. Shit.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    I've made my plans, ik ga morgen naar het Naturalis om de T-rex te bekijken :Y)

    /Mijn kat heeft echt geen besef van persoonlijke ruimte... Hij gaat gewoon op zijn vriendinnetje liggen en loopt ons telkens voor de voeten.


    Stenenlikker

    WingedHussar schreef:
    I've made my plans, ik ga morgen naar het Naturalis om de T-rex te bekijken :Y)

    /Mijn kat heeft echt geen besef van persoonlijke ruimte... Hij gaat gewoon op zijn vriendinnetje liggen en loopt ons telkens voor de voeten.

    JA KOM TRIX BEKIJKEN *O* Ik moet er zelf ook echt nog heen ook al studeer ik er praktisch naast :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Omfg omfg omfg omfg ik begin op Thor te lijken *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    JA KOM TRIX BEKIJKEN *O* Ik moet er zelf ook echt nog heen ook al studeer ik er praktisch naast :'D


    Kom morgen dan ook?:'D


    Stenenlikker

    WingedHussar schreef:
    (...)

    Kom morgen dan ook?:'D

    Heb helaas college van 8.30 tot 15.45 :c Maar anders was ik 110% meegegaan :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    Heb helaas college van 8.30 tot 15.45 :c Maar anders was ik 110% meegegaan :3


    Aaaahw ):


    Stenenlikker

    Ik vond Marion Cotillard nooit echt geweldig, ze straalde altijd iets negatiefs uit voor mijn gevoel, maar als ze inderdaad zwanger is van Brad Pitt dan zat mijn gevoel toch redelijk goed.
    Normaal boeit het me niet zoveel wat er in de sterrenwereld gebeurt, maar ik vind het echt zo sneu voor Angelina en de kinderen. But then again, het is naar buiten gekomen via de media dus wat kun je nou wel of niet geloven...

    De pc van de fotografe van mijn fotoshoot is gehackt. Alles weg. Kan wel janken.


    26 - 02 - '16

    Exiled schreef:
    De pc van de fotografe van mijn fotoshoot is gehackt. Alles weg. Kan wel janken.

    Awh, that sucks. Had ze geen back up ergens?

    /Loll, je wenkbrauwen in vorm bleken in plaats van epileren is geen goed idee. XD
    Gelukkig is het wel gelijk bij beide.

    Kupo schreef:
    (...)
    Awh, that sucks. Had ze geen back up ergens?

    /Loll, je wenkbrauwen in vorm bleken in plaats van epileren is geen goed idee. XD
    Gelukkig is het wel gelijk bij beide.


    Alleen de raw-bestanden. Dus alles moet opnieuw en het wordt niet zoals het was.


    26 - 02 - '16

    Ik heb zo geen zin om dit te doen +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nooooo, schmink mezelf nu blauw voor m'n cosplay en omg, ik zie er niet uit. Kan wel huilen


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"