• Goodbye home; hello Storybrooke!

    Iedereen word wakker in Storybrooke. Maar dan ook echt iedereen. Dus ook uit andere werelden, zoals Neverland, Oz, Wonderland en nog veel meer.
    Er is magie en iedereen weet nog wie hij/zij is.
    Maar wie heeft deze duistere vloek uitgesproken? En waarom?
    Iedereen heeft een motief, bijna niemand lijkt de waarheid te spreken.
    Vriendschappen en relaties worden onder druk gezet en langzamerhand verandert Storybrooke in een regelrechte hel.


    'Who did this to us?'


    Wat kan je spelen?
    We spelen personages die door een vloek naar Storybrooke zijn gebracht. Het is zo'n machtige vloek, dat echt iedereen wordt getransporteerd. Dus ook uit andere werelden.

    Regels:

    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Het is handig als je Once Upon a Time kent, om de personages beter te begrijpen, maar dat is niet verplicht.
    X. Bespreek relaties.


    Topics:


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Magie:
    Wapens:
    Verleden:
    Relaties:


    There is magic here...



    So...

    [ bericht aangepast op 27 sep 2016 - 12:58 ]


    Never grow up, it's a trap.



    Ana(ïs)MoonCat Hood
    Puss In The Boots || Moonfairy || Page 7 || Daughter of Robin Hood
    Outfit
    Boots



    "When te moon shines, I become alive."



    "I don't care a f*ck that I'm different."




    Ik stapte van Queen af, en gaf haar een klopje op haar hals. Plotseling voelde ik een scherpe pijn in mijn hoofd. Ik gil, zo onverwachts is het, zo veel pijn doet het. Ik huil, warme tranen stromen over mijn wangen. En dan gebeurt het. Ongelofelijk snel. Het visioen. Ik zie de sheriff gemarteld worden door Gold. Maar... Is hij wel Gold? Die blik in zijn ogen lijkt niet op de blik van een mens. Ze waren zo onmenselijk dat mijn hard bleef stilstaan.
    En toen was het visioen voorbij. Ik knipper met mijn ogen, veegde de tranen weg, stond op en besefte waar ik heen moest:
    Emma Swan.

    Ik heb deze spreuk maar twee keer uitgeoefend, maar het moet lukken. Ik begin rustig te ademen en kan de plek waar zij staat voor me zien.
    Na heel veel inspanning en concentratie lukt het. Ik sta plotseling naast Emma.
    Regina en Quinn staan er ook. Ik heb van ze gehoord, maar ken ze niet echt. En ik zag Quinn en Elsa in Golds winkel.
    Ik wend mijn blik van hen af en kijk Emma aan. Ik heb geen idee of ze mij kent; ze kent mijn vader in iedergeval wel.
    'Sherrif, ik bedoel, Emma,' zeg ik. 'We hebben een probleem. Gold heeft je liefje Graham gevangen genomen.'

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 11:08 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Jo Mari Gold The Dark Angel
    "She is 10% Luck, 20% Skill..."


    "15% Concentrated Power of Will... 5% Pleasure, 70% Pain... And a 100% Reason to Remember the Name..."

    Shirt | Jeans and Shoes | Choker


    'Ja liefje dat komt later allemaal wel.' Oh, oké... Het komt nog wel... The Dark One draait zich om en loopt een beetje verder, ik liep The Dark One snel achterna, hij liep een stuk sneller als mij. 'Heb je net niet geluisterd? ik wil er achter komen wie die Hades is.' ik sla mijn handen om mijn buik heen en kijk naar beneden, ik had inderdaad niet geluisterd.
    Zwijgend loop ik achter The Dark One aan, we gingen door een paar gangen maar kwamen toch snel bij de bibliotheek, wow, ik wil ook een privé bib! Hij toverde een paar boeken naar beneden, 'Eens zien...' Daarom weten Rumple en hij altijd dit soort dingen, ze sluiten zichzelf op bij boeken en gaan net zoalng door totdat ze alles weten... 'Hades is niet echt een naam van een sprookjesfiguur, maar...' Ik knik, het is inderdaad meer een naam voor... "Je weet maar nooit.' Ik ging stil achter hem staan en keek voorzichtig naar het boek, niet dat ik las maar ik kan tenminste meekijken. "Hades, dat is toch de god van de onderwereld?" vraag ik hardop, "Heb ik een keer gelezen..."
    http://www.babybytes.nl/namen/jongens/Hades


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]



    Damian Jones
    Het mooie meisje vroeg aan mij of je hier graffiti kon spuiten ik dacht even na en herrinerde me wel wat plekken waar je ongezien dat kon doen. 'Ja, er zijn wel wat plekken hier waar je dat kan doen.' Ik keek haar aan, ze was zo mooi, ze had zulke mooie ogen dat ik er bijna in verdronk, ik haalde een flesje uit mijn zak. 'Deze flesje heb ik ooit eens van Rumplestiltksin gestolen...' ik keek haar aan om haar reactie te zien, waarschijnlijk zou ze niet verwachten dat een verlegen onzeker zoon van een piraat iets zou stelen van een van de machtigste en gevaarlijkste tovenaar die ooit bestaan heeft. 'Alleen hij weet nog niet dat ik hem heb.' teminste dat dacht en hoopte ik maar dat zei ik er maar niet bij, maar als hij het zou weten dan zou hij het toch alangens terug gehaald hebben? wel achja.
    'Ik heb er eigenlijk niet zoveel aan, maar jij misschien wel...' ik schoof het flesje naar haar toe. 'Ik wil deze aan je geven, als bewijs van mijn vriendschap.' oke dat doen ze vast niet meer in deze wereld maar goed.

    [center]
    Don't trust the darkness


    Rumplestiltskin


    'Hades, dat is toch de god van de onderwereld?' vroeg ze hardop. 'Heb ik een keer gelezen.' ik keek op van de boek en gooide die boek aan de kant. 'Je bent briljant! je bent briljant zeg ik je!' dat ik daar niet eerder aan heb gedacht ik pakte een rode boek dat boven op een stapeltje lag 'Mythische wezens, legendes en goden.' las ik zachtjes op, ik bladerde door de bladzijde tot ik de bladzijde had die ik nodig had bovenaan stond er; Hoofdstuk 287; Hades god van de onderwereld. 'Ik heb het, alle informatie die ik over hem moet weten.' ik grijnsde, ik keek Jo aan.
    'Wil je iets voor me doen?' oke deze keer vroeg ik het weer maar als ze het niet zou doen dan zou ik zeker niet aarzelen om haar te dwingen. 'Een of andere zoon van captain Hook.' zijn naam spuug ik uit en mijn blik veranderde even van zacht naar dreigend. 'Heeft iets belangrijks van mij gestolen, wil je hem en die flesje hier heen mee nemen?' die flesje zou me nu misschien van pas komen, hij zou er zeker niet zonder kleerscheuren vanaf komen en gelijk zou ook mijn wraak voor hem beginnen, niet dat hij me ooit wat aangedaan heeft, maar dat had Elsa ook niet, maar bij die zoon van Hook is weer iets anders want zijn vader heeft mij iets aangedaan en hij is daar schuldig aan omdat hij zijn zoon is, ik grijnsde.

    [center]

    [cener]


    Killian Jones/Captain Hook
    Emma was weg, gelijk maakte ik me wel een beetje zorgen wat als haar dadelijk iets overkomt? ook wist ik wel dat ze zoveel dingen had meegemaakt dat ze inmiddels wel sterk was en goed voor haar eigen kon zorgen, ze heeft geen piraat nodig om haar te beschermen, maar toch doe ik het wel graag, stel dat haar nu wel iets overkomt en ik er niet ben om haar te beschermen? ik schudde zachtjes mijn hoofd. 'Niet zo denken Killian, ze kan prima voor haar eigen zorgen.' ik glimlachte zwakjes, dat kon ze inderdaad. Ik legde de koffer van Emma bij mij op de kamer neer en voor Henry maakte ik een bed op in de kamer van mijn zoon, misschien moest ik hem om toestemming vragen maar dat kon ik altijd nog doen als hij een keer thuis zou komen en misschien blijft Henry ook wel bij Regina overnachten, we zullen zien hij is hier in iedergeval welkom. Nadat ik alles had gedaan pakte ik wat rum uit de kast en een glas, terwijl ik rustig aan aan het drinken was keek ik uit het raam naar de stille straat van Storybrooke. 'Doe alsjeblieft voorzichtig Em.' zei ik zachtjes en ik zuchte even.

    Ariël Sparrow The Pirate
    "Who can I Trust?"


    "My Head's Under Water, but I'm Breathing Fine..."

    Clothes
    'Ja, er zijn wel wat plekken hier waar je dat kan doen.' ik knik even, oké.... 'Deze flesje heb ik ooit eens van Rumplestiltksin gestolen...' Rumple, dat was de vader van Jo... Maar hij was toch heel erg gevaarlijk? Steelt hij van gevaarlijke mensen? Waarom had ik dat niet verwacht? 'Alleen hij weet nog niet dat ik hem heb.' ik grijns, sneaky!
    'Ik heb er eigenlijk niet zoveel aan, maar jij misschien wel...' hij schoof het flesje naar mij toe, ik keek Damian verbaasd aan, echt? Wou hij iets aan me geven? 'Ik wil deze aan je geven, als bewijs van mijn vriendschap.' ik glimlach en pak het flesje vast, wat kon je ermee doen? Ach wel lief, "Dankje..." zeg ik langzaam. Ik bekeek het flesje, "Wat kan je ermee doen?" op dat moment zie ik Jo het winkeltje inkomen en gaat naast Damian zitten, wat?

    Jo Mari Gold The Dark Angel
    "She is 10% Luck, 20% Skill..."


    "15% Concentrated Power of Will... 5% Pleasure, 70% Pain... And a 100% Reason to Remember the Name..."

    Shirt | Jeans and Shoes | Choker
    The Dark One keek op van het boek en gooide die boek aan de kant, ik kneep mijn ogen dicht, had ik iets fout gezegd? 'Je bent briljant! je bent briljant zeg ik je!' langzaam opende ik mijn ogen, meende hij dit? Meende hij dit echt? 'Mythische wezens, legendes en goden.' las hij zacht voor en bladerde wat door het boek heen... 'Ik heb het, alle informatie die ik over hem moet weten.' een zucht van opluchting verlaat mijn mond, ik had niets fout gedaan...
    'Wil je iets voor me doen?' ik kijk The Dark One afwachtend aan, wat wou hij? 'Een of andere zoon van captain Hook.' zijn blik ging meteen naar kwaadaardig wat me deed afschrikken, 'Heeft iets belangrijks van mij gestolen, wil je hem en die flesje hier heen mee nemen?' ik knik, "Is goed..." zeg ik zacht, "Ruim jij hier even op?" ik kijk naar de boeken en de rommel, normaal gezien hoor ik hem niet te commanderen maar nu moest het toch echt even. Ik wacht niet op zijn antwoord en verdwijn net voor The Granny's. Ik loop naar binnen en zie die jongen zitten, Damian was de zoon van Hook. Geen idee of hij mij kent, hij zit daar met Ariël? Wat? Ik loop naar ze toe en ga naast Damian zitten, "Heb je even?" sis ik naar hem, als hij niet mee wou gaan ontvoerde ik hem wel, en Ariël ook meteen maar mee.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]



    Damian Jones
    'Dankje.' zei ze langzaam, ik knikte en glimlachte naar haar. 'Wat kan je er mee doen?' vroeg ze en ze keek naar het flesje. 'Met dat fle-' ik hield snel mijn mond dicht toen Jo de dochter van Rumplestiltskin langs mij ging zitten, ik keek Ariel met een bepaalde blik aan, dat ze snel weg moest gaan ik hoopte dat ze het begreep daarna keek ik naar Jo. 'Heb je even.' siste ze naar mij, binnen in voelde ik angst maar ik moest daar niet aan toe geven, ik heb ooit van de dark one bestolen, dus zo klein grietje is geen partij voor mij. 'Nee, ik heb niet even...' ik keek haar boos aan. 'Wat moet je van mij?'

    [center]
    Don't trust the darkness


    Rumplestiltskin


    'Is goed,' zei ze zacht, ik grijnsde mooi. 'Ruim jij hier even op?' voordat ik antwoord kon geven of een boek naar haar hoofd kon gooien was ze al verdwenen, ik keek naar de rommel op tafel en toverde de boeken weg op een na, waar de informatie van Hades stond ik toverde een zwarte bank en ging zitten met mijn benen op de bank ik pakte de boek waar de hoofdstuk van Hades in stond en aandachtig las ik het.

    Jo Mari Gold The Dark Angel
    "She is 10% Luck, 20% Skill..."


    "15% Concentrated Power of Will... 5% Pleasure, 70% Pain... And a 100% Reason to Remember the Name..."

    Shirt | Jeans and Shoes | Choker
    'Nee, ik heb niet even...' hij kijkt me boos aan waardoor ik grijns. 'Wat moet je van mij?' ik kijk Damian aan, "Is dat angst?" vraag ik lacherig, "Ah, het is die vieze vislucht.." ik kuch even en kijk naar Ariël die niet naar de blik van Damian luistert, ja die had ik gezien maargoed.
    "Kijk hetgene wat ik van je wil heb je al even..." zeg ik langzaam, "Iets vloeibaars..." mijn toon gaat iets zachter, "Iets gestolen..." ik kijk Damian recht aan. "Oh en ik heb jouw nodig, dus kom je vrijwillig mee of ga je verliezen van mij en krijg je pijn...?" ik ben even stil, "De keuze is aan jouw..." mijn gedachten gaan heel even naar mijn vader, ofja, The Dark One, is hij nou eigenlijk mijn vader? Zou hij hebben opgeruimd en was hij echt 'trots' op mij. Het klonk wel echt dat hij het meende toen hij briljant riep.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]




    Damian Jones
    'Hetgene wat ik van je wil heb je al even,' zei ze, 'iets vloeibaars..' haar toon ging naar wat zachter, 'Iets gestolen.' ik keek even naar Ariel die het flesje nu had ze had die nog in haar hand en zachtjes pakte ik die van haar af, gewoon om risico dat zei haar pijn gaat doen te voorkomen, ik stopte het flesje weer in mijn zak. 'Oh ik heb jou nodig, dus kom je vrijwillig mee of ga je verliezen van mij en krijg je pijn...' ze was even stil en afwachtend keek k haar aan. 'De keuze is aan jouw.'
    Ik keek even wat twijfelend naar de grond en beet zachtjes op mijn gezicht. 'Je moet een dign weten mate.' ik keek op zo zelfde manier als mijn vader wel eens keek. 'Dat ik net als mijn vader me nooit zomaar laat gevangen nemen, nooit zomaar opgeef.' dit was niet het slimste idee, vooral omdat ik geen enkele wapens bij had maar toch moest ik het proberen, ik duwde Jo hard handig van de bank af en stond op, snel pakte ik Ariel pols vast. 'Kom, we moeten wapens halen bij mijn vader.' zei ik tegen haar zonder op antwoord te wachten trok ik haar mee, Granny's uit op weg naar het huis van mijn vader.

    Quinn Rayna Mills
    / Daughter of Regina Mills / / / Outfit





    "Rumple is al begonnen met het aanrichten van schade hier in Storybrooke. We moeten er voor zorgen dat de vloek van Elsa wordt teruggedraaid. Daarnaast," voegde mijn moeder toe aan het verhaal. Ik zag een ernstige blik op he tgezicht van mijn moeder verschijnen. "Graham is terug in Storybrooke," Oke, nu snapte ik er niks meer van. Waarom was deze Graham zo belangrijk voor Emma? Anders had ze dit nooit zo verteld. "maar.. Rumplestiltskin heeft hem, dus we moeten hem zien te bevrijden." Mijn blik ging van Regina naar Emma en weer terug. Ik besloot nu maar niet te mengen met dit gesprek. "Ik en Quinn hebben een locatiespreuk gemaakt om zo hopelijk Graham of Rumple te vinden. Wat extra hulp zou fijn zijn," Emma besloot om mee te gaan wat mij gerust deed stellen voor een confrontatie met Rumplestiltskin. 'Maar ik zelf ben ook The Dark One geweest en ik weet wat Rumplestiltskin zijn volgende stap is. Hij heeft Graham en Elsa. Hij gaat op zoek naar zijn volgende slachtoffer.' Wat bedoelde Emma hiermee te zeggen? 'Hij weet nog niet dat ik in de stad ben, dus hoogstwaarschijnlijk ben jij zijn volgende slachtoffer.' Direct kijk ik richting mijn moeder. "Mijn moeder kan hem wel aan en sowieso met ons drieën." Vanuit het niets verscheen er plots een meisje voor Emma. Ik deed een klein stapje achteruit door de schrik. 'Sherrif, ik bedoel, Emma,' zegt ze. 'We hebben een probleem. Gold heeft je liefje Graham gevangen genomen.' Ik rol met mijn ogen. "Iemand heeft vandaag ook eens de krant gelezen." mompelde ik sarcastisch.





    Graham Humbert
    / / Sheriff of Storybrooke&Underbrooke / / Outfit




    Mijn ogen schieten wijd open als ik steken bij mijn hart krijg. Ik vloek lichtelijk binnensmonds. "Dit zal je nog bezuren Go-" Ik besluit om de naam toch niet uit te spreken. Ik probeer overeind te komen, maar dit lukt mij niet. "Verdomde zweepslagen ook." met moeite weet ik overeind te komen. Ik strompel richting een boom en leun daartegen aan. In de verte zie de eerste huizen van Storybrooke al. Ik strompel richting de huizen toe. In de verte zie ik een groepje personen bij elkaar staan. Mijn ogen schieten wijd open als ik de vrouw met blonde haar zie staan. "Emma?" fluister ik zachtjes. ik strompel sneller dichterbij. De groep heeft mij niet in de gaten, dus kan ik op een rustig tempo dichterbij komen. Plots verschijnt er nog een meisje bij de groep. 'Sherrif, ik bedoel, Emma,' zegt ze. 'We hebben een probleem. Gold heeft je liefje Graham gevangen genomen.' Ik hoor de dochter van Regina een sarcastische opmerking plaatsen, maar die hoor ik niet helemaal goed. "Maak je om mij maar geen zorgen." ik ben nu dicht genoeg bij de groep dat ze me kunnen horen. "Ik ben ontsnapt van Rumplestiltskin." ik hoopte dat dit genoeg was. Ik gedachten wist ik dat dit een verkeerde zet was, maar als ze alles wisten zouden ze het begrijpen. ik wilde Regina en Quinn wel waarschuwen en het met de dood bekommeren, maar nu ik Emma weer zag...


    Hades
    / / Lord of the Underworld / / Outfit



    "Goed boek?" vroeg ik Rumplestiltskin nadat ik verschenen was in zijn schuilplaats. "Oe, ik zie dat je bij een interessant hoofdstuk zit." Ik wandelde door de kamer heen en bekeek alles eens goed. "O wacht waar zijn mijn manieren? Mijn allerbeste leverancier moet ik natuurlijk wel op een goede manier begroeten." Met mijn hand maak ik het gebaar wat Rumplestiltskin altijd deed, maar ik boog er niet bij. "Hades is de naam. Ik hoorde dat je wat interesse in mij had gekregen." Ik richtte nu mijn volledige aandacht op Rumplestiltskin. "Ik ben blij met jou Rumple. Mijn rijk raakt snel gevuld door jou." Op dat moment betrek in een bedenkelijk gezicht. "Rumplestiltskin." schiet het door mijn hoofd. "Mijn onderdaan en jou speeltje roept je volgens mij."


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo Mari Gold The Dark Angel
    "She is 10% Luck, 20% Skill..."


    "15% Concentrated Power of Will... 5% Pleasure, 70% Pain... And a 100% Reason to Remember the Name..."

    Shirt | Jeans and Shoes | Choker
    Hij keek even naar de grond, was hij aan het twijfelen? 'Je moet een ding weten mate.' oh god, hij gaat zijn vader nadoen, geweldig.... 'Dat ik net als mijn vader me nooit zomaar laat gevangen nemen, nooit zomaar opgeef.' ik rol met mijn ogen, ik ben veel sterker als hem, wil hij dit echt? Opeens duwde hij me hard handig van de bank waardoor ik op de grond viel, hij rende weg met Ariël waarna ik mezelf ik een zwarte mist liet gaan en voor hem terug flitste, ik was ondertussen op gaan staan, "Dit kan je niet winnen... Kom mee, hij doet je niets. Dat beloof ik je... " ik kijk Damian aan, "Alsjeblieft, ik zorg ervoor dat hij jouw, en Ariël niets doet..." Ik zie Ariël me raar aan kijken, ze had me een keer gered, als ik Damian nu niet meekrijg dan kan ik nooit naar The Dark One, hij zou me haten, vervloeken en alles. Hij moest mee.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]



    Damian Jones
    Jo stond ineens voor me geschrokken liep ik wat achteruit. 'Dit kan je niet winnen..kom mee, hij doet je niets. Dat beloof ik je...' ze keek me aan, waarom dacht ze dat ik naar haar zou luisteren? 'Alsjeblieft, ik zorg ervoor dat hij jouw, en Ariel niets doet...' ik keek even bedenkelijk en keek naar Ariel geloofde zei haar? 'Waarom wil je zo graag the dark one helpen?' vroeg ik als eerste aan haar. 'En waarom zou ik je geloven?'

    [center]


    Rumplestiltskin

    'Goed boek?' hoorde ik ineens en ik keek op een man in een net pak stond voor me ik keek naar de pagina in het boek waar een foto van Hades stond en daarna naar de man, ik legde de boek weg en stond 'Jij moet Hades zijn?' siste ik. 'Oe, ik zie dat je bij een interessant hoofdstuk zit.' hij wandelde door de kamer en mijn ogen volgde hem ik verloor hem niet uit het oog. 'O wacht waar zijn mijn manieren? mijn allereste leverancier moet ik natuurlijk wel op een goede manier begroeten.' hij deed mij na en woest keek ik hem aan, maar mijn blik veranderde al gauw naar vragend toen ik niet begreep wat hij met leverancier bedoelde. 'Hades is de naam, Ik hoorde dat je wat interesse in mij had gekregen.' ik keek hem geiriteerd aan echt wat een irritante mannetje. 'Ik ben blij met jou Rumple. Mijn rijk raakt snel gevuld dor jou.' een klein lachje van mij was te horen. 'Graag gedaan.' ik keek hem grijnzend aan. 'Hades.' die naam sprak ik nadrukkelijk uit. Rumplestiltskin schoot er door mijn hoofd, blijkbaar had Hades ook iets gehoord. 'Mijn onderdaan en jou speeltje roept je volgens mij.' zei hij, ik grijnsde. 'Ow het spijt me ik wist niet dat het jou onderdaan was, niet zo netjes van mij om hem te pijnigen en als mijn slaaf te gebruiken.' ik grijnsde het boeide me helemaal niks dat het zijn onderdaan was, hij blijft mijn speeltje tot ik er op uitgekeken ben. 'Maar goed ik ga me andere speeltjes maar eens halen.' weer een grijns zwarte mist die om me heen kwan en even later verscheen ik een paar meter bij het clubje, die groter was dan ik had gedacht.

    Jo Mari Gold The Dark Angel
    "She is 10% Luck, 20% Skill..."


    "15% Concentrated Power of Will... 5% Pleasure, 70% Pain... And a 100% Reason to Remember the Name..."

    Shirt | Jeans and Shoes | Choker
    Hij keek even bedenkelijk naar Ariël die een vage glimlach laat zien als teken dat het goed is,
    "waarom wil je zo graag the dark one helpen?' vroeg hij aan me, 'En waarom zou ik je geloven?' ik kuch even, "Waarom zou je me niet geloven? Heb ik ooit tegen je gelogen?" ik kijk Damian aan, "En als hij je pijn probeert te doen verdedig ik je oké? Alsjeblieft, kom gewoon mee en vraag niet zoveel... Je weet dat ik sterker ben.." ik doe een stap naar voren, "Sneller..." weer een stap, "Machtiger..." ik sta nu recht voor hem. "Ik kan je in een klap vermoorden..." ik ga met mijn hand langs zijn hart, "Je pijn kan doen..." ik grijns.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    [center]



    Damian Jones
    Ze kuchte even. 'Waarom zou je me niet geloven? Heb ik ooit tegen je gelogen?' daarin had ze een punt. 'En als hij je pijn probeert te doen verdedig ik je oke? Alsjeblieft, kom gewoon mee en vraag niet zoveel... je weet dat ik sterker ben..' o god krijgen we dat, ze deed een stap naar voren. 'Sneller.' weer een stap, 'Machtiger.' ze stond recht voor me, ik rook haar lichaamswarmte ik had de neiging om achteruit te lopen maar ik bleef staan. 'Ik kan je in een klap vermoorden..' ze ging met haar hand langs mijn hart een koude rilling was voelbaar. 'Je pijn kan doen...' ze greens, o wat een slim smiezig kind is dat ook, een grijns verscheen op mijn gezicht, ik gaf haar voorzichtig een klein kusje op haar lippen gewoon omdat dat kan. 'Oke, mate ik ga met je mee.'

    Jo Mari Gold The Dark Angel
    "She is 10% Luck, 20% Skill..."


    "15% Concentrated Power of Will... 5% Pleasure, 70% Pain... And a 100% Reason to Remember the Name..."

    Shirt | Jeans and Shoes | Choker
    Een grijns verscheen op zijn gezicht, gaat hij eindelijk meewerken? Dat zou alles veel makkelijker maken... Opeens voel ik zijn lippen op die van mij, kort, maar het was er wel, 'Oke, mate ik ga met je mee.' ik kijk hem rustig aan, toon geen emotie, word nu niet boos, word nu niet boos! Ook doe ik geen stap naar achter, dat is een teken van zwakte, dat moet ik niet laten zien! "Moest dat?" ik praat iets anders als normaal omdat ik mijn woedde moet inhouden. Dan valt mijn blik op Ariël die me aan zit te staren, oh god... Ik zie ook dat zij zich moet inhouden, toch doet ze het hartstikke goed...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    [center]



    Damian Jones
    Ze keek me rustig aan en toonde geen emotie. 'Moest dat?' ik grijnsde. 'Ja, dat moest.' ik keek naar Ariel en zag dat ze moet inhouden waarschijnlijk was ze boos, shit dat was niet de bedoeling stommeling! 'Maargoed ik ga met je mee onder een voorwaarde.' ik keek haar aan en glimlachtje zwakjes naar Ariel, weer keek ik terug naar Jo. 'Zorg er alsjeblieft voor dat hij van Ariel af blijft, hij mag mij martelen, mij als slaaf gebruiken hij mag me uit eindelijk doden, als hij maar van Ariel afblijft.' smekend keek ik Jo aan, ze was inderdaad machtig niet zo machtig als Rumplestiltskin maar ze zou Ariel toch wel van hem kunnen beschermen?

    Jo Mari Gold The Dark Angel
    "She is 10% Luck, 20% Skill..."


    "15% Concentrated Power of Will... 5% Pleasure, 70% Pain... And a 100% Reason to Remember the Name..."

    Shirt | Jeans and Shoes | Choker
    'Ja, dat moest.' ik keek Damian een wat bozer aan, "Waarom!?" roep ik uit, ik zucht even, rustig... 'Maargoed ik ga met je mee onder een voorwaarde.' Oh god.... 'Zorg er alsjeblieft voor dat hij van Ariel af blijft, hij mag mij martelen, mij als slaaf gebruiken hij mag me uit eindelijk doden, als hij maar van Ariel afblijft.' hij kijkt me smekend aan, wauw. Hij geeft zijn leven om een meisje... "Ik doe mijn best..." mompel ik, ik mag niets beloven, The Dark One's wil is de wet, ik kan daar niet veel tegen doen. Ik zie dat Ariël wat zit te prutsen met haar ketting, oké... "Maar ik kan niets beloven..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]