• Goodbye home; hello Storybrooke!

    Iedereen word wakker in Storybrooke. Maar dan ook echt iedereen. Dus ook uit andere werelden, zoals Neverland, Oz, Wonderland en nog veel meer.
    Er is magie en iedereen weet nog wie hij/zij is.
    Maar wie heeft deze duistere vloek uitgesproken? En waarom?
    Iedereen heeft een motief, bijna niemand lijkt de waarheid te spreken.
    Vriendschappen en relaties worden onder druk gezet en langzamerhand verandert Storybrooke in een regelrechte hel.


    'Who did this to us?'


    Wat kan je spelen?
    We spelen personages die door een vloek naar Storybrooke zijn gebracht. Het is zo'n machtige vloek, dat echt iedereen wordt getransporteerd. Dus ook uit andere werelden.

    Regels:

    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Het is handig als je Once Upon a Time kent, om de personages beter te begrijpen, maar dat is niet verplicht.
    X. Bespreek relaties.


    Topics:


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Magie:
    Wapens:
    Verleden:
    Relaties:


    There is magic here...



    So...

    [ bericht aangepast op 27 sep 2016 - 12:58 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Hades
    / / Lord of the Underworld / / Outfit



    'Nee!' had Damian geschreeuwd toen ik met de blauwe fee aankwam lopen.Hij had de tralies stevig vastgegrepen en keek ons goed aan. Dat was mooi, want hij mocht geen enkele seconden verliezen. 'Doe haar alsjeblieft niks!' Schreeuwde hij nog wanhopig. Ach, hij wilde net als zijn vader de held uithangen. Wat misselijk makend. Ik zag de woeden in de ogen van Damian. Hier kon ik toch zo van genieten. 'Wat ben jij toch een smerige iemand!' zei hij. 'Ik zal zijn Haak naar je toe brengen, als je me hier eruit haalt.' Met een draai van mijn pols ging de cel deur open. "Ga uw gang." Ik wijs naar de deur waar Damian naar toe kan voor de uitgang. "Oja Damian, voordat ik het vergeet." Ik liet een nieuw flesje in mijn hand verschijnen. "Geen grapjes. In de tussentijd dat jij die haak zoekt, ga ik vast het volgende slachtoffer kiezen als je faalt. Wat zeg je van Charming?" vraag ik lachend. Met een handbeweging geef ik aan dat hij moet verdwijnen.

    Volgende post komt Graham en/of Quin weer

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 20:08 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    Regina Mills 'The Evil Queen'
    “The Evil Queen is inside me, always trying to get out”




    'Maar of dit positief is betwijfel ik!' schreeuwde Emma terug. 'The Dark One, mag niet de gedachtes van Gold krijgen!' Ik knikte, "Tenzij hij daarmee zijn eigen lichaam en gedachten weer kan beheersen." Na een tijdje stopte de grond met schudden en konden we elkaar weer gewoon verstaan. Er verscheen een grijze wolk waaruit een meisje vandaan kwam. "Nou hier is hij in ieder geval niet meer..." zei Jo. Ik liep naar de tralies toe om wat tegen haar te schreeuwen, maar ze was alweer verdwenen. 'Ja, waar is hij wel?' mompelde Emma lichtelijk geïrriteerd. "Ik weet het ook niet" snauwde ik en ik begon te ijsberen door de cel. 'Blijkbaar betekent Quinn toch niet zoveel voor je.' De woorden van Emma spookten door mijn hoofd, ik had ze genegeerd maar ze raakten mij wel. Ik liet mij via de tralies naar beneden zakken en haalde zuchtend een hand door mijn haar. "Ik probeer aan mijzelf te werken, oké" mompelde ik. Ik had Emma's verwijtende blikken wel gezien. Ze moest niet van mij verwachten dat ik nu ik voor het goede pad had gekozen van regenbogen en eenhoorns houd. Ik wilde wel dat ik wat minder hard kon zijn, maar dat had nou eenmaal tijd nodig. Ik legde mijn hoofd op mijn knieën. Ik besefte mij dat ik mij nu heel kwetsbaar opstelde, maar ik moest even mijn hoofd leeg maken. Er was zoveel gebeurt sinds ik terug was in Storybrooke. De vloek, Quinn, Graham, Emma, Rumplestiltskin die compleet gestoord is geworden en tot overmaat van ramp was mijn magie mij ontnomen.



    Elsa 'Queen of Arendelle'
    “The Cold Never Bothered Me Anyway”.



    De klap die Hook aan Jo gaf was duidelijk te horen. Kort daarna kwam hij achter mij aan, 'Weg wezen!' Ik grijnsde, Jo had het verdient. Snel liep ik weg, ik had geen idee of ze achter ons aan zou komen. Een harde windvlaag bereikt ons en ik val tegen Hook aan. Ik hou mij stevig vast, zodat ik niet omval. "Sorry," zeg ik beschaamd. Snel sta ik weer overeind en draai mij om. Ik vuur een aantal ijspegels naar Jo af, maar voordat ze haar bereiken is het meisje verdwenen. "Goed, waar denk je dat Mr. Gold ze gevangen houdt? Misschien in het bos ofzo?" Ik keek bedenkelijk, zo goed kende ik Storybrooke ook weer niet.


    When you believe your dreams come true

    [center]



    Damian Jones
    Met een draai van zijn pols ging de cel open ik liep even twijfelend eruit. 'Ga uw gang.' hij wees naar de deur en ik liep erheen. 'Oja damian, voordat ik het vergeet.' ik draaide me nr hem om en zag dat hij een nieuw flesje in zijn handen had ik keek er met grote ogen naar. 'Geen grapjes. In de tussentijd dat jij die haak zoekt, ga ik vast het volgende slachtoffer kiezen als jij faalt. Wat zeg je van Charming.' vroeg hij lachend, met een handbeweging gaf hij aan dat ik moest verdwijnen. 'Ik zal niet falen.' zei ik nog en ik verdween de deur uit op zoek naar mijn vader, ik liep na ongeveer tien minuten lopen een steegje in waar ik mijn vader met Elsa voorbij zag lopen snel rende ik er heen en trok mijn vader de steegje in. 'Hey, pa.' zei ik wat zenuwachtig, hij glimlachte waarschijnlijk blij dat er niks met mij was, maar er is wel iets. 'Het spijt me pa.' ik sloeg met iets hard op zijn hoofd zodat hij op de grond viel, pakte zijn haak en rende er vandoor.


    [center]


    Rumplestiltskin
    "Dark One!?" hoorde ik iemand roepen verschrikt keek ik op naar het geluid "Ben je hier?" het was Jo, wat doet ze hier? waarom komt ze me zoeken begrijpt ze dan niet dat ik gevaarlijk ben. 'Jo!' schreeuwde ik hopelijk kwam ze niet naar me toe. 'Alsjeblieft ga alsjeblieft weg.' ik kneep even mijn ogen dicht toen ik weer pijn voelde en weer wat herinneringen opdoken deze keer van Jo, hoe Jo me met magie aan de grond bond en vroeg wat er was, maar dat ik me er niks van herinnerde en dat ik later naar de bos ging en later terug ging naar het kasteel niet meer wetend hoe ik er was gekomen, Jo die nadat ik Belle had aangevallen mij had aangevallen, alle herinneringen zowel van de dark one als mij kwamen terug


    Killian Jones
    Een harde windvlaag kwam tegen ons aan Elsa viel tegen me aan en hield me vast zodat ze niet zou omvallen. 'Sorry.' zei ze ik glimlachte. 'Geeft niet mate.' ze stond snel weer op en draaide zich om ze vuurde een aantal ijspegels naar Jo maar de meisje was verdwenen. "Goed, waar denk je dat Mr. Gold ze gevangen houdt? Misschien in het bos ofzo?" ze keek bedenkelijk en ik ook even. 'De bos lijkt me op dit moment het meest logisch.' ineens werd ik bij mijn pols vastgepakt en een steeg ingetrokken daar stond mijn zoon Damian. 'Damian! je bent ongedeerd.' een zenuwachtig lachje verscheen op zijn mond. 'Het spijt me pap.' zei hij en vrragend keek ik hem aan. 'Wa-' ik kon mijn zin niet meer afmaken Damian sloeg me met iets hard waardoor ik omviel hij pakte mijn Haak en rende weg. 'Elsa!' riep ik.

    Emma Swan "The Savior"
    America, Storybrooke, Regina&Quinn&Ariël&Graham — Outfit

    Regina knikte naar me. "Tenzij hij daarmee zijn eigen lichaam en gedachten weer kan beheersen." Of je dochter iets gaat aandoen of Henry, dan slaat hij twee vliegen in één klap. Ik wilde dit wel zeggen, maar wist maar al te goed dat ik Regina echt pissig zou maken. "Ik weet het ook niet" snauwde Regina op mijn vraag waar Rumplestiltskin was. 'Het was maar een vraag,' mompel ik zachtjes. Regina begon te ijsberen door de cel, maar stopte bij de tralies en liet daar naar beneden glijden. "Ik probeer aan mijzelf te werken, oké" mompelde Regina. Ik trok mijn wenkbrauw op en sloeg mijn armen over elkaar. Ik wilde een opmerking plaatsen, maar ik hield me in. Ik zag dat Regina het al zwaar genoeg had. 'Wat is er gebeurd, nadat jullie terug waren gegaan naar The Enchanted Forest?' vroeg ik Regina. 'Graham is terug. Je dochter waarvan niemand iets afwist is hier opeens. Gold is helemaal gek en blijkt ook een dochter te hebben en oja, Robin ook?' Nu begon ik te ijsberen door de kamer. 'Henry en ik dachten Storybrooke nooit meer te zien, maar hier zijn we weer.'

    “I knew the moment I saw him that I never stopped loving him.”



    Always follow your dreams or else you'll live in a nightmare

    Regina Mills 'The Evil Queen'
    “The Evil Queen is inside me, always trying to get out”




    Emma trok haar wenkbrauw op en sloeg haar armen over elkaar. Ze wilde iets zeggen maar hield zich stil, waar ik haar dankbaar voor was. Na een tijdje verbrak ze toch de stilte. 'Wat is er gebeurd, nadat jullie terug waren gegaan naar The Enchanted Forest?' vroeg Emma mij. 'Graham is terug. Je dochter waarvan niemand iets afwist is hier opeens. Gold is helemaal gek en blijkt ook een dochter te hebben en oja, Robin ook?' Nu begon Emma te ijsberen door de kamer. 'Henry en ik dachten Storybrooke nooit meer te zien, maar hier zijn we weer.' Ik volgde Emma met mijn ogen en voelde een steek van medeleven. "Sorry, ik ben egoïstisch." een moeilijk glimlachje verscheen op mijn gezicht. "Jij hebt het net zo zwaar en je verdient een uitleg." Ik klom langzaam overeind, want dat praatte iets makkelijker. "Ik heb een dochter en een zoon. Quinn en Hendrick, Daniël is de vader." ik slikte even, het was nog altijd moeilijk om hier over te praten. "Toen ik bij Rumplestiltskin in de leer ging heb ik ze achtergelaten bij mijn moeder. Ik was er niet klaar voor om kinderen op te voeden. En mijn haat voor Snow was te overheersend." Een gevoel van schaamte kwam naar boven. "In The Entchanded forest waren Robin en ik eindelijk een gelukkig leven aan het opbouwen. Ik ben langzaam weer met Hendrick in contact gekomen, Quinn wilde niets van mij weten." Ik zuchtte, waarom vond ik het zo moeilijk om over mijzelf te praten? "Ik weet niet in detail wat er met Rumplestiltskin is gebeurt, er gaan verhalen rond dat hij Belle vermoord heeft. Je weet wat zij voor hem betekende, dat zou verklaren waarom hij zo gek is geworden." vertelde ik verder. Ik was even aan het nadenken, er was zoveel te vertellen. "Ohja en Graham," ik wierp een blik op de slapende man. "Hades heeft hem terug gestuurd, ik heb geen idee wat zijn plan met hem is." Ik staarde Emma aan en zweeg. Een onrustig gevoel bekroop mij, "Quinn, lieverd. Is alles oké?" Ik wist even niet wat ik met mijzelf aan moest. Het feit dat wij hier in een cel waren opgesloten hielp ook niet mee. "Oh Emma, ik weet het even niet meer." Ik keek haar ernstig aan, met een brok in mijn keel.




    Elsa 'Queen of Arendelle'
    “The Cold Never Bothered Me Anyway”.



    'Het bos lijkt me op dit moment het meest logisch.' antwoordde Hook. Ik liep in de richting van het bos, maar merkte plotseling dat Hook niet meer naast mij liep. "Hook? Waar ben je?" riep ik met lichte paniek in mijn stem. Ik keek om mij heen, maar hij was nergens te bekennen. 'Elsa!' hoorde hem roepen. Ik rende in de richting waar het geluid vandaan kwam. Ik zag Hook op de grond liggen en een jongeman die wegrende. "Hé, blijf staan." schreeuwde ik. Ik liet de benen van de jongeman bevriezen, zodat hij niet verder weg kon rennen. Ik stopte eerst bij Hook om te kijken of hij oké was. "Gaat het goed?" Ik keek naar de jongeman, hij leek op een jongere versie van Hook zelf. "Wie denk je wel niet dat je bent," riep ik naar hem. Hij kon momenteel geen kant op, dus zou wel antwoord moeten geven op mijn vraag.


    When you believe your dreams come true

    Quinn Rayna Mills
    / Daughter of Regina Mills / / / Outfit



    Had grootmoeder Cora gelijk? Was ik te zwak omdat ik voor de helden koos? Eén ding wist ik wel zeker. Ik was te zwak, te zwak om iedereen te beschermen. Ik moest sterker worden en misschien dan zelfs maar overstappen naar Dark Magic? Grootmoeder Cora en mijn moeder beschikten beide daarover, dus ik zou maar in hun voetsporen moeten treden, 'Goedzo, je hebt eindelijk de juiste keuze gemaakt.' "Quinn, lieverd. Is alles oké?" klonk plots de stem van mijn moeder. "Ja, gaat prima hier. Ik wen alvast aan mijn nieuwe huis." zei ik sarcastisch terug. De angst in mijn stem was weg. "Ik dacht dat jullie een plan aan het waren verzinnen." zuchtte ik. Misschien moest ik zelf maar een plan verzinnen...



    Hades
    / / Lord of the Underworld / / Outfit



    "Regina, Regina." ik glimlachde. "Spiegels zijn inderdaad de beste manier alles en iedereen te begluren. Dat heb ik mooi even bij je afgekeken." zei ik tegen mezelf. In de spiegel had ik Damian goed in de gaten gehouden en zag ik dat hij in de problemen zat. "Oe," ik wrijf in mijn handen. Dit kon interessant worden. Hook zou nooit zijn haak weggeven als Damian alles uitlegt en ik zou iemand weer naar de onderwereld mogen sturen. "David Nolan, Prins Charming." mompelde ik. "Word het een reisje naar de rivier der verloren zielen of..." Een grijns verscheen op mijn gezicht. "Moet jij Hook's zijn cel vast gaan verwarmen?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo Mari Gold The Dark Angel
    "She is 10% Luck, 20% Skill..."


    "15% Concentrated Power of Will... 5% Pleasure, 70% Pain... And a 100% Reason to Remember the Name..."

    Shirt | Jeans and Shoes | Choker


    'Jo!' ik keek op, hij was hier! Gevonden! 'Alsjeblieft ga alsjeblieft weg.' wat? Dat heeft hij nooit meer tegen me gezegd sinds... sinds hij zichzelf was. Ik doe een stap in de richting van het geluid, het was best donker in mijn ogen. "Nee..." zeg ik kalm terug, "Ik ga niet weg..." ik doe weer een stap richting mijn vader, of the Dark One, waar is hij en wie is hij!?
    "Wie ben je?" vraag ik, "The Dark One of Rumple?" weer een stap dichterbij.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    [center]



    Damian Jones
    Ik hoorde mijn vader een naam noemen. 'Shit.' zei ik zachtjes en begon sneller te rennen, 'He! blijf staan.' hoorde ik iemand schreeuwen ik keek niet om en wilde harder rennen maar ik voelde iets kouds om mijn benen en voordat ik het wist lag ik op de grond, half ging ik overeind zitten en keek ik waardoor ik viel, ijs, dat vrouw dat bij mijn vader stond had ijsmagie. "Wie denk je wel niet dat je bent," zei ze, ik negeerde die vraag. 'Alsjeblieft... laat me gaan, hij zal jullie allemaal wat aan doen als ik die haak niet naar hem breng.' ik sprak de naam van Hades niet uit, dat wilde ik niet, mijn vader zou me anders nooit laten gaan. 'Hij gaat David wat aan doen.' wat angstig keek ik de twee aan, ow ze moesten me laten gaan. 'Alsjeblieft papa.' smekend keek ik naar mijn vader. 'Ik geef je wel een nieuwe haak of breng deze ooit weer terug.'


    [center]


    Rumplestiltskin

    'Nee,' hoorde ik haar kalm zeggen ik sloot mijn ogen en zuchtte diep wat een eigenwijs kind was het ook. Ik ga niet weg..." Ik hoorde haar weer een stap zetten. 'Wie ben je?' vroeg ze. 'The dark one of Rumple?' weer een stap zette ze dichterbij. Ik opened mijn ogen weer. 'Je vader Rumple.' zei ik zachtjes. 'Maar the Dark one kan elk moment terug keren.' weer een zucht en weer sloot ik even mijn ogen bij de zoveelste pijnscheut die ik kreeg.

    Jo Mari Gold The Dark Angel
    "She is 10% Luck, 20% Skill..."


    "15% Concentrated Power of Will... 5% Pleasure, 70% Pain... And a 100% Reason to Remember the Name..."

    Shirt | Jeans and Shoes | Choker


    'Je vader Rumple.' een zucht van opluchting verlaatte mijn lippen, hij is terug, ofja, misschien helemaal niet fijn want ik had opzich geen hele slechte band met die Dark One. 'Maar the Dark one kan elk moment terug keren.' ik doe nog een stap waardoor ik hem zie, een kleine glimlach komt op mijn gezicht, "Niet weggaan..." zeg ik zacht en doe een stap naar voren, "Je bent sterker als hem... Echt..." weer een kleine stap, "Ik geloof in je..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Emma Swan "The Savior"
    America, Storybrooke, Regina&Quinn&Ariël&Graham — Outfit

    "Sorry, ik ben egoïstisch." Ik wendde mijn blik naar Regina en zag een zwak glimlachje op haar gezicht. ik kon nou niet echt concluderen of deze wel of niet oprecht was. "Jij hebt het net zo zwaar en je verdient een uitleg." Ik keek toe hoe Regina opstond. "Ik heb een dochter en een zoon. Quinn en Hendrick, Daniël is de vader." Ik frons één wenkbrauw en kijk Regina verbaasd aan. 'Maar,' stamel ik alleen maar uit. Daniël was toch door haar moeder vermoord? Recht voor haar ogen? Ik begreep er nu al niks meer van. "Toen ik bij Rumplestiltskin in de leer ging heb ik ze achtergelaten bij mijn moeder. Ik was er niet klaar voor om kinderen op te voeden. En mijn haat voor Snow was te overheersend. In The Entchanded forest waren Robin en ik eindelijk een gelukkig leven aan het opbouwen. Ik ben langzaam weer met Hendrick in contact gekomen, Quinn wilde niets van mij weten." Dit alles bracht zoveel vragen naar boven voor mij. "Ik weet niet in detail wat er met Rumplestiltskin is gebeurt, er gaan verhalen rond dat hij Belle vermoord heeft. Je weet wat zij voor hem betekende, dat zou verklaren waarom hij zo gek is geworden." vertelde ze verder. Ik liet mezelf langs de muur naar beneden glijden. Ik moest alles laten bezinken. ik had opeens een bom van informatie gekregen gekregen. "Ohja en Graham," Ik keek op van de grond en volgde de blik van Regina naar de slapende Graham. "Hades heeft hem terug gestuurd, ik heb geen idee wat zijn plan met hem is." Ik ging met mijn handen door mijn haar. 'Dit meen je niet,' fluisterde ik. "Quinn, lieverd. Is alles oké?" vroeg ze vervolgens."Oh Emma, ik weet het even niet meer." Dit keer kwam het antwoord van Quinn er snel achteraan. "Ja, gaat prima hier. Ik wen alvast aan mijn nieuwe huis." Ik merkte direct dat dit sarcastisch was, maar de angst van de vorige keren was weliswaar verdwenen. "Ik dacht dat jullie een plan aan het waren verzinnen." zuchtte ze er nog achteraan. Ik had vele vragen, maar het leek me niet handig om die nu te stellen. 'Maar als Hades hier is,' geschrokken keek ik Regina aan. 'Killian!' schreeuwde ik. Ik rende naar de tralies toe en begon en met al mijn kracht aan te trekken. 'Help mee dan!' schreeuwde ik naar Regina. Ik voelde tranen over mijn wangen lopen. Niet alleen Killian, maar heel Storybrooke was in gevaar. Een op hol geslagen Dark One kon er zijn en Hades liep er ook ergens.

    “I knew the moment I saw him that I never stopped loving him.”



    Always follow your dreams or else you'll live in a nightmare

    Regina Mills 'The Evil Queen'
    “The Evil Queen is inside me, always trying to get out”




    Emma liet zichzelf langs de muur naar beneden glijden. Ze ging met haar handen door haar haar. 'Dit meen je niet,' fluisterde ze. Ondertussen antwoordde Quinn direct op mijn vraag. "Ja, gaat prima hier. Ik wen alvast aan mijn nieuwe huis." Verbaast staarde ik naar Emma, de angst in haar stem was totaal verdwenen. "Ik dacht dat jullie een plan aan het waren verzinnen." zuchtte ze er nog achteraan. Ik trok mijn wenkbrauw op, ze moest nu niet brutaal gaan worden. 'Maar als Hades hier is,' geschrokken keek Emma mij aan. 'Killian!' schreeuwde ze. Ze rende naar de tralies toe en begon en met al haar kracht aan te trekken. 'Help mee dan!' schreeuwde ze naar mij. Er verschenen tranen die over haar wangen liepen. Snel liep ik naar haar toe, "Emma," de paniek leek bij haar toe te slaan. "Emma," riep ik nu wat harder. "Stop hier mee, hier bereik je niets mee." Ik pakte haar vast en drukte haar tegen mij aan. "Sssstt, het komt wel goed." mompelde ik zachtjes. Het voelde raar om Emma zo breekbaar te zien, normaal was zij degene die net als ik sterk was. Ik veegde haar tranen van haar wangen en keek haar aan. "Het komt echt goed, Killian kan voor zich zelf zorgen en Henry is veilig bij hem." Al was ik van dat laatste niet zeker. Ik had besloten dat dit intieme moment wel weer lang genoeg had geduurd en draaide mij van haar weg. Gefrustreerd begon ik aan mijn armband te trekken, maar het gaf niet mee. Plotseling schoot mij iets te binnen. "Er is misschien een manier om hulp te halen. Maar, het heeft een kleine kans van slagen." Ik keek Emma ernstig aan. "Jij moet meedoen en Quinn ook. Het is de bedoeling om in een soort trance te te raken en allemaal dezelfde boodschap uit te zenden. Ook al kunnen we onze magie niet gebruiken, er is een mogelijkheid dat iemand de boodschap ontvangt." Ik keek Emma vragend aan, dit was onze enige optie, ook al klonk het onwaarschijnlijk dat het zou lukken.



    Elsa 'Queen of Arendelle'
    “The Cold Never Bothered Me Anyway”.



    'Alsjeblieft... laat me gaan, hij zal jullie allemaal wat aan doen als ik die haak niet naar hem breng.' De man leek volledig in paniek. Ik twijfelde, sprak hij de waarheid? Over wie had hij het überhaupt? 'Hij gaat David wat aan doen.' wat angstig keek hij ons aan, 'Alsjeblieft papa.' smekend keek hij naar Hook. 'Ik geef je wel een nieuwe haak of breng deze ooit weer terug.' Ik zag dat hij het oprecht meende, ik wilde niet dat David iets werd aangedaan. "Goed, ik laat je gaan." Ik glimlachte voorzichtig en liet het ijs smelten. "Ga snel," Ik keek even naar Hook. Ik had geen idee of hij mijn beslissing goedkeurde, maar voor mij leek dit het beste.


    When you believe your dreams come true

    [center]



    Damian Jones
    'Goed ik laat je gaan.' zei ze en ze liet het ijs smelten. 'Ga snel.' zei ze nog, ik stond op. 'Bedankt mevrouw je zult hier geen spijt van krijgen.'
    Ik keek mijn vader nog spijtig aan hij glimlachte bemoedigend naar me. 'Als we onze vrienden hebben gered komen we voor jou, reken daar maar op zoon.' zei hij ik wilde er tegen in gaan maar ik wist dat hij me toch ging helpen, ik wist ook dat ze slim genoeg waren om mij niet zomaar te komen redden als ze niet weten wie me gevangen houdt en hoe ze hem kunnen verslaan, ik rende hard weg terug naar het politiebureau, hijgend stopte ik voor Hades en liet ik hem de haak zien. 'Ik heb het, ik heb de haak Hades.' zei ik, oke eigenlijk wist ik niet of ik hem zo mocht noemen en anders had ik geen idee hoe ik hem moest noemen..


    [center]


    Rumplestiltskin
    'Niet weggaan.' hoorde ik Jo zeggen. 'Je bent sterker als hem... Echt..' ik stond moeizaam op en keek Jo aan. 'Ik geloof in je.' een zwak glimlach verscheen op mijn gezicht, ik durfde niet toe te geven dat ik aan de ene kant wel genoot van die angst hier om mij en die macht die ik ineens had, maar ik was ook weer bang voor mezelf, voor me onvoorspelbaarheid, dat ik Belle had vermoord wat niet mijn bedoeling was, ik kreeg traanogen toen ik haar lichaam weer voor me zag, ik zou er echt alles voor over hebben om haar terug te halen, om mijn Belle tot leven te wekken.
    'Dank je Jo.' zei ik zachtjes.



    Killian Jones
    Elsa liet Damian gaan en ik stond ondertussen op, hij riep tegen Elsa dat ze er geen spijt van zou krijgen.
    'We zullen je helpen.' zei ik zacht toen ik Damian zag weg rennen. Ik merkte dat Elsa naar me keek en ik knikte naar haar.
    'We moeten eerst onze vrienden gaan helpen, Damian red zich voor nu wel.' bemoedigend keek ik haar aan en ik stak mijn normale hand uit. 'Kom we hebben geen tijd te verliezen nu.'

    Quinn Rayna Mills
    / Daughter of Regina Mills / / / Outfit



    Ik kreeg geen antwoord op mijn opmerking. Daarom besloot ik nu maar eens de cel te bestuderen. Als zij geen uitweg konden vinden, moest ik ik het maar doen. 'Killian!' hoorde ik Emma plots schreeuwen. Ik liep naar de tralies toe, maar zag echter niks. 'Help mee dan!' schreeuwde ze daarna. "Het lijkt erop dat we hier met een psychopaat te maken hebben en ook niet tegen opsluiting kan." mompelde ik. "Emma," hoorde ik vervolgens de stem van mijn moeder. Fijn, ze werd aangepakt. Ondertussen liep ik alle wanden van de cel af om een zwakte puntje te vinden, maar The Dark One had weer aan alles gedacht. "Stomme armband. Anders was die tralies allang gesmolten."





    Hades
    / / Lord of the Underworld / / Outfit



    Het beeld van Damian liet ik verdwijnen. Als hij me verraad had wist ik dat snel genoeg, dat zou ik snel genoeg voelen. Precies op dat moment voel ik dat er weer één iemand af weet van mijn aanwezigheid. "Emma Swan," mompel ik zachtjes. "Misschien geef ik Charming uitstel van executie en mag iemand anders zijn plaats innemen." Een grijns betreed mijn gezicht. Het dodenrijk zou weer aardig aangevuld worden op deze manier. Ik draaide me om, toen ik iemand het politiebureau binnen hoorde komen. 'Ik heb het, ik heb de haak Hades.' zei hij hijgend. Hij liet me de haak zien, die ik meteen uit zijn handen pakte. "Dankjewel Damian. Ga nu maar weer braaf in je kooi." Ik gebaarde naar de cel waar hij in wakker was geworden. Met mijn vinger ging ik langs de haak heen waarna ik hem op tafel lag. "Wist jij dat Emma Swan, de geliefde van je vader weer in Storybrooke was?" vraag ik Damian vervolgens. Ik laat een ketel verschenen en gooi daar een aantal ingredienten in.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2016 - 22:41 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    [center]



    Damian Jones
    Hij pakte de haak gelijk uit mijn handen. ''Dankjewel Damian. Ga nu maar weer braaf in je kooi.' ik zuchtte diep en rolde met mijn ogen maar deed uit eindelijk toch wat hij wilde ik ging in mijn cel en leunde tegen de muur aan. 'Wist jij dat Emma Swan, de geliefde van je vader weer in Storybrooke was?' vroeg hij mij ineens vragend keek ik hem aan. 'Nee, dat wist ik niet wanneer is ze terug gekomen dan.' ik dacht even na. ''En hoe weet ze dat wij terug zijn.' een zachte 'O,' verliet mijn mond toen ik me bedachte dat mijn vader er waarschijnlijk achter zat.

    Hades
    / / Lord of the Underworld / / Outfit



    Een zucht ontsnapte uit de mond van Damian. Ik keek hem lichtelijk geïrriteerd aan toen ik hem met zijn ogen zag rollen, maar toch deed hij hem gevraagd werd. Wanneer hij weer in zijn cel stond, liet zijn cel deur sluiten met magie. Ik zie een vragende blik in zijn ogen toen ik begon over Emma Swan. 'Nee, dat wist ik niet wanneer is ze terug gekomen dan.' Ik haalde mijn schouders op. ''En hoe weet ze dat wij terug zijn.' Dit keer rolde ik met mijn ogen. Ik had deze jongen wel iets slimmer verwacht. Een zachte 'O,' verliet zijn mond, waarschijnlijk had hij eindelijk door dat zijn eigen vader haar had gehaald. "Wat vind je nou van die Emma Swan?" vraag ik Damian, terwijl ik de met een lepel een kom vol schep met het mengsel uit de ketel. De ketel laat ik vervolgens verdwijnen en de haak laat ik in de kom vallen. "Zeg nou zelf ze kan wel irritant zijn. Je vader heeft zo'n weinig aandacht voor je... Je gaat geen zeeavonturen met hem maken. Mis je niet de avonturen op zee? Ooit met je vader in Neverland geweest? Goeie ouwe tijd? Jammer genoeg alleen nog maar herinneringen..."


    Do I look like Mother Teresa?