• Want er wonen niet alleen een hoop belangrijke Star Wars personages door de jaren heen, maar het is ook een user hier op Q (misschien beter bekend als SonOfGondor/BoromirOfGondor) die vandaag 21 wordt. Allemaal even feestelijk met jullie lightsabers zwaaien, graag! (Maar wel voorzichtig, want we willen morgen net zoveel bevestigde ledematen hebben als vandaag.) *O*





    Hier wat taart, want die mag ook niet missen. :9~




    En hier hebben we nog wat HEFTIGE ANGST want voor mijn gevoel zou dit topic niet echt compleet zijn zonder dat toch een klein beetje te erkennen. Yay, pijn en heartbreak. (Sorry.)



    Dus ja, GEFELICITEERD MARLEEN, nog een keer in caps, want sommige dingen moeten gewoon geschreeuwd worden. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jaaaa, gefeliciteerd Marleen! *O* Maak er een fantastische dag van en GENIET, want je mag nu ook in de Verenigde Staten legaal drinken, of zo. Prestaties, prestaties. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Get that angst away from me! Het is mijn verjaardag, oké. Laat me happy zijn.

    Maar even serieus, dit is een geweldig topic. Dank je wel. Het is nu 20 over 1 en ik ben nog steeds wakker, wat vast geen goed idee is, maar ik heb een best wel goede verjaardag tot nu toe.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Jaa gefeliciteerd!! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gefeliciteerd!


    chaos makes the muse

    Happy birthday! *O*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gefeliciteerd! *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Happy Birthday (je bent op de zelfde dag jarig als mijn broer O_O)
    (hoera)


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Gefeliciteerd Marleen!
    Weet je nog toen wij elkaar voor het eerst ontmoetten? Om eerlijk te zijn weet ik het niet meer. Volgens mij op de Groningen meeting though. Aaaaaaaaaaaanyways, om awkwardness te voorkomen ga ik snel weer verder met dit berichtje.

    Ik ben in ieder geval wel zeer blij dat we bevriend zijn geraakt. We kunnen elkaar vanalles vertellen, samen lachen, samen serieus zijn. En ondanks dat ik niks van Star Wars begrijp, vind ik het leuk te zien hoe geweldig jij het wel niet vindt. ^^

    Ik hoop dat we nog heel lang bevriend mogen zijn, want je bent geweldig. Don't you dare to forget that. <3

    Ohja, en ik heb nog een cadeautje voor je. Klik maar op het plaatje. :Y)

    Liefs.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    WHIIIIIIII GELUKKIGE VERJAARDAAAAG! *zwaait met lightsaber*
    (hoera)

    Hopelijk heb je een top jaar! (en ga je nog véél leuke verhalen schrijven (cat))


    The soul needs autumn.

    Happy Birthday! (hoera)


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Gefeliciteeeeeeeerdddd c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Whoooeee,, heppie birthdey Marleen! (:

    Gefeliciteerd Marleen!


    Your make-up is terrible

    Gefeliciteeerd! *O*


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Marleen! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Eigenlijk wilde ik ook wat voor je verjaardag doen, maar ik kwam er gisteren pas achter dat je vandaag jarig was. :’)
    Dus ik ga proberen om vanavond nog iets mini-kleins te doen haha.

    In elk geval: een hele fijne verjaardag toegewenst! Ik hoop dat het komende jaar veel geweldigheid voor je gaat brengen (much more dan het afgelopen jaar).

    -Knuffels!-


    Every villain is a hero in his own mind.