• Want er wonen niet alleen een hoop belangrijke Star Wars personages door de jaren heen, maar het is ook een user hier op Q (misschien beter bekend als SonOfGondor/BoromirOfGondor) die vandaag 21 wordt. Allemaal even feestelijk met jullie lightsabers zwaaien, graag! (Maar wel voorzichtig, want we willen morgen net zoveel bevestigde ledematen hebben als vandaag.) *O*





    Hier wat taart, want die mag ook niet missen. :9~




    En hier hebben we nog wat HEFTIGE ANGST want voor mijn gevoel zou dit topic niet echt compleet zijn zonder dat toch een klein beetje te erkennen. Yay, pijn en heartbreak. (Sorry.)



    Dus ja, GEFELICITEERD MARLEEN, nog een keer in caps, want sommige dingen moeten gewoon geschreeuwd worden. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd! *O*


    I am an idiot, I move.

    Inge. Je. Bent. Gemeen. DIE GIF. NEEEEEN. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. I can't handle the feels anymore.
    Maar gelukkige verjaardag, Marleen! Geniet van je dag! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haaa, lieve Marleen, Gefeliciteerd!! :'D
    Ik hoop dat je een leuke dag hebt! :')


    Stenenlikker

    Ahavah schreef:
    Inge. Je. Bent. Gemeen. DIE GIF. NEEEEEN. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. I can't handle the feels anymore.
    Maar gelukkige verjaardag, Marleen! Geniet van je dag! (:


    Ja, Inge, inderdaad.

    Maar bedankt! En zal ik doen


    ______________________________

    En voor iedereen die gereageerd heeft op het topic: heel erg bedankt!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gefeliciteerd!!


    i wanna die with you once or twice.

    Gefeliciteerd!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd Marleen :D


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Toevallig heb ik nu mijn Star Wars shirt aan haha.

    Gefeliciteerd! ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus