• Rollentopic
    Speeltopic 1


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    Cotrona ~ Denize - Hailey & Tyler
    Zusak ~ Cheryl - Isabella
    LJGibbs ~ Carianne - Eleanor
    Sigil ~ Jolanda - Levi
    trasecolare ~ Milou - Sebastian
    Quake ~ Marie - Xavier
    BelIona ~ Sav - Jake & Cas
    Douceur ~ Anne-Fleur - Evelyn
    Sempre ~ Chloë - Sarah
    Syoxisia ~ Demi - Callen
    Beaumont ~ Stephanie - Juliana
    greenlight22 ~ Maaike - Elijah
    Mirandacosgrove ~ Anouk - Owen
    JC_ ~ Saar - Asher
    Kian ~ Naomi - Grayson

    Birthdays
    Sarah (18) -> 19 ~ 31 januari
    Eleanor (17) -> 18 ~ 28 februari
    Cas (18) -> 19 ~ 11 maart
    Juliana (17) -> 18 ~ 21 juni
    Jake (18) -> 19 ~ 19 juli
    Levi (18) -> 19 ~ 29 juli
    Asher (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Grayson (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Evelyn (17) -> 18 ~ 5 oktober
    Elijah (18) -> 19 ~ 6 oktober
    Tyler (19) -> 20 ~ 26 oktober
    Xavier (18) -> 19 ~ 2 november
    Sebastian (17) -> 18 ~ 9 november
    Callen (17) -> 18 ~ 24 november
    Hailey (17) -> 18 ~ 27 november


    Keep it sweet or no cookies (cat)

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 13:03 ]


    El Diablo.

    greenlight22 schreef:
    Oké ik denk dat ik wel blijf, ik moet maar even kijk wat ik met Elijah doe dan.


    Gewoon bij Juliana, Cas, Seb en Sarah erbij gooien. Of laat hem voorbij lopen tijdens het Ash vs Owen gevecht hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    BelIona schreef:
    (...)

    Maar zou een coach echt zijn captain en star-quarterback van het veld halen om iemand te laten spelen die net een week bij het team zit? Just asking


    Pfff idc. De coach kende sws Grayson al van andere wedstrijden he... Ik neem aan dat Jefferson ooit heus wel tegen Willow gespeelt heeft dus hij weet wel dat Grayson talent heeft... Daarnaast ga ik Grayson niet veranderen van functie op het veld tho. Hij blijft Quaterback.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sempre schreef:
    (...)

    Gewoon bij Juliana, Cas, Seb en Sarah erbij gooien. Of laat hem voorbij lopen tijdens het Ash vs Owen gevecht hahaha


    Ja, Cas needs a best friend now Tyler dumped her in order to get Isa back :D

    Of hij mag Jake wel komen ontmoeten, die twee kennen elkaar volgens mij nog niet? Toch?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kian schreef:
    (...)

    Pfff idc. De coach kende sws Grayson al van andere wedstrijden he... Ik neem aan dat Jefferson ooit heus wel tegen Willow gespeelt heeft dus hij weet wel dat Grayson talent heeft... Daarnaast ga ik Grayson niet veranderen van functie op het veld tho. Hij blijft Quaterback.


    Ik zeg ook niet dat dat moet, ik zeg alleen dat het een beetje onrealistisch is als de coach de Captain van het veld haalt, voor een speler die pas een week in het team zit, bij oefenwedstrijden zou het makkelijk kunnen en later ook bij gewone wedstrijden


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    (...)

    Ik zeg ook niet dat dat moet, ik zeg alleen dat het een beetje onrealistisch is als de coach de Captain van het veld haalt, voor een speler die pas een week in het team zit, bij oefenwedstrijden zou het makkelijk kunnen en later ook bij gewone wedstrijden


    Er staat nu al in posts dat Grayson meegedaan heeft... Ik kan hem wel versitale maken dat hij op meerdere manieren inzetbaar is maar dat zal van Grayson (naar mijn mening) enkel een betere speler maken dan een slechtere. So the pick is yours.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kian schreef:
    (...)

    Er staat nu al in posts dat Grayson meegedaan heeft... Ik kan hem wel versitale maken dat hij op meerdere manieren inzetbaar is maar dat zal van Grayson (naar mijn mening) enkel een betere speler maken dan een slechtere. So the pick is yours.


    Je doet nu letterlijk alsof dit een wedstrijd is wie de betere speler heeft. Ik wist niet dat ze allebei quarterback waren, dus ik zei alleen maar dat het onlogisch is als ze dan beide gespeeld hebben. Ze kunnen best soms van positie gewisseld hebben, of dat Jake een andere positie heeft gekregen omdat Gray Quarterback is of wat dan ook, dat boeit me allemaal echt niet. Het ging mij er alleen om dat er even een kleine onlogische situatie was ontstaan, die dan nu simpel opgelost is door te zeggen dat Jake en Gray beide meerdere posities hebben opgetreden die ze moeten afwisselen omdat er nu twee Quarterbacks in het team zitten


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    (...)

    Ja, Cas needs a best friend now Tyler dumped her in order to get Isa back :D

    Of hij mag Jake wel komen ontmoeten, die twee kennen elkaar volgens mij nog niet? Toch?


    Nee ze kennen elkaar inderdaad nog niet, dus ze zouden elkaar inderdaad wel tegen kunnen komen op een bepaalde manier. , maar ik moet sowieso nog even kijken wanneer ik kan reageren vanwege huiswerk ;(

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 18:35 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Nee ze kennen elkaar inderdaad nog niet, dus ze zouden elkaar inderdaad wel tegen kunnen komen op een bepaalde manier. , maar ik moet sowieso nog even kijken wanneer ik kan reageren vanwege huiswerk ;(


    Rustig aan, ik heb net ook een week niet kunnen reageren :3 Elijah kan zich er ook best bijvoegen als Ellie er wel al is, kunnen ze elkaar allemaal leren kennen


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    (...)

    Rustig aan, ik heb net ook een week niet kunnen reageren :3 Elijah kan zich er ook best bijvoegen als Ellie er wel al is, kunnen ze elkaar allemaal leren kennen


    Oké waarschijnlijk heb ik ook te slecht opgelet, maar wie is Ellie. :$


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Oké waarschijnlijk heb ik ook te slecht opgelet, maar wie is Ellie. :$


    Eleanor haha, ik gebruik iedereens afkorting vaak


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    (...)

    Eleanor haha, ik gebruik iedereens afkorting vaak


    Ooh zo, maar Ellie is niet logisch want daar zit geen IE in. ;p


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Anne-fleur ik reageer morgen met Levi goed? :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Anne-fleur ik reageer morgen met Levi goed? :3


    Prima (;


    chaos makes the muse

    Ik ben blij dat het weer een beetje opgebloeit is tho haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik ook (:


    El Diablo.