• layout komt vanmiddag


    take risks

    Zusak schreef:
    Als je echt heel exact wilt zijn, moeten we eigenlijk weten op welke datum de RPG start (in de RPG zelf) :Y)


    vrijdag 14 oktober 2016


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zusak schreef:
    Als je echt heel exact wilt zijn, moeten we eigenlijk weten op welke datum de RPG start (in de RPG zelf) :Y)

    Daar houd ik ook rekening mee, Milou heeft in het rollentopic aangegeven dat de fictieve startdatum 14 oktober 2016 zou zijn. :Y)

    De datum in de RPG is vrijdag 14 oktober 2016, dus wanneer je personage niet is blijven zitten, in 5 Havo zit en 5 oktober jarig was, is hij al 17.


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik voel me zo oud in dit soort RPG's als ik dan het geboortejaar van de personage's zie hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik voel me zo oud in dit soort RPG's als ik dan het geboortejaar van de personage's zie hahaha


    Ik ook, hahaha.


    Your make-up is terrible

    Beste iedereen,

    Ik laat jullie namens Milou (trasecolare) weten dat het schrijftopic op dinsdag 4 oktober geopend zal worden. De tijd is nog wat wazig, maar jullie kunnen uitgaan van rond 17:00 uur. Verdere informatie volgt nog!


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ah, dan spring ik waarschijnlijk woensdag in ;$


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sorry dat ik de laatste paar dagen zeer weinig heb gereageerd, maar had problemen met school en Camilla had daarom even berichtjes gestuurd etc, maar het is nu weer wat rustiger, dus ga zo snel mogelijk het speeltopic openen (:


    take risks

    trasecolare schreef:
    Sorry dat ik de laatste paar dagen zeer weinig heb gereageerd, maar had problemen met school en Camilla had daarom even berichtjes gestuurd etc, maar het is nu weer wat rustiger, dus ga zo snel mogelijk het speeltopic openen (:


    Geeft niet, school gaat(helaas) voor, maar je hebt het als nog wel goed geregeld. ;-)


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Haha ik ben ook druk, druk, druk


    ~My Mind Is Free~

    Wil in ieder geval even doorgeven dat ik volgende week tentamenweek heb en dan dus niet/weinig kan posten. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Eeeehm, gaat er nog iets met deze rpg gebeuren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Inderdaad, gaat deze RPG nog van start?


    El Diablo.

    Ja, het loopt een beetje dood... terwijl er genoeg mensen willen na mijn idee


    ~My Mind Is Free~

    Ja ik zou nog steeds wel willen.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Het loopt dood omdat het niet start...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.