• layout komt vanmiddag


    take risks

    Cotrona schreef:
    ^ Miss exen, but like van die kalverliefde shizzle? Dat ze nu gewoon vrienden zijn en hij haar helpt met voetbal, hij heeft tot zijn 14e op hoog niveau gespeeld (:

    Brugklasliefde dan? Dat is altijd lachen en kan super ongemakkelijk zijn :')

    Klinkt goed!


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Noah's (afgesproken) relaties


    Micheal 'Kealan' Klaarendijk -Noah heeft een énorme crush op Kealan. Ze kent hem via haar beste vriend. Ze is al verlegen maar dit word altijd nog een beetje extra versterkt als hij in de buurt is. Dan gaat ze stotteren en hakkelen, naast het feit dat ze dan enorm klunzig word. Naast dat ze hem gewoon enorm knap vind, bewondert ze hem voor het feit dat hij zo 'outgoing' is. Zij zou dit zelf nooit durven.
    Christopher Arthur van der Put -Chris is Noah haar beste vriend. Hij is iemand aan wie ze alles kan vertellen, wat ze dan ook doet. Naast het feit dat ze heel veel plezier met elkaar beleven. Ze ziet hem een beetje als haar grote broer, hij is dan ook wel wat ouder dan haar. Wat het ook maakt dat ze zich bij hem helemaal durft te laten gaan. Ze merkt ook wel dat hij beschermend over haar is maar dit vind ze alleen maar fijn.
    Aleczander Bossen -Aleczander is een klasgenoot van Noah, iemand waar ze normaal mee omgaat, al zit hij altijd erg obvious met haar te flirten, waardoor ze heel vaak het idee heeft dat hij haar voor de gek houd. Ze word hier nogal ongemakkelijk van,maar verlegen als ze is reageert ze hier verlegen en hakkelig op, dan dat er daadwerkelijk iets aan doet of wat van zegt.
    Dries Bosman- Dries is meer een 'kennis' van Noah. Ze helpt hem veel met de talen vakken waar hij veel moeite mee heeft, maar verder kent ze hem niet echt.
    Mohammed "Mo" Emir Yilmaz - Mo is gewoon een vriend van Noah. Ze maken een praatje als ze elkaar tegen komen, en soms hangen ze een beetje rond. Al doet Noah dit niet vaak als er andere vrienden van hem erbij zijn. Ze is nogal anders dan hen, dus vind ze dit ongemakkelijk.
    Bree Wade-Bree is een collega van Noah, in de boekenwinkel van haar ouders. Toen ze er achter kwamen dat ze beide nogal 'awkward' zijn op school, dezelfde school notabene is er een vriendschap ontstaan. Deze vriendschap is met de tijd steeds hechter geworden en in de loop van de tijd zijn ze ook dingen buiten school en werk om gaan doen. Zo doen ze vaak aan film avondjes of shoppen ze samen.
    Norah Hadewych van Leeuwenhoek - Gezien Norah haar studie net zo serieus neemt als Noah dat doet, besloten ze een studiegroepje op te richten, waarin ze af en toe samen komen om te studeren. Noah mag haar graag en gaat dan ook altijd wel goed met haar om. Ze zou ook wel buiten het studiegroepje met haar om willen gaan maar durft dit simpelweg niet te vragen.
    en.
    Akkie de Mol Akkie is een vriendin van Noah. Waar Noah verlegen is, is Akkie dat helemaal niet. Zij is degene die Noah uitdaagt om meer dingen te doen waarbij Noah zich helemaal niet comfortabel. Dit vind Noah niet prettig, maar beseft wel dat dit juist wel goed voor haar is dus laat ze dit toe.




    Noah is ook wel klaar, Als je nog iets weet, zeg het gerust dan pas ik het nog even aan ^^

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 20:29 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wanneer start de rpg eigenlijk?


    ~My Mind Is Free~



    AFGESPROKEN RELATIES VAN BREE:
    FARAH — "She saved me and I can't imagine life without her."
    Bree heeft Farah ontmoet op het internet in de tijd dat ze nog in Tilburg woonde. Farah was degene aan wie ze alles kwijt kon over de hoeveelheid dat ze werd gepest en haar uiteindelijk zelfmoord poging. Bree is ook naar Amsterdam verhuisd om op school te komen bij Farah; iets wat haar ouders een fijn idee vonden aangezien Bree het altijd lastig heeft gehad met vrienden maken. Bree vertrouwt Farah alles toe en ziet haar echt als haar beste vriendin. Daarnaast geeft ze Farah ook weleens bijles.
    KEALAN — "I should tell him everything. Or well.. maybe just what happened.."
    Kealan en Bree zijn erg goed bevriend. Ze beschouwt hem eigenlijk als haar beste vriend hoewel ze hem nog niet heeft verteld over haar jeugd. Daarnaast zit ze nogal in de knoop met het feit dat ze hem ook wel heel erg leuk vindt. Ze verwacht niet dat ze het hem ooit zal durven te vertellen, maar wie weet veranderd dat wel als ze de eerste hindernis heeft genomen door hem uiteindelijk in vertrouwen te nemen.
    NORAH — "She's so gorgeous"
    Bree en Norah hebben het eigenlijk meteen met elkaar kunnen vinden vanaf het moment dat Bree naar deze klas kwam. En hoewel de vriendschap haar heel goed bevalt begint ze te merken dat ze steeds meer oog krijgt voor het mooie, vriendelijke meisje. Langzaam maar zeker zullen deze gevoelens gaan versterken en Bree steeds meer in de war gaan brengen.
    CHRISTOPHER — "Does he know about my feelings for Kealan?!"
    Chrisopher is Kealan's beste vriend en heeft er een gewoonte gemaakt om áltijd over Kealan te praten zodra Bree in de buurt is. Bree is hierdoor er van overtuigd dat Christopher weet hoe ze zich voelt over Kealan en doet er alles aan om hem een ander idee te geven, niet wetend dat Christopher dit juist doet omdat Kealan ook gevoelens voor haar heeft.
    NOAH — "She's such a sweetheart."
    Bree werkt sinds ze naar Amsterdam is verhuisd in de boekenwinkel van Noah's ouders. Noah werkt hier zelf ook en de twee meiden merkten al snel dat ze een klik met elkaar hadden. Allebei anders dan de meeste op hun school konden ze zich helemaal in elkaar verplaatsen. De twee trekken steeds meer met elkaar op en gezien hun vele gedeelde interesse's spreken ze steeds vaker af om samen iets te doen of een filmavondje te houden.
    KATELIJNE — "I don't know what I did wrong.."
    Als er iemand is die haar flashbacks geeft naar haar jeugd in Tilburg dan is het Katelijne wel. Bree probeert de opmerkingen die de blondine zo nu en dan over haar maakt zoveel mogelijk te negeren maar toch kan ze niet voorkomen dat ze zo snel mogelijk van richting veranderd als ze Katelijne ergens ziet.
    DRIES — "My new paint project"
    Dries staat portret voor Bree's nieuwste schilderij. Dit is eigenlijk per toeval gegaan toen ze op school afwezig hem aan het schetsen was. Betrapt had ze het hem laten zien en was opgelucht geweest dat hij niet boos was. <- vind je dit goed?
    MO — "He's friendly and I quite like him."
    Bree en Mo zijn vrienden, iets waar Bree erg blij mee is omdat ze eigenlijk niet had verwacht dat hij een vriendschap met haar aan zou willen gaan. Verder nog iets?
    ZEGER — "He's helping me to see more of this world and I really appreciate that."
    Even uitwerken?
    RYKKA — "I'm her tutor"
    Even uitwerken
    AKKIE — "I would do anything for her"
    Akkie en Bree lijken erg op elkaar en hebben elkaar dan ook snel gevonden op school. Ze zijn heel goed bevriend en ook Akkie is iemand die Bree wellicht binnenkort wat meer in vertrouwen gaat nemen.
    ANNA — "?"
    ?
    YORICK — "?"
    ?
    ALECZANDER — "?"
    ?
    SJAAK — "?"
    ?

    Zo alles een beetje uitgewerkt, mocht ik iets vergeten zijn, let me know!

    Oh en ik sta ook altijd open voor nieuwe relaties!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ben het er mee eens! ^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maslany schreef:
    (...)

    ik ben ook net Salland, maar ik ging in Twente naar de middelbare. :Y) Voor hetzelfde geldt wonen we super dichtbij elkaar haha

    you're serious? even random gok, aangezien ik redelijk dicht bij twente woon, woon je ergens bij Nijverdal?


    take risks

    trasecolare schreef:
    (...)
    you're serious? even random gok, aangezien ik redelijk dicht bij twente woon, woon je ergens bij Nijverdal?


    nope, noordelijker én oostelijker. vlak tegen de duitse grens, ergens tussen hardenberg en westerhaar, mocht je dat iets zeggen (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ben onderweg naar Enschede nu. :Y)


    Your make-up is terrible

    Maslany schreef:
    (...)

    nope, noordelijker én oostelijker. vlak tegen de duitse grens, ergens tussen hardenberg en westerhaar, mocht je dat iets zeggen (:


    :O Mij wel, volbloed hardenberger hier haha


    ~My Mind Is Free~

    xPaperPlane schreef:
    (...)

    :O Mij wel, volbloed hardenberger hier haha


    haaa dat meen je niet, wat grappig! zit je op het vechtdal of nieuwe veste? of ben je al middelbare-af?

    oke, we gaan wel enorm off topic nu. TS, laat even weten of je het erg vindt haha


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    (...)

    haaa dat meen je niet, wat grappig! zit je op het vechtdal of nieuwe veste? of ben je al middelbare-af?

    oke, we gaan wel enorm off topic nu. TS, laat even weten of je het erg vindt haha


    Kben al van het middelbare af ;) Ik ging naar t Greijdanus, de school naast het vechtdal


    ~My Mind Is Free~

    R E L A T I E S
    A K K I E

    Bree
    Akkie heeft ontdekt dat Bree en Akkie erg op elkaar lijken en kan het daarom ook goed vinden met haar. Akkie ziet haar echter als een beste vriendin.

    Yorick
    Hij is een klasgenoot, maar ook is hij voor Akkie een goede vriend.

    Noah
    Akkie en Noah hebben een vriendschap. Aangezien Noah erg verlegen is probeert Akkie haar meer zelfvertrouwen te geven waardoor de vriendschap echter is ontstaan.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 20:19 ]


    Life is tough, my darling, but so are you - Stephanie Bennet Hendry

    Sempre schreef:



    AFGESPROKEN RELATIES VAN BREE:
    FARAH — "She saved me and I can't imagine life without her."
    Bree heeft Farah ontmoet op het internet in de tijd dat ze nog in Tilburg woonde. Farah was degene aan wie ze alles kwijt kon over de hoeveelheid dat ze werd gepest en haar uiteindelijk zelfmoord poging. Bree is ook naar Amsterdam verhuisd om op school te komen bij Farah; iets wat haar ouders een fijn idee vonden aangezien Bree het altijd lastig heeft gehad met vrienden maken. Bree vertrouwt Farah alles toe en ziet haar echt als haar beste vriendin. Daarnaast geeft ze Farah ook weleens bijles.
    KEALAN — "I should tell him everything. Or well.. maybe just what happened.."
    Kealan en Bree zijn erg goed bevriend. Ze beschouwt hem eigenlijk als haar beste vriend hoewel ze hem nog niet heeft verteld over haar jeugd. Daarnaast zit ze nogal in de knoop met het feit dat ze hem ook wel heel erg leuk vindt. Ze verwacht niet dat ze het hem ooit zal durven te vertellen, maar wie weet veranderd dat wel als ze de eerste hindernis heeft genomen door hem uiteindelijk in vertrouwen te nemen.
    NORAH — "She's so gorgeous"
    Bree en Norah hebben het eigenlijk meteen met elkaar kunnen vinden vanaf het moment dat Bree naar deze klas kwam. En hoewel de vriendschap haar heel goed bevalt begint ze te merken dat ze steeds meer oog krijgt voor het mooie, vriendelijke meisje. Langzaam maar zeker zullen deze gevoelens gaan versterken en Bree steeds meer in de war gaan brengen.
    CHRISTOPHER — "Does he know about my feelings for Kealan?!"
    Chrisopher is Kealan's beste vriend en heeft er een gewoonte gemaakt om áltijd over Kealan te praten zodra Bree in de buurt is. Bree is hierdoor er van overtuigd dat Christopher weet hoe ze zich voelt over Kealan en doet er alles aan om hem een ander idee te geven, niet wetend dat Christopher dit juist doet omdat Kealan ook gevoelens voor haar heeft.
    NOAH — "She's such a sweetheart."
    Bree werkt sinds ze naar Amsterdam is verhuisd in de boekenwinkel van Noah's ouders. Noah werkt hier zelf ook en de twee meiden merkten al snel dat ze een klik met elkaar hadden. Allebei anders dan de meeste op hun school konden ze zich helemaal in elkaar verplaatsen. De twee trekken steeds meer met elkaar op en gezien hun vele gedeelde interesse's spreken ze steeds vaker af om samen iets te doen of een filmavondje te houden.
    KATELIJNE — "I don't know what I did wrong.."
    Als er iemand is die haar flashbacks geeft naar haar jeugd in Tilburg dan is het Katelijne wel. Bree probeert de opmerkingen die de blondine zo nu en dan over haar maakt zoveel mogelijk te negeren maar toch kan ze niet voorkomen dat ze zo snel mogelijk van richting veranderd als ze Katelijne ergens ziet.
    DRIES — "My new paint project"
    Dries staat portret voor Bree's nieuwste schilderij. Dit is eigenlijk per toeval gegaan toen ze op school afwezig hem aan het schetsen was. Betrapt had ze het hem laten zien en was opgelucht geweest dat hij niet boos was. <- vind je dit goed?
    MO — "He's friendly and I quite like him."
    Bree en Mo zijn vrienden, iets waar Bree erg blij mee is omdat ze eigenlijk niet had verwacht dat hij een vriendschap met haar aan zou willen gaan. Verder nog iets?
    ZEGER — "He's helping me to see more of this world and I really appreciate that."
    Even uitwerken?
    RYKKA — "I'm her tutor"
    Even uitwerken
    AKKIE — "I would do anything for her"
    Akkie en Bree lijken erg op elkaar en hebben elkaar dan ook snel gevonden op school. Ze zijn heel goed bevriend en ook Akkie is iemand die Bree wellicht binnenkort wat meer in vertrouwen gaat nemen.
    ANNA — "?"
    ?
    YORICK — "?"
    ?
    ALECZANDER — "?"
    ?
    SJAAK — "?"
    ?

    Zo alles een beetje uitgewerkt, mocht ik iets vergeten zijn, let me know!

    Oh en ik sta ook altijd open voor nieuwe relaties!


    Christopher is net cupido hahaa.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Cotrona schreef:
    Mo is af, ik moet alleen zijn innerlijk nog uitschrijven ^^

    Ik zoek nog voor hem:

    -Exes. Dat het nog niet zo superlang geleden uit is gegaan óf dat het een soort kalverliefde was. Like zo'n brugklasrelatie haha Anna & Norah
    - Best friend (f) Farah
    - Best friend (m) Kealan
    - Soort vijand/iemand waarmee hij het totaal niet kan vinden
    - One night stand(s) Jaqueline
    - Misschien iemand die ook in zijn vriendengroep buiten school zit? Waarmee hij altijd rondhangt Yorick
    - Overige vrienden Noah, Alec, Bree
    - Tell me your ideas ^^


    Nog iemand? :3


    El Diablo.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Christopher is net cupido hahaa.


    Jaa heb best een beetje medelijden met Noah, gezien zij een kealan op hem heeft haha xD

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 20:07 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]