• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Fuck you en je excuses. Vroeger maakte het niet uit, maar nu... Ben je blind ofzo? ):


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Dat moment dat je het ijskoud hebt in je eigen huis terwijl je al een blouse en een trui draagt en je ouders het nog steeds vertikken om de verwarming in het huis aan te doen.
    Thanks mam en pap. Sommige mensen kunnen het blijkbaar nog niet accepteren dat het KOUDER wordt. Maar nee, blijf vooral optimistisch door te denken dat het deze week nog wat warmer gaat worden.

    Ik zal wel een extra trui, extra paar sokken en een deken pakken. Cry.

    Er zijn op het moment zoveel dingen die ik naar je zou willen schreeuwen. Maar op het moment wil ik je alleen maar ontwijken... Misschien niet naar school gaan morgen.....


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Deze bullshit heeft wel weer lang genoeg geduurd. Je komt nu maar gewoon weer bij me terug en we vergeten deze onzin.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Eigenlijk wil ik een nieuwe foto plaatsen of een persoonlijk Instagram account maken of Skypen met mensen of op allemaal verschillende experimentele manieren foto's van mezelf plaatsen maar... onzekerheid :c

    ^ Niet erover nadenken! Gewoon doen! Dat heb ik ook altijd en probeer ik er gewoon niet over na te denken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Frey_ schreef:
    Eigenlijk wil ik een nieuwe foto plaatsen of een persoonlijk Instagram account maken of Skypen met mensen of op allemaal verschillende experimentele manieren foto's van mezelf plaatsen maar... onzekerheid :c

    Ik heb ook een persoonlijk instagram-account sinds kort, alleen ik heb met mezelf de afspraak gemaakt om nooit foto's van mezelf te plaatsen. Dat is ook leuk. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mensen, ik weet nu wel dat mijn haar lelijk is en dat de kleur lelijk is en dat alles lelijk is eraan, maar hou gewoon op erover. Ik weet nu wel dat mijn haar er dood uitziet aan de onderkant, maar dat is het niet oké! Ik heb gewoon klote haar dat als het net gewassen is en gedroogd is er goed uit ziet en zodra ik een stap zet meteen is ontploft. Hou gewoon op, ik word er fucking onzeker van en wil echt janken nu.
    Ik weet nu wel dat ik lelijk ben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmm een LotR marathon met mezelf houden of een serie kijken... schrijven wordt m sowieso niet, geen zin in.
    Stiekem moet ik nog schoonmaken, but hey, ain't nobody got time for that. (cat)

    Yeji schreef:
    ^ Niet erover nadenken! Gewoon doen! Dat heb ik ook altijd en probeer ik er gewoon niet over na te denken.


    Ik ben best impulsief, dus ik denk ook eerst niet na. Het is meer dat ik er na giga spijt van krijgen en dat ik dat van mezelf weet, en daar word ik dan ongeduldig van.


    Recherche schreef:
    (...)
    Ik heb ook een persoonlijk instagram-account sinds kort, alleen ik heb met mezelf de afspraak gemaakt om nooit foto's van mezelf te plaatsen. Dat is ook leuk. ^^


    Ik heb er al twee voor andere dingen, dus ik ben er al mee bezig. Het is alleen dat ik gewoon wil durven en niet zo'n angsthaas wil zijn over mezelf, maar iedere keer als ik iets plaats op Facebook of in het foto topic op Q dan krijg ik buikpijn als ik naar de andere foto's kijk en meer dan de helft van de tijd verwijder ik hem daarna gauw weer. Het is gewoon stom (cat)

    Het is freaking koud hier in huis, maar het is echt te vroeg voor de kachel. Dat is echt zonde van het geld om dat nu al te doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    Het is freaking koud hier in huis, maar het is echt te vroeg voor de kachel. Dat is echt zonde van het geld om dat nu al te doen.


    En om die reden zit ik thuis met een dik vest aan en een fleecedeken om me heen gewikkeld, hahaha. :Y)


    OTOFT: Ik wil iets zinvols doen. Maar wat? Geen flauw idee. Mijn hoofd is leeg. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    En om die reden zit ik thuis met een dik vest aan en een fleecedeken om me heen gewikkeld, hahaha. :Y)


    OTOFT: Ik wil iets zinvols doen. Maar wat? Geen flauw idee. Mijn hoofd is leeg. :/


    Jaa, ik heb lekker een vest en een dekentje om me heen. En een warmtelamp bij mijn Triops neergezet, anders dan gaat het niet goed xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Jaa, ik heb lekker een vest en een dekentje om me heen. En een warmtelamp bij mijn Triops neergezet, anders dan gaat het niet goed xd


    Haha gelijk heb je! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ew.

    + helemaal geen zin om straks op te passen... Maar goed..

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 15:25 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —