• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    17,5 cm van mijn haar af en het voelt zo zo zo zo zo zo zo zo vrij. Hallo, levend haar.


    She's imperfect but she tries

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Idk wat je nou wilt, lol. Volgens mij hou je je er zelf ook niet aan.
    Maar als ik je vraag of je op wilt houden met zulke berichten over kinderen/babies/je zusje, ga je toch ook niet stoppen omdat ik het niet leuk vind?

    Nee, maar ik ga dat niet expres doen om een ander te treiteren.

    Zusak schreef:
    Dus, prinses Amalia krijgt vanaf haar 18e praktisch 4000 euro per dag. Sorry, maar dat slaat gewoon echt nergens op.


    Wow o_O
    Dat is gewoon even zes maanden uitkering voor mij..


    26 - 02 - '16

    F4K3R schreef:
    (...)
    Nee, natuurlijk doe ik niet zo tegen mijn familie. Voordat ze zei dat ze zwanger was hadden we een hele goede band en deelden (achteraf niet) alles met elkaar.

    Dan snap ik het hele gegeven met dat je baalt, dat je geen goede band meer hebt met je zusje, maar dit kan je ook beter maken. Je zusje heeft (pas?) een kind gekregen, dan snap ik wel dat ze weinig energie overheeft in het lijfje van d'r. Ik weet zeker dat ze het ook leuk vind als jij erbij bent, alleen vat ze het misschien anders op van je. Lichaamshouding zegt veel, zelfs als je niks zegt. En als je ermee zit, moet je er gewoon over praten, anders prop je het gewoon op.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 18:17 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    McClain schreef:
    (...)
    Kijk. Ik heb geen idee wat er de laatste maanden tussen jou en jouw zusje speelt, omdat ik erg inactief was en dit is helemaal niet mijn ding om te zeggen, maar omdat ik mij ben doe ik het toch maar. Het zit namelijk zo: mensen voelen niet precies aan wat jij denkt en wil. Als jij nu niks doet, doet zij hoogstwaarschijnlijk ook niks omdat er blijkbaar toch al een spanning tussen jullie twee is. Als je haar nou vertelt wat je nou zo erg vindt of überhaupt zegt dat je het fijn had gevonden als ze je had gevraagd of je het mocht zien, is de kans dat dingen 'goed' worden tussen jullie twee én de kans dat jij je niet meer zo rot voelt veel groter dan als jij boven zit en zij beneden en er helemaal niks wordt gezegd. Het is fucking moeilijk en kut, dat snap ik, want godverdomme nou moet jij het weer doen, maar je leven wordt er echt niet beter op als je niks doet en altijd maar op anderen wacht.

    Ik stap altijd op anderen af en doe alles wat iedereen maar wil en daar heb ik nu gewoon genoeg van en dat is mijn probleem op het moment. Ik ben er zat van om als slaafje gebruikt te worden en nooit een bedankje terug te krijgen.

    Fuck off met die onweer. Ik ben home alone! :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yeji schreef:
    (...)
    Dan snap ik het hele gegeven met dat je baalt, dat je geen goede band meer hebt met je zusje, maar dit kan je ook beter maken. Je zusje heeft (pas?) een kind gekregen, dan snap ik wel dat ze weinig energie overheeft in het lijfje van d'r. Ik weet zeker dat ze het ook leuk vind als jij erbij bent, alleen vat ze het misschien anders op van je. Lichaamshouding zegt veel, zelfs als je niks zegt. En als je ermee zit, moet je er gewoon over praten, anders prop je het gewoon op.

    Als ze binnenkort niet meer aan haar vriendje vastgeplakt zit, zal ik het misschien eens proberen. Kan haar de komende 3 maanden niet blijven ontwijken en negeren.

    Fuck off fuck off fuck off D:
    Ik jank hier bijna faaaack. Klote onweer.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 18:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee er sloeg in aan de overkant, fucking overkant STOP. Ik zag het en die elektriciteit het doet pijn aan mijn lichaam (huil)

    Het lijkt wel oorlog, holy crap D:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 18:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb twee uur geleden eten besteld. Schiet op! Ik heb honger en ik ga hier tenminste nooit meer bestellen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lekker in het donker in de regen in de duinen zitten. KOUD. (no_chears)

    I really don't know how to handle this because you are such a douche but I kinda like you but you still douchey. Ugh.


    Heaven is a place that we all have

    Okay, it's official. I'm jealous of my boyfriend. (cat) Niet zozeer omdat ie met een vriendin naar de bios gaat. Want een relatie moet gebaseerd zijn op vertrouwen en dat heb ik wel en gelukkig ben ik niet zo jaloers aangelegd.
    Maar hij heeft wél vrienden om leuke dingen mee te doen. Dat steekt, want dat wil ik ook. En dáár ben ik jaloers op. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh my stars, I genuinely think I like you. And it's been quite a long time since I've *liked* someone.


    Heaven is a place that we all have

    Superleuke dag gehad vandaag! En als kers op de taart is me kleurboek ook binnen :3 nu door de kou naar huis maar thuis lekker opwarmen met thee :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]