• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Hah, vandaag ga ik niet studeren. Ik heb morgen en overmorgen ook nog vrij. *leunt achterover in stoel*


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik wist niet dat dromen zo goed kunnen weergeven wat er met je aan de hand is en hoe je je over iets voelt.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 9:16 ]

    Merlin, holy freaking merlin.

    Ik lag op mijn rug en mijn rechter arm dag daar zo te voelen onder en sliep nogal.
    Nu wilde ik me omdraaien op mijn zij en met mijn linker hand ga ik dus over het dekbed, totdat ik iets voel.
    Het is zacht en een beetje buigbaar. Ook is het lauw. Ik voel dus verder en kom uit bij een hand. Een hand? Een hand! Er ligt een arm in mijn bed! En het is niet mijn eigen hand, want ik voel helemaal niets met het aanraken en buigen. Ik kijk dus om of er iemand achter me staat. Niemand. Maar die arm in mijn bed dan?

    Ik ga dus snel recht op zitten, blijkt het toch mijn eigen arm te zijn, die zo te voelen al een tijdje geen bloed meer heeft gekregen, want buigen gaat lastig en nu ik er vanaf ben, wordt hij helemaal warm. Er lag geen afgehakte arm in mijn bed. Gelukkig maar


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Tu tutu tu tuuu tu tuuu tuuuu tu tutu tu tuuuuu tuuuu.
    (Prokofiev, Dance of the Knights)



    ---

    I want to feel normal. I want to belong somewhere and I want to have friends in real life. I don't want to be this failure anymore. But sadly, that's the only thing I know how to be it. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh well, I tried.


    Heaven is a place that we all have

    Wat een kutnacht...


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik droomde dat een wesp me in me neus prikte en nu kan ik niet anders dan over m'n neus wrijven :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Doe ook even de moeite weer te reageren als je commentaar hebt op iets en ik beantwoord het.

    En toen zag je uitgeest staan, terwijl je zelf net een jaar geleden ook nog woonde *pijnigt hersenen* wie o wie ben jij


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ughh ughhgahhh UGH ughh ughhgahhh UGH ughh ughh gihjgg UGHhhh


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben niks haha lol


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    maar ik heb niet gekotst


    i put the fun in funeral

    Felicious schreef:
    Merlin, holy freaking merlin.

    Ik lag op mijn rug en mijn rechter arm dag daar zo te voelen onder en sliep nogal.
    Nu wilde ik me omdraaien op mijn zij en met mijn linker hand ga ik dus over het dekbed, totdat ik iets voel.
    Het is zacht en een beetje buigbaar. Ook is het lauw. Ik voel dus verder en kom uit bij een hand. Een hand? Een hand! Er ligt een arm in mijn bed! En het is niet mijn eigen hand, want ik voel helemaal niets met het aanraken en buigen. Ik kijk dus om of er iemand achter me staat. Niemand. Maar die arm in mijn bed dan?

    Ik ga dus snel recht op zitten, blijkt het toch mijn eigen arm te zijn, die zo te voelen al een tijdje geen bloed meer heeft gekregen, want buigen gaat lastig en nu ik er vanaf ben, wordt hij helemaal warm. Er lag geen afgehakte arm in mijn bed. Gelukkig maar


    Dit ervaar ik dus elke nacht. Fucking eng


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bonafide schreef:
    maar ik heb niet gekotst


    achievements


    Heaven is a place that we all have

    Oké. Ik dacht dat mijn kat gek was, maar dit slaat echt alles. Zodra hij regen hoort gaat hij naar buiten en op de stenen liggen, om zeiknat te worden. Daarom is hij altijd zo doorweekt als hij tijdens regen binnenkomt. Hij ligt er dan gewoon al een tijdje in :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.