• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Nee, ben je gek, ik hoef geen eten. Ik heb genoeg aan de zak chips die op mijn bed ligt. En de mueslirepen.

    // ik mis mijn ex wel heel erg nu. Maar dat is vooral omdat niemand nog een woord tegen me gezegd heeft vandaag. Behalve felicitaties die ik niet wilde.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 19:49 ]

    Papaaaa, je bent eindelijk thuis ;3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I sent the message but now you gotta answer like bish.


    Heaven is a place that we all have

    Ach, zo zie je maar weer dat niemand echt om me geeft. Ze zien niet eens dat ik het moeilijk heb omdat mijn domme zusje met een kind loopt en ik 1,5 jaar geleden een miskraam kreeg, wat ik nooit iemand verteld heb. Natuurlijk doet dat me niets en ben ik boos, jaloers en verdrietig om niets.

    Ik heb ook echt geen recht hier boos over te zijn. Nee, ik doe een jaar lang mijn best zwanger te worden en zij doet het gewoon zonder condoom omdat ze denkt dat dat wel kan en raakt zwanger. Het geluk is met de dommen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 19:51 ]

    I want to belong somewhere. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    I want to belong somewhere. :c

    You belong with us!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ondanks dat ik zeg dat meningen van anderen mij niets boeien, doet het me wel iets en wil ik mijn haar weer verven... godver. Hou toch jullie negatieve kut commentaar voor je en zeg gewoon dat het leuk is, of anders zeg je niets!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)
    You belong with us!


    Thanks, that's sweet of you. <3
    Even though I'm not sure who it is you mean by ''us''. Quizlet? Not so sure anymore. But that might just be my mood right now who says I even don't belong to Q right now. Or anywhere.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    PLEASE STOP IT!!! Ik kan toch niet kiezen? Laat me in het oog van de storm en trek me er alsjeblieft niet in!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik wist dat ik achteraf niets meer voor hem betekende. Ach, hoe had ik kunnen verwachten dat hij om me zou geven. Hij zei de eerste dag al dat hij niets vasts zocht. Ik wil hem ook niet tot last zijn door steeds te whatsappen.

    Sure?
    Als ik me niet elke dag op school uit hoefde te kleden, zou ik me waarschijnlijk pijn doen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 20:04 ]

    De frituur uit mijn straat gebruikt het hele Amazonewoud om die fritten in te pakken.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Mweh..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben gewoon het ongewenste kind ofzo ):


    26 - 02 - '16

    Ik ga me oprollen in mijn dekens en net zo lang huilen tot ik in slaap val.
    Stomme ongesteldheid. Stomme emoties. Stomme ik. Stomme niet kunnen communiceren in real life. Stomme waardeloze ik.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh, dit is zo irritant. Ah well, ik ga zo gewoon naar de mcdrive om eten te halen.


    Your make-up is terrible