• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Ik wil niet dik zijn. Ik wil goed kunnen communiceren. Ik ben het zat om me eenzaam te voelen. Ik wil meer durven. Ik wil geen teleurstelling meer zijn.

    Maar ik ben bang. Bang dat ik nooit zal kunnen voldoen aan mijn eigen eisen. Dat ik daar niet sterk genoeg voor ben. En na iedere teleurstelling wordt de klap groter en deins ik verder terug mijn cocon in.
    Ik kan niet communiceren. Ik zal dik blijven op deze manier. Ik verdien het om me eenzaam te voelen. Ik ben een shopaholic en vreetvarken, want voedsel en spullen maken me tenminste een beetje blij. Tijdelijk. Maar tijdelijk is meer dan niets. Hoewel die instelling weer bewijst wat voor een stuk waardeloos verdriet ik wel niet ben. Ik verdien het me kut te voelen, want ik doe er toch niets aan. Want die motivatie heb ik niet. Want ik weet toch wel dat ik het weer ga verpesten. Dus waarom proberen als het toch niet goed gaat? En anders, een goed plan heb ik toch niet en ik zou niet eens weten hoe ik dat plan maken moet.


    Ugh, Yolanda, ga slapen. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb gewoon niemand met wie ik kan praten. Fucking niemand snapt me. Niemand zal me missen als ik er niet meer ben.


    // godverdomme, waarom huil ik?
    // waarom ben ik zo en kan ik nooit iets goed doen?

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 23:01 ]

    Waarom ben ik zo mega incapabel op dit gebied, jesus christ


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Fijn dat alles wat mijn vader tegen me gezegd heeft eergisteren nu een beetje aan het zakken is en dat ik me kan beseffen dat hij me haat. Ah well, right back at ya.


    Caution first, always.

    Wat moet ik met zoveel cash geld? Ik heb nog nooit zoveel geld gehad in één keer, laat staan cash. Wat doen mensen daarmee?


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Wat moet ik met zoveel cash geld? Ik heb nog nooit zoveel geld gehad in één keer, laat staan cash. Wat doen mensen daarmee?


    Sparen ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thunderfvck schreef:
    Wat moet ik met zoveel cash geld? Ik heb nog nooit zoveel geld gehad in één keer, laat staan cash. Wat doen mensen daarmee?


    In een sok onder je bed verstoppen voor het einde der dagen? (krul)

    ---

    Stiekem vind ik het hilarisch dat ze aan hun "wir sind Deutsche" nummer een paar zinnen hebben toegevoegd met "Deutsche sind nicht Deutsch / das ist typisch Deutsch" en "unser Land ist klein, doch es passen viele rein / nicht alle müssen Deutsche sein", want dát, dat subtiel neonazi-proof maken van iets wat mild nationalistisch klinkt, is het meest Duitse wat ik me kan voorstellen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Stomme neus...


    16 - 09 - '17

    Thunderfvck schreef:
    Wat moet ik met zoveel cash geld? Ik heb nog nooit zoveel geld gehad in één keer, laat staan cash. Wat doen mensen daarmee?


    Aan mij geven :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    (...)

    Aan mij geven :Y)


    No. D:

    Wow, ik heb een koffer nodig, ik heb teveel alcohol gekocht in Duitsland. Maar mijn feestje wordt leuk.


    Your make-up is terrible

    And at two o clock in the night all you might wanna do is cry, right?... Ik wil jullie niet kwijt..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ah fuck, nieuwe serie verslaving...


    What would Emma do?

    Vanaf nu meerdere keren per nacht wakker worden van het gehuil is een ding. Het huilt ook zo vreselijk irritant. Ik hoop echt dat het snel januari is en ze uit huis gaat.

    Ik haat het al om één keer wakker te worden in de nacht. Het zou fijn zijn als mijn oma en zusje zachter zouden praten, niet roepen terwijl ze in dezelfde kamer staan, en niet met de deuren zouden slaan.

    / jezus, ik vraag heel normaal of haar licht uit mag omdat jullie beneden zitten. Dan hoef je niet zo flauw te doen en zeggen 'vervelend he, als een licht aan is'. En mijn lieve zusje wordt ook meteen boos als ik het vraag. Wauw, jij kan echt vergeten dat ik normaal tegen je ga doen zolang jij zo tegen mij doet.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 6:12 ]

    Normaal gesproken doet slaap wel wonderen. Maar ik voel me nog precies hetzelfde als gisterenavond. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •