• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Felicious schreef:
    (...)

    BET IS ON! Hahaha hopelijk kan je

    //NEVER ITS WAY TOO CUTE

    Ik ben nieuwsgierig (cat)
    Wat is hier aan de hand? :x


    Deep inside, I've never felt alive

    Recherche schreef:
    (...)
    Ik ben nieuwsgierig (cat)
    Wat is hier aan de hand? :x


    Ik heb een vermoeden dat Anna me vermoord als ik het zeg, maar het is echt meeeega schattig^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Felicious schreef:
    (...)

    Ik heb een vermoeden dat Anna me vermoord als ik het zeg, maar het is echt meeeega schattig^^

    Vreemd genoeg had ik dat al door, haha (krul)


    Deep inside, I've never felt alive

    Laat me lekker met rust of zo. I don't fucking care!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 9:47 ]

    Felicious schreef:
    (...)

    Ik heb een vermoeden dat Anna me vermoord als ik het zeg, maar het is echt meeeega schattig^^


    Pssst, come to the dark side. Tell us everything. I've got cupcakes. (cat)
    Nee, dat laatste is niet eens gelogen lol. We've got cupcakes. For real. Come and get some if you'd like. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De pannenkoeken die mijn vriend zou bakken als ontbijt zijn mislukt en toen moest hij weg en nu heb ik geen eten. Zal ik naar de supermarkt gaan en hier weer terugkomen of naar mijn eigen huis of snel een broodje eten op weg naar de sporthal? Struggles


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    It's not okay how much I miss you and I'm honestly crying like what the fuck is wrong with me, I shouldn't.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    'Het kind kan er niks aan doen.'
    Welk kind? Mijn zusje, of haar kind? Mijn zusje kon er zeker wel iets aan doen: niet zo dom zijn. (': Reken er maar niet op dat ik "gezellig" beneden ga zitten als ze thuis zijn. Ha ha, nee.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 10:33 ]

    Ik vind dit toch wel een beetje te ver gaan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hhaah, dus ineens hoef je geen rekening meer te houden met anderen? Oké, dan hou ik ook geen rekening meer met jou. Als jij dit spelletje wil spelen, vind ik dat prima.

    En dan zit je uit frustratie te janken. Blegh.

    Oh soms...
    Ik heb echt geweldige ouders maar ik kan niet wachten tot ik op mezelf woon. Maar dat kan nog wel vier jaar duren.
    Het valt gewoon te merken dat ik het "kind zijn" totaal ontgroeid ben en bijna niets meer van ze kan hebben.

    Krolock schreef:
    Oh soms...
    Ik heb echt geweldige ouders maar ik kan niet wachten tot ik op mezelf woon. Maar dat kan nog wel vier jaar duren.
    Het valt gewoon te merken dat ik het "kind zijn" totaal ontgroeid ben en bijna niets meer van ze kan hebben.


    Precies dit, daarom ben ik waarschijnlijk begin volgend jaar het huis uit ^^

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 11:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan je niet gewoon ophouden met zeuren? Godverdomme zeg. Je bent écht irritant.


    Your make-up is terrible

    Ik wil gewoon heel graag eens iets gezelligs gaan doen oké