• Heey Qletters,
    Omdat ik de laatste tijd een aantal topics voorbij heb zien komen over Qletters die boeken hebben uitgebracht - in eigen beheer of via echte uitgevers - leek het mij leuk om hier een algemeen topic over te maken. Er zijn vast nog wel meer - waaronder ikzelf - die hun boek willen uitbrengen, al is het maar in eigen beheer. In dit topic wil ik alle boeken van Qletters neerzetten die te bestellen zijn en tips en sites zetten om jouw eigen verhaal uit te geven! Ik heb hier zelf weinig ervaring mee, maar volgens mij zijn er wel een aantal hier die kunnen helpen.

    [En het is misschien ook leuk om een beetje een plek te hebben waar degene die hun boek uit geven een kans hebben om hun boek te promoten etc. ik zelf zou namelijk heel graag meer Quizlet boeken in mijn kast willen hebben, ik heb er al een speciaal plankje voor (:]

    TIPS AND TRICKS
    Pumbo.nl, ik weet dat dit een hele fijne site is die je helpt bij het drukken van je boek - op welke schaal dan ook.

    QUIZLET BOOKS

    laat even een link naar je topic/site en je cover afbeelding achter als je erbij wilt!
    Schaduwen der Verdoemenis (Luotisade, #1) // goodreads

    The Mystery Behind the Mask // goodreads

    Droomleven van een Fangirl

    [ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 13:46 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ah wat leuk. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuk idee!

    Ik vind het ook een heel erg leuk idee.


    She wanted a storm to match her rage.

    Dit is echt een fantastisch idee!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oh, leuk idee! ^^


    What would Emma do?

    Krolock schreef:
    Leuk idee!


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ooh, dit is een geweldig idee! ^^


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    Ooh, dit is een geweldig idee! ^^


    <3

    Ooh hoe leuk!! :D