• Heey Qletters,
    Omdat ik de laatste tijd een aantal topics voorbij heb zien komen over Qletters die boeken hebben uitgebracht - in eigen beheer of via echte uitgevers - leek het mij leuk om hier een algemeen topic over te maken. Er zijn vast nog wel meer - waaronder ikzelf - die hun boek willen uitbrengen, al is het maar in eigen beheer. In dit topic wil ik alle boeken van Qletters neerzetten die te bestellen zijn en tips en sites zetten om jouw eigen verhaal uit te geven! Ik heb hier zelf weinig ervaring mee, maar volgens mij zijn er wel een aantal hier die kunnen helpen.

    [En het is misschien ook leuk om een beetje een plek te hebben waar degene die hun boek uit geven een kans hebben om hun boek te promoten etc. ik zelf zou namelijk heel graag meer Quizlet boeken in mijn kast willen hebben, ik heb er al een speciaal plankje voor (:]

    TIPS AND TRICKS
    Pumbo.nl, ik weet dat dit een hele fijne site is die je helpt bij het drukken van je boek - op welke schaal dan ook.

    QUIZLET BOOKS

    laat even een link naar je topic/site en je cover afbeelding achter als je erbij wilt!
    Schaduwen der Verdoemenis (Luotisade, #1) // goodreads

    The Mystery Behind the Mask // goodreads

    Droomleven van een Fangirl

    [ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 13:46 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ah wat leuk. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuk idee!

    Ik vind het ook een heel erg leuk idee.


    She wanted a storm to match her rage.

    Dit is echt een fantastisch idee!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oh, leuk idee! ^^


    What would Emma do?

    Krolock schreef:
    Leuk idee!


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ooh, dit is een geweldig idee! ^^


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    Ooh, dit is een geweldig idee! ^^


    <3

    Ooh hoe leuk!! :D


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Ik voel me wel wat eenzaam hahaha. Ik weet er in elk geval nog drie die zich hier kunnen melden. :'P
    Mijn tweede boek ga ik waarschijnlijk de volgende maand laten drukken bij Pumbo. ^^

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 18:13 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Femtastic schreef:
    Oh, leuk idee! ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Tyki schreef:
    Dit is echt een fantastisch idee!


    i wanna die with you once or twice.

    Je mag The Mystery Behind the Mask er wel bijzetten hoor. Niet dat het heel erg zinvol is misschien, maar dan is Natas wat minder alleen zo in die lijst haha. Ik ga mijn best doen NaNo te gebruiken om te werken aan het eerste manuscript dat ik op wil sturen naar een uitgever, dus hopelijk kan ik ooit een écht door een uitgever uitgegeven boek op die lijst zetten (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    Je mag The Mystery Behind the Mask er wel bijzetten hoor. Niet dat het heel erg zinvol is misschien, maar dan is Natas wat minder alleen zo in die lijst haha. Ik ga mijn best doen NaNo te gebruiken om te werken aan het eerste manuscript dat ik op wil sturen naar een uitgever, dus hopelijk kan ik ooit een écht door een uitgever uitgegeven boek op die lijst zetten (bloos)

    Ja same (: ik wil NaNo ook gebruiken om mijn boek af te schrijven en als ik er tevreden genoeg over ben om hem op te sturen dan geef ik het misschien wel een kans.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja same (: ik wil NaNo ook gebruiken om mijn boek af te schrijven en als ik er tevreden genoeg over ben om hem op te sturen dan geef ik het misschien wel een kans.


    Ik twijfel alleen nog heel erg of ik een losstaande Thriller (nu ja losstaand, al mijn Thriller ideeën zijn losstaande verhalen, maar wel verbonden met elkaar kinda) of het eerste deel van een fantasie reeks van waarschijnlijk 5 delen uit ga schrijven :/ Wordt mijn eerste manuscript een eng verhaal met heel veel dood en verdoemenis of een fantasie avonturenboek dat prima ook door kinderen gelezen kan worden... :W

    Iemand enig idee wat het beter doet als eerste boek bij uitgevers? :p


    Happy Birthday my Potter!