• Heey Qletters,
    Omdat ik de laatste tijd een aantal topics voorbij heb zien komen over Qletters die boeken hebben uitgebracht - in eigen beheer of via echte uitgevers - leek het mij leuk om hier een algemeen topic over te maken. Er zijn vast nog wel meer - waaronder ikzelf - die hun boek willen uitbrengen, al is het maar in eigen beheer. In dit topic wil ik alle boeken van Qletters neerzetten die te bestellen zijn en tips en sites zetten om jouw eigen verhaal uit te geven! Ik heb hier zelf weinig ervaring mee, maar volgens mij zijn er wel een aantal hier die kunnen helpen.

    [En het is misschien ook leuk om een beetje een plek te hebben waar degene die hun boek uit geven een kans hebben om hun boek te promoten etc. ik zelf zou namelijk heel graag meer Quizlet boeken in mijn kast willen hebben, ik heb er al een speciaal plankje voor (:]

    TIPS AND TRICKS
    Pumbo.nl, ik weet dat dit een hele fijne site is die je helpt bij het drukken van je boek - op welke schaal dan ook.

    QUIZLET BOOKS

    laat even een link naar je topic/site en je cover afbeelding achter als je erbij wilt!
    Schaduwen der Verdoemenis (Luotisade, #1) // goodreads

    The Mystery Behind the Mask // goodreads

    Droomleven van een Fangirl

    [ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 13:46 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Devinsport schreef:
    (...)

    Jap. Heerlijk een maandje dood en verderf plus een heerlijk bitchy hoofdpersonage (wbw)


    Hahaha, klinkt echt heel gaaf!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik vind het toch nog steeds prachtig dat er Qers zijn die een eigen boek hebben uitgebracht! Denken jullie trouwens dat dat sowieso had gebeurd, ook al was Q er niet, of zouden jullie dan misschien een hele andere richting zijn uitgegaan? ^^

    En zijn er nog veel mensen met een eigen boek bezig op dit moment? c:


    What would Emma do?

    Zonder Quizlet zou ik héél veel verhalen nooit hebben afgemaakt/nooit aan begonnen zijn. Ik weet ook niet of ik dan zo veel inspiratie had gehad en zo veel geschreven had als nu. Ö

    Interesting question, hehe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Femtastic schreef:
    Ik vind het toch nog steeds prachtig dat er Qers zijn die een eigen boek hebben uitgebracht! Denken jullie trouwens dat dat sowieso had gebeurd, ook al was Q er niet, of zouden jullie dan misschien een hele andere richting zijn uitgegaan? ^^

    En zijn er nog veel mensen met een eigen boek bezig op dit moment? c:

    Ik ben sowieso bezig met een eigen boek, maar ik vind het nooit goed genoeg om uit te brengen hoewel ik al meerdere complete verhalen heb geschreven.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Femtastic schreef:
    Ik vind het toch nog steeds prachtig dat er Qers zijn die een eigen boek hebben uitgebracht! Denken jullie trouwens dat dat sowieso had gebeurd, ook al was Q er niet, of zouden jullie dan misschien een hele andere richting zijn uitgegaan? ^^

    En zijn er nog veel mensen met een eigen boek bezig op dit moment? c:


    Ikke maar ik vind mezelf niet goed genoeg om hem op te sturen naar uitgevers of nog maar te laten lezen aan vrienden xD
    Ik denk zonder Q dat ik nooit zou zijn gaan schrijven.. Lang leven Q want ik hou ervan om te schrijven :D


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Femtastic schreef:
    Ik vind het toch nog steeds prachtig dat er Qers zijn die een eigen boek hebben uitgebracht! Denken jullie trouwens dat dat sowieso had gebeurd, ook al was Q er niet, of zouden jullie dan misschien een hele andere richting zijn uitgegaan? ^^

    En zijn er nog veel mensen met een eigen boek bezig op dit moment? c:


    Zonder Q zou ik überhaupt niet verder zijn gekomen dan duizend woorden per verhaal, en dat zou dat kleine probeersel uit niet meer bestaan dan grammaticaal incorrecte zinnen en verkeerde woordvolgordes. :'D Lang leve Quizlet *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Femtastic schreef:
    Ik vind het toch nog steeds prachtig dat er Qers zijn die een eigen boek hebben uitgebracht! Denken jullie trouwens dat dat sowieso had gebeurd, ook al was Q er niet, of zouden jullie dan misschien een hele andere richting zijn uitgegaan? ^^

    En zijn er nog veel mensen met een eigen boek bezig op dit moment? c:


    Hmmmm idk. Ik schreef al aan TMBTM voor ik op Q kwam, de eerste versie ervan iig. En heb als kind zodra ik leerde schrijven ook al vele verhalen geschreven zonder dat ik mij dit eigenlijk realiseerde, vond ze laatst weer terug. Dus ik heb geen idee wat er gebeurd zou zijn als ik hier niet was gekomen. Het kan alsnog gebeurd zijn, maar het kan ook heel anders zijn gelopen.

    En mijn planning is dus om met NaNo een flink begin te maken aan Dodenlied. Geen idee wanneer de eerste versie precies af gaat zijn, dan verbeteren tot ik erbij neerval en dan opsturen naar uitgevers I guess.


    Happy Birthday my Potter!

    Hi c:
    Ik heb ook een boek uitgebracht, dat origineel hier op Q is verschenen!

    De titel is 'Droomleven van een Fangirl' door Laurianne Aerts. Het is te bestellen via welovefanfiction.com én bij zowat elke boekhandel !
    Op 30 oktober is er ook een klein evenementje rond m'n boek n.n

    Als je meer info nodig hebt, pls met me know !!


    soul made of stardust and chaos.

    Ik vind het echt interessant om te zien hoeveel invloed Q er bij veel mensen op gehad heeft! c:


    What would Emma do?

    itsmagicc schreef:
    Hi c:
    Ik heb ook een boek uitgebracht, dat origineel hier op Q is verschenen!

    De titel is 'Droomleven van een Fangirl' door Laurianne Aerts. Het is te bestellen via welovefanfiction.com én bij zowat elke boekhandel !
    Op 30 oktober is er ook een klein evenementje rond m'n boek n.n

    Als je meer info nodig hebt, pls met me know !!

    Heb je een cover foto? Dan zet ik het erbij (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    (...)
    Heb je een cover foto? Dan zet ik het erbij (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Tadaaa. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben nu trouwens bezig bij Pumbo, en ik moet zeggen dat ik ze echt enorm behulpzaam vind. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mtmtmtmtmt (cat)

    Ik ben ook bezig met een eigen boek maar vind mijn eigen verhalen nooit goed genoeg. Jep, perfectionist. Ook heb ik lang niet altijd genoeg motivatie om er echt mee verder te gaan en door te zetten.


    oi, suzy

    Oh god ik was helemaal vergeten om hier nog naar te kijken, bedankt om de cover even voor me te plaatsen haha!


    soul made of stardust and chaos.