• Heeft een van jullie vrienden je wel eens in de steek gelaten? En dan bedoel ik, dat het contact al een paar jaar aan het verwateren is en dan plotseling ga je naar de middelbare en zij vindt een nieuwe vriendin, wordt razend populair en praat nooit meer met je.
    Ik zit hier best wel mee in de knoop en weet niet wat ik moet doen. Heeft iemand advies voor mij?

    Het is allemaal goed gekomen hoor!
    Toen ik haar bij het binnenkomen zag en naast haar ging zitten zat ik al helemaal te shaken. Ik durfde haar niet te vragen of ze met me wilde praten in de pauze, dus stuurde ik een briefje. Ze keek me aan en haalde haar schouders op, wat ik later begreep toen ze blijkbaar naar de fysio moest in de pauze.
    Erna heeft ze op me gewacht en ik trof haar buiten. We hebben toen eerst even gelachen over hoe verschrikkelijk onze dag was en daarna vroeg ze me ernaar.
    Ik heb haar toen verteld dat ik dit heel moeilijk vond en daarna dat ik vond dat we uit elkaar waren gegroeid. Ze zei ook dat ze het heel druk had (ik kan zelf ook maar 1 dag in de week dus ik geloof dat wel) met school en sport.
    Toen zei ze dat ze het zelf ook heel jammer vond en het leek haar een goed idee om weer heel veel af te spreken, te beginnen met dit weekend.

    Ik ben dus voor niets zo bang gewest voor dit gesprek en zonder jullie steun had ik het dan ook nooit gevoerd.

    Bedankt!

    Xx

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 10:47 ]

    Goed dat het zo goed afgelopen en dat je vriendin een positief meisje lijkt! Als jullie er aan werken komt het vast wel weer in orde. Het belangrijkste is dat jullie het allebei inzien, in plaats van jij alleen. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Goed dat het zo goed afgelopen en dat je vriendin een positief meisje lijkt! Als jullie er aan werken komt het vast wel weer in orde. Het belangrijkste is dat jullie het allebei inzien, in plaats van jij alleen. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.