• HET WILLEM VAN ORANJE COLLEGE
    Amsterdam.
    It’s a postcard city,
    With red trams,
    And blue bikes,
    The sweet smell of tea,
    Or some other form of herbal gratification,
    Colorful wooden tulips,
    And record stores with ancient walls.


    HET VERHAAL
          Wij volgen hier leerlingen uit H5A, H5B en V6A. We zullen ze vooral volgen buiten school, dus hoe ze thuis of op straat leven, hoe ze met feestjes omgaan... De belangrijkste factoren voor de leerlingen zijn vaak ook de factoren die niks met school te maken hebben en feest, sport, alcohol, seks, rondhangen, roken, enzovoort. Dat is waar hun leven om draait. Die toekomst, waar ze zogenaamd van school rekening mee moeten houden, komt in de toekomst wel.
    We volgen dus de leerlingen in hun dagelijks leven. De ene vind zijn lol in een pakje sigaretten, de andere in een restaurantje. De ene vind ik grappig om dag in dag uit vuurwerk af te steken, de ander plundert liever de Albert Heijn op 5 minuten afstand van school. Ieder zo zijn eigen ding.
    Maar hoe gaan de "rijke" en de "arme", leerlingen, om zo het onderscheid maar even te maken, met elkaar om? Botst Zuid en Zuid-Oost verschrikkelijk, of loopt het allemaal wel op rolletjes? Daar zullen we gauw genoeg achter komen.


    DE LEERLINGEN
    H5A — Zuid-Oost
    • Akkie de Mol — Bridget Satterlee — Bisou — 1.2
    • Farah Sahar Alfarsi — Cindy Kimberly — Zusak — 1.4
    • Katelijne Renée Kleijn — Danielle Campbell — Maslany — 1.3
    • Anna Mahabier — Lana Ogilvie — MirandaCosgrove — 1.5
    • Yorick Marijn van der Vegt — Zach Clayton — trasecolare — 1.2
    • Zeger Sergeyev van Manen — Maciej Grubich — Vesa — 1.4

    H5B — Zuid
    • Noah Melinda van Ypen — Emma Watson — sigil — 1.4
    • Adriana Lisa Kuijpers — Baskin Champion — Sunrises — 1.6
    • Rykka Johansson — Emma Roberts — Polovina — 1.2
    • Dries Bosman — Jake T. Austin — Ruin — 1.3
    • Aleczander Bossen — Tyler Blackburn — Thunderfvck — 1.5

    V6A — Zuid-Oost
    • Norah Hadewych van Leeuwenhoek — Sahara Ray — Astraeus — 1.3
    • Bree Wade — Emilia Clarke — Sempre — 1.2
    • Jaqueline 'Sjaak' Lenthe de Ruyter — Ellen Page — xPaperPlane — 1.5
    • Christopher Arthur van der Put — Christopher Paskowski — greenlight22 — 1.4
    • Mohammed 'Mo' Emir Yilmaz — Zayn Malik — Cotrona — 1.3
    • Micheal 'Kealan' Klaarendeijk — Kian Lawley — Kian — 1.5


    REGELS
    — De algemene huisregels van Quizlet.
    — Alleen ik, trasecolare, maar de nieuwe topics aan • Ik, Astraeus, heb toestemming om dit topic te maken.
    — Maximaal 2 rollen per persoon.
    — Geen perfecte rollen, niemand is perfect.
    — 16+ is toegestaan, meld dit even bovenaan je post.
    — Het woordenaantal van je posts moet minimaal 200 woorden bevatten.


    BIRTHDAYS
    Rekening houdend met startdatum RPG
    Yorick • 11 april 2000 — 11 april 2017, 17
    Akkie • 2 december 1999 — 2 december 2016, 17
    Bree • 1 november 1999 — 1 november, 17
    Rykka • 3 december 1999 — 3 december, 17
    Dries • 14 mei 1999 — 14 mei 2017, 18
    Norah • 7 februari 1999 — 7 februari 2017, 18
    Katelijne • 8 juli 1998 — 8 juli 2017, 19
    Mohammed • 19 oktober 1997 — 19 oktober 2016, 19
    Farah • Unknown, 1999/2000 — Unknown, unknown
    Zeger • 18 augustus 1999 — 18 augustus 2017, 18
    Noah • 12 december 1999 — 12 december 2016, 17
    Christopher • 1 april 1998 — 1 april 2017, 19
    Anna • 2 december 1998 — 2 december 2016, 18
    Aleczander • 24 juni 1999 — 24 juni 2017, 18
    Kealan • 1 januari 1998 — 1 januari 2017, 19
    Jaqueline • 13 december 1998 — 13 december 2016, 18
    Adriana • 7 juli 2000 — 7 juli 2017, 17


    SHIPS
    Legenda
    Hier komt nog tekst!



    TOPICS
    Rollentopic
    Praattopic 1
    [url=]Speeltopic[/url]



    Up with the sun. Gone with the wind.

    anyone voor Yorick?


    take risks

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Of andersom
    had al een post gemaakt vandaar. Dat je dat als reactie kon doen, Daarnaast stapt Noah niet echt op mensen af,

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 19:02 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    trasecolare schreef:
    anyone voor Yorick?


    Ik heb Katelijne (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb Noah, al weet ik niet zeker of ze elkaar kennen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Misschien is het leuk dat we bij de tijdsskip doen dat er een feestje is, of zo? Zo is er de mogelijkheid dat mensen die elkaar niet kennen toch in dezelfde ruimte zitten, haha.
    Ik stel Katelijne voor, die is toch hartstikke verwend.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Iemand zou Noah dan mee moeten slepen haha, ze is veels te verlegen om uit zichzelf te gaan. Tevens voor geval ik t vergeet:

    Relaties Noah

    • Micheal 'Kealan' Klaarendijk -Noah heeft een énorme crush op Kealan. Ze kent hem via haar beste vriend. Ze is al verlegen maar dit word altijd nog een beetje extra versterkt als hij in de buurt is. Dan gaat ze stotteren en hakkelen, naast het feit dat ze dan enorm klunzig word. Naast dat ze hem gewoon enorm knap vind, bewondert ze hem voor het feit dat hij zo 'outgoing' is. Zij zou dit zelf nooit durven.
    •Christopher Arthur van der Put -Chris is Noah haar beste vriend. Hij is iemand aan wie ze alles kan vertellen, wat ze dan ook doet. Naast het feit dat ze heel veel plezier met elkaar beleven. Ze ziet hem een beetje als haar grote broer, hij is dan ook wel wat ouder dan haar. Wat het ook maakt dat ze zich bij hem helemaal durft te laten gaan. Ze merkt ook wel dat hij beschermend over haar is maar dit vind ze alleen maar fijn.
    • Aleczander Bossen -Aleczander is een klasgenoot van Noah, iemand waar ze normaal mee omgaat, al zit hij altijd erg obvious met haar te flirten, waardoor ze heel vaak het idee heeft dat hij haar voor de gek houd. Ze word hier nogal ongemakkelijk van,maar verlegen als ze is reageert ze hier verlegen en hakkelig op, dan dat er daadwerkelijk iets aan doet of wat van zegt.
    • Dries Bosman- Dries is meer een 'kennis' van Noah. Ze helpt hem veel met de talen vakken waar hij veel moeite mee heeft, maar verder kent ze hem niet echt.
    • Mohammed "Mo" Emir Yilmaz - Mo is gewoon een vriend van Noah. Ze maken een praatje als ze elkaar tegen komen, en soms hangen ze een beetje rond. Al doet Noah dit niet vaak als er andere vrienden van hem erbij zijn. Ze is nogal anders dan hen, dus vind ze dit ongemakkelijk.
    • Bree Wade-Bree is een collega van Noah, in de boekenwinkel van haar ouders. Toen ze er achter kwamen dat ze beide nogal 'awkward' zijn op school, dezelfde school notabene is er een vriendschap ontstaan. Deze vriendschap is met de tijd steeds hechter geworden en in de loop van de tijd zijn ze ook dingen buiten school en werk om gaan doen. Zo doen ze vaak aan film avondjes of shoppen ze samen.
    • Norah Hadewych van Leeuwenhoek - Gezien Norah haar studie net zo serieus neemt als Noah dat doet, besloten ze een studiegroepje op te richten, waarin ze af en toe samen komen om te studeren. Noah mag haar graag en gaat dan ook altijd wel goed met haar om. Ze zou ook wel buiten het studiegroepje met haar om willen gaan maar durft dit simpelweg niet te vragen.
    • Akkie de Mol Akkie is een vriendin van Noah. Waar Noah verlegen is, is Akkie dat helemaal niet. Zij is degene die Noah uitdaagt om meer dingen te doen waarbij Noah zich helemaal niet comfortabel. Dit vind Noah niet prettig, maar beseft wel dat dit juist wel goed voor haar is dus laat ze dit toe.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 19:50 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Maslany& Sigil: Volgensmij hadden we nog geen relaties voor Katelijne en Yorick en Noah en Yorick, maar whooo cares, maybe dat ze elkaar wel van naam kennen omdat ze allemaal in 5 havo zitten, maar niet echt persoonlijk, en bij de fietsenstalling of weet ik veel waar met elkaar praten? Of dat Yor perongeluk tegen één van hen aanfietst ofzo HAHHA :')

    en dat van een feestje, goed idee!


    take risks

    Yeaah kan hahaha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kan ook wel Mo's bday zijn if y'all want?


    El Diablo.

    trasecolare schreef:
    Maslany& Sigil: Volgensmij hadden we nog geen relaties voor Katelijne en Yorick en Noah en Yorick, maar whooo cares, maybe dat ze elkaar wel van naam kennen omdat ze allemaal in 5 havo zitten, maar niet echt persoonlijk, en bij de fietsenstalling of weet ik veel waar met elkaar praten? Of dat Yor perongeluk tegen één van hen aanfietst ofzo HAHHA :')

    en dat van een feestje, goed idee!


    Volgens mij hadden Katelijne en Yorick wel een relatie, maar ik weet niet meer precies wanneer we dat besproken hebben.

    & Cotrona, kennen Mo en Katelijne elkaar? Zij heeft een kast van een huis, dan vieren ze gewoon verlaat hun 19e verjaardag.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Katelijne is geniaal :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Katelijne is geniaal :')


    Hahaha, thanks, I try. De bitchy opmerkingen come from within.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    @maslany kan wel maar hun verjaardagen zitten een aardig stuk uit elkaar. Daarbij heb ik hem al van alles laten plannen dus ja, maar als jullie het geen goed idee vinden hoeft het niet


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    @maslany kan wel maar hun verjaardagen zitten een aardig stuk uit elkaar. Daarbij heb ik hem al van alles laten plannen dus ja, maar als jullie het geen goed idee vinden hoeft het niet


    Nee joh, als jij graag zijn verjaardag wil vieren op die zaterdag moet je dat gewoon doen. Dan geeft Katelijne wel gewoon de afterparty (;


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik vind het opvallend dat iedereen Noah zo voorbij loopt terwijl ze bijna pal voor de in/uit gang staat :')


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]