• HET WILLEM VAN ORANJE COLLEGE
    Amsterdam.
    It’s a postcard city,
    With red trams,
    And blue bikes,
    The sweet smell of tea,
    Or some other form of herbal gratification,
    Colorful wooden tulips,
    And record stores with ancient walls.


    HET VERHAAL
          Wij volgen hier leerlingen uit H5A, H5B en V6A. We zullen ze vooral volgen buiten school, dus hoe ze thuis of op straat leven, hoe ze met feestjes omgaan... De belangrijkste factoren voor de leerlingen zijn vaak ook de factoren die niks met school te maken hebben en feest, sport, alcohol, seks, rondhangen, roken, enzovoort. Dat is waar hun leven om draait. Die toekomst, waar ze zogenaamd van school rekening mee moeten houden, komt in de toekomst wel.
    We volgen dus de leerlingen in hun dagelijks leven. De ene vind zijn lol in een pakje sigaretten, de andere in een restaurantje. De ene vind ik grappig om dag in dag uit vuurwerk af te steken, de ander plundert liever de Albert Heijn op 5 minuten afstand van school. Ieder zo zijn eigen ding.
    Maar hoe gaan de "rijke" en de "arme", leerlingen, om zo het onderscheid maar even te maken, met elkaar om? Botst Zuid en Zuid-Oost verschrikkelijk, of loopt het allemaal wel op rolletjes? Daar zullen we gauw genoeg achter komen.


    DE LEERLINGEN
    H5A — Zuid-Oost
    • Akkie de Mol — Bridget Satterlee — Bisou — 1.2
    • Farah Sahar Alfarsi — Cindy Kimberly — Zusak — 1.4
    • Katelijne Renée Kleijn — Danielle Campbell — Maslany — 1.3
    • Anna Mahabier — Lana Ogilvie — MirandaCosgrove — 1.5
    • Yorick Marijn van der Vegt — Zach Clayton — trasecolare — 1.2
    • Zeger Sergeyev van Manen — Maciej Grubich — Vesa — 1.4

    H5B — Zuid
    • Noah Melinda van Ypen — Emma Watson — sigil — 1.4
    • Adriana Lisa Kuijpers — Baskin Champion — Sunrises — 1.6
    • Rykka Johansson — Emma Roberts — Polovina — 1.2
    • Dries Bosman — Jake T. Austin — Ruin — 1.3
    • Aleczander Bossen — Tyler Blackburn — Thunderfvck — 1.5

    V6A — Zuid-Oost
    • Norah Hadewych van Leeuwenhoek — Sahara Ray — Astraeus — 1.3
    • Bree Wade — Emilia Clarke — Sempre — 1.2
    • Jaqueline 'Sjaak' Lenthe de Ruyter — Ellen Page — xPaperPlane — 1.5
    • Christopher Arthur van der Put — Christopher Paskowski — greenlight22 — 1.4
    • Mohammed 'Mo' Emir Yilmaz — Zayn Malik — Cotrona — 1.3
    • Micheal 'Kealan' Klaarendeijk — Kian Lawley — Kian — 1.5


    REGELS
    — De algemene huisregels van Quizlet.
    — Alleen ik, trasecolare, maar de nieuwe topics aan • Ik, Astraeus, heb toestemming om dit topic te maken.
    — Maximaal 2 rollen per persoon.
    — Geen perfecte rollen, niemand is perfect.
    — 16+ is toegestaan, meld dit even bovenaan je post.
    — Het woordenaantal van je posts moet minimaal 200 woorden bevatten.


    BIRTHDAYS
    Rekening houdend met startdatum RPG
    Yorick • 11 april 2000 — 11 april 2017, 17
    Akkie • 2 december 1999 — 2 december 2016, 17
    Bree • 1 november 1999 — 1 november, 17
    Rykka • 3 december 1999 — 3 december, 17
    Dries • 14 mei 1999 — 14 mei 2017, 18
    Norah • 7 februari 1999 — 7 februari 2017, 18
    Katelijne • 8 juli 1998 — 8 juli 2017, 19
    Mohammed • 19 oktober 1997 — 19 oktober 2016, 19
    Farah • Unknown, 1999/2000 — Unknown, unknown
    Zeger • 18 augustus 1999 — 18 augustus 2017, 18
    Noah • 12 december 1999 — 12 december 2016, 17
    Christopher • 1 april 1998 — 1 april 2017, 19
    Anna • 2 december 1998 — 2 december 2016, 18
    Aleczander • 24 juni 1999 — 24 juni 2017, 18
    Kealan • 1 januari 1998 — 1 januari 2017, 19
    Jaqueline • 13 december 1998 — 13 december 2016, 18
    Adriana • 7 juli 2000 — 7 juli 2017, 17


    SHIPS
    Legenda
    Hier komt nog tekst!



    TOPICS
    Rollentopic
    Praattopic 1
    [url=]Speeltopic[/url]



    Up with the sun. Gone with the wind.

    Sigil schreef:
    Ik vind het opvallend dat iedereen Noah zo voorbij loopt terwijl ze bijna pal voor de in/uit gang staat :')


    Oh echt! Dan heeft Christopher dat waarschijnlijk ook gedaan. Hoewel hij wel al eerst bij de uitgan stond hoor ;p


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Mijn post was eerder xD dus ja dan heb ie dat wss gedaan! Dan zegt ie der straks maar gedag. XD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nou goed, Katelijne heeft sowieso niks met haar dus zo gek is het niet dat ze haar voorbij zou lopen. Daarnaast had ik het niet gezien.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Pfff ik weet het ook allemaal niet meer jongens /: idk had der niet gezien


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het wordt denk ik nogal een ingewikkeld verhaal als je iedereen die je personage ziet in je post moet verwerken ;D want volgens mij zijn ze zo'n beetje allemaal op het schoolplein/hoe het ook heet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sigil schreef:
    Mijn post was eerder xD dus ja dan heb ie dat wss gedaan! Dan zegt ie der straks maar gedag. XD


    Oh fuck ja daar heb je gelijk in. Ik denk dat ik wat te enthousiast was over mijn date idee dat ik er over heen heb gelezen. Maar volgens mij zat Christopher binnen bij de uitgang en zij buiten dus inprincipe is hij haar niet voorbij gelopen. (A)


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik snap dat allemaal best hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar het is best frustrerend als er ook niet gereageerd word op mijn vragen wie er naar haar toe wil komen, of naar wie ik haar uiteindelijk kan sturen.

    Maja ik wacht t wel af, hebben nog genoeg niet gereageerd in zowel speeltopic als praat topic. :3

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 21:07 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik snap dat allemaal best hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar het is best frustrerend als er ook niet gereageerd word op mijn vragen wie er naar haar toe wil komen, of naar wie ik haar uiteindelijk kan sturen.

    Maja ik wacht t wel af, hebben nog genoeg niet gereageerd in zowel speeltopic als praat topic. :3


    Oh ik dacht eigenlijk dat Dries naar haar toe zou gaan ;o Misschien Akkie dan?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oh ik dacht eigenlijk dat Dries naar haar toe zou gaan ;o Misschien Akkie dan?


    Is goed, die zijn toch vrienden haha.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik snap dat allemaal best hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar het is best frustrerend als er ook niet gereageerd word op mijn vragen wie er naar haar toe wil komen, of naar wie ik haar uiteindelijk kan sturen.

    Maja ik wacht t wel af, hebben nog genoeg niet gereageerd in zowel speeltopic als praat topic. :3


    Ja dat begrijp ik dat is inderdaad wel wat frusterend. Christopher is helaas al bezet, maar als je wat interactie wilt hebben mag ze hem wel een berichtje sturen ofzo dat ze zo contact hebben. Ooh en Christopher kan haar sowieso wel meeslepen naar het feest, hoewel Christopher ook weer niet de grootste feestganger is.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Sigil schreef:
    Ik snap dat allemaal best hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar het is best frustrerend als er ook niet gereageerd word op mijn vragen wie er naar haar toe wil komen, of naar wie ik haar uiteindelijk kan sturen.

    Maja ik wacht t wel af, hebben nog genoeg niet gereageerd in zowel speeltopic als praat topic. :3


    Ik had gezegd dat ze naar Dries toe mocht komen, dus dan moet je niet zo gaan doen. Want er is wel degelijk gereageerd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Ik had gezegd dat ze naar Dries toe mocht komen, dus dan moet je niet zo gaan doen. Want er is wel degelijk gereageerd.


    En als je gezien had, had ik al gereageerd, waar jij dan weer op zou moeten reageren evt. Wat ik overigens ook gezegd heb.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 21:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik had het speeltopic nog niet gezien :x Kan Adriana ergens naartoe ? (;

    Sigil schreef:
    (...)

    En als je gezien had, had ik al gereageerd, waar jij dan weer op zou moeten reageren evt. Wat ik overigens ook gezegd heb.


    Je kunt toch wel bedenken dat het makkelijker is om jouw post aan te passen, dan dat ik een hele onzinpost zou moeten schrijven hoe hij naar haar toe loopt? En daarbij komt hij de eerste paar minuten dat bankje echt niet af met zijn gekneusde rib


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sunrises schreef:
    Ik had het speeltopic nog niet gezien :x Kan Adriana ergens naartoe ? (;


    Ik heb Katelijne. Ik weet niet of dat iets is. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted