• Beginpost komt later


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kian schreef:
    (...)

    Well maybe I'm going to start to call Raey and Laeh (cat)

    Nee maar with all the cerials in one bowl; ik wilde er niks van zeggen omdat het een simpel foutje is maar mijn autistische ik kan er niet tegen ;'D


    Het is gewoon een moeilijke naam, okay D; but I understand, bij crimes and riches zegt ook bijna iedereen IsabellE maar het is IsabellA *insert hermione gif*


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    (...)

    Het is gewoon een moeilijke naam, okay D; but I understand, bij crimes and riches zegt ook bijna iedereen IsabellE maar het is IsabellA *insert hermione gif*


    Hahhaa ;'D ik neem altijd van die kut namen op een of andere manier vind ik die mooi x'D

    Maar het was niet om te haten tbh. dus voor diegene waar het over gaat; don't feel upsad or something. I'll still share my nacho's with y'all c';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het wordt nu weer rustiger omdat we allebei weer naar school gaan, haha, dus jullie hebben alle tijd om te posten. (: Sorry voor de mensen die het als vervelend hebben ervaren, maar we wilden er gewoon weer wat leven in gooien en dat ging een beetje té haha


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    Het wordt nu weer rustiger omdat we allebei weer naar school gaan, haha, dus jullie hebben alle tijd om te posten. (: Sorry voor de mensen die het als vervelend hebben ervaren, maar we wilden er gewoon weer wat leven in gooien en dat ging een beetje té haha



    Het heeft gewerkt hoor!!!! Haha ik vond het niet heel ernstig, was wel leuk om te lezen


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb er geen problemen mee. Mag van mij ook weer wat meer gaan leven


    When you believe your dreams come true

    Daaaamn James just threw Dex under the bus xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hahahahahahahaha dex en james die hebben echt dingen te bespreken zo zeg en zullen we anders een vuurkorf ding doen jongens? misschien is dat ook wel leuk straks


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ik heb niet eens een portemonnee in mijn condoom, wat vertelt Dex jou allemaal?
    Deze zin is goud waard


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vuurkorf is mij prima, ik moet alleen kijken in hoeverre Maeva daaraan gaat deelnemen. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik probeer Jeaden morgen te posten, maar ik ga hem weer afwezig zetten. Dus wss gaat ie slapen maar kunnen jullie doorspelen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben echt de enige die de fout ziet he...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh my, nu zie ik hem pas. ('x Hoezo je leest er snel over heen? :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hahahahaha nou het gaat om het idee!!!!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Windigo schreef:
    Ik ben echt de enige die de fout ziet he...


    Ik spotte hem ook, maar jij had hem al aangewezen hahaha
    leuke vergissing wel


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Haha. Ben ik dan de enige die het meteen opviel samen met Maslany? :W
    Oog voor detail mensen, hahah

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 23:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.